New Balance startuje z najnowszą odsłoną kampanii ‘Run Your Way’, która ma podkreślać różnorodność i złożoność społeczności biegowej. Globalne działania rozpoczynają się 25 września, a w Polsce skupiać będą się wokół nadchodzącego Maratonu Warszawskiego, któremu towarzyszą szereg aktywności i szeroko zakrojona kampania OOH.
Kampania Run Your Way ma łączyć wszystkich biegaczy. Nie chodzi w niej o odrzucenie tych, którzy osiągają najlepsze wyniki, ani o wspieranie wyłącznie początkujących. Chodzi o pokazanie, że wszyscy, którzy biegają, są częścią większej grupy ludzi, niezależnie od tego, czy pokonują maraton w czasie poniżej trzech godzin, czy truchtają trzy kilometry przed wyjściem do pracy i nigdy nie wystartują w zawodach. New Balance poprzez platformę Run Your Way chce celebrować indywidualność biegaczy, a nie samo bieganie, które pozwala wyeksponować prawdziwą niezależność, ukrytą w każdym z nas.
Jesienna odsłona kampanii Run Your Way startuje na całym świecie 25 września i skupiać się będzie na aktywacjach marki podczas wielkich wydarzeń biegowych takich jak New York City Marathon. W ramach działań wykorzystane zostaną społeczności biegowe oraz historie różnorodnych biegaczy, których relacje z tą aktywnością są zupełnie wyjątkowe. To m.in.: Mike Kratzer – niemiecki maratończyk i lider społeczności biegowej, Cat Burns – artystka z Wielkiej Brytanii, Catherine Debrunner – paraolimpijka i maratonka, Sydney McLaughlin – medalistka igrzysk olimpijskich w biegu na 400 m przez płotki czy Endrick – brazylijski piłkarz i zawodnik Realu Madryt.
W Polsce kulminacją aktywacji Run Your Way będą działania podczas Maratonu Warszawskiego. W piątek i sobotę (27-28 września) New Balance zaprasza na stoisko w ramach Expo w Pałacu Kultury i Nauki, gdzie będzie można zapoznać się z najnowszą ofertą produktową marki, spersonalizować koszulki i otrzymać vouchery zniżkowe na zakupy sprzętu biegowego. Przed Pałacem powstanie strefa New Balance ze specjalnym busem, gdzie będzie można przetestować najnowsze modele butów, wygrać nagrody w konkursach, stworzyć unikalny transparent kibicowski i spotkać ambasadorów marki. Dodatkowo w sobotę o godzinie 10:00 z Parku Świętokrzyskiego wystartuje rozgrzewkowy Shake Out Run, który poprowadzą trenerzy New Balance Run Club. Społeczność NBRC będzie również odpowiedzialna za niedzielną Strefę Kibicowania, w której będzie można zanurzyć się w atmosferę maratonu i zagrzewać do walki ulubionych biegaczy.
Uzupełnieniem działań przy Maratonie Warszawskim są key visuale Run Your Way z globalnymi ambasadorami, które pojawiły się w stolicy na wielu nośnikach OOH: m.in. w metrze (Ströer), na muralach (Good Looking Studio / Braughman) i siatkach wielkoformatowych (Braughman). Za aktywności podczas Expo Maratonu Warszawskiego oraz w strefie mety odpowiada agencja Plej. Działania online związane z aktywacją Run Your Way realizuje agencja They, a wsparcia w obszarze PR-u i działań z influencerami udziela agencja Snow PR.
Źródło: New Balance