logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Run Your Way: New Balance łączy biegaczy

  PR 26.09.2024, przeczytano 317 razy
ilustracja

New Balance startuje z najnowszą odsłoną kampanii ‘Run Your Way’, która ma podkreślać różnorodność i złożoność społeczności biegowej. Globalne działania rozpoczynają się 25 września, a w Polsce skupiać będą się wokół nadchodzącego Maratonu Warszawskiego, któremu towarzyszą szereg aktywności i szeroko zakrojona kampania OOH.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-run-your-way%3A-new-balance-laczy-biegaczy,405832,artykul.html

Kampania Run Your Way ma łączyć wszystkich biegaczy. Nie chodzi w niej o odrzucenie tych, którzy osiągają najlepsze wyniki, ani o wspieranie wyłącznie początkujących. Chodzi o pokazanie, że wszyscy, którzy biegają, są częścią większej grupy ludzi, niezależnie od tego, czy pokonują maraton w czasie poniżej trzech godzin, czy truchtają trzy kilometry przed wyjściem do pracy i nigdy nie wystartują w zawodach. New Balance poprzez platformę Run Your Way chce celebrować indywidualność biegaczy, a nie samo bieganie, które pozwala wyeksponować prawdziwą niezależność, ukrytą w każdym z nas.

ilustracjastrzałka

Jesienna odsłona kampanii Run Your Way startuje na całym świecie 25 września i skupiać się będzie na aktywacjach marki podczas wielkich wydarzeń biegowych takich jak New York City Marathon. W ramach działań wykorzystane zostaną społeczności biegowe oraz historie różnorodnych biegaczy, których relacje z tą aktywnością są zupełnie wyjątkowe. To m.in.: Mike Kratzer – niemiecki maratończyk i lider społeczności biegowej, Cat Burns – artystka z Wielkiej Brytanii, Catherine Debrunner – paraolimpijka i maratonka, Sydney McLaughlin – medalistka igrzysk olimpijskich w biegu na 400 m przez płotki czy Endrick ­– brazylijski piłkarz i zawodnik Realu Madryt.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W Polsce kulminacją aktywacji Run Your Way będą działania podczas Maratonu Warszawskiego. W piątek i sobotę (27-28 września) New Balance zaprasza na stoisko w ramach Expo w Pałacu Kultury i Nauki, gdzie będzie można zapoznać się z najnowszą ofertą produktową marki, spersonalizować koszulki i otrzymać vouchery zniżkowe na zakupy sprzętu biegowego. Przed Pałacem powstanie strefa New Balance ze specjalnym busem, gdzie będzie można przetestować najnowsze modele butów, wygrać nagrody w konkursach, stworzyć unikalny transparent kibicowski i spotkać ambasadorów marki. Dodatkowo w sobotę o godzinie 10:00 z Parku Świętokrzyskiego wystartuje rozgrzewkowy Shake Out Run, który poprowadzą trenerzy New Balance Run Club. Społeczność NBRC będzie również odpowiedzialna za niedzielną Strefę Kibicowania, w której będzie można zanurzyć się w atmosferę maratonu i zagrzewać do walki ulubionych biegaczy.

Uzupełnieniem działań przy Maratonie Warszawskim są key visuale Run Your Way z globalnymi ambasadorami, które pojawiły się w stolicy na wielu nośnikach OOH: m.in. w metrze (Ströer), na muralach (Good Looking Studio / Braughman) i siatkach wielkoformatowych (Braughman). Za aktywności podczas Expo Maratonu Warszawskiego oraz w strefie mety odpowiada agencja Plej. Działania online związane z aktywacją Run Your Way realizuje agencja They, a wsparcia w obszarze PR-u i działań z influencerami udziela agencja Snow PR.

Źródło: New Balance

Dodatkowe informacje:

O New Balance
New Balance to działająca od 1906 roku firma produkująca obuwie oraz odzież i akcesoria sportowe. Powstała w Stanach Zjednoczonych, gdzie obecnie funkcjonuje pięć jej fabryk. Szósta zlokalizowana jest w Wielkiej Brytanii. Firma zatrudnia 8000 współpracowników na całym świecie. W 2022 roku jej przychody ze sprzedaży osiągnęły wartość 5,3 mld dolarów. W Polsce produkty firmy dostępne są od lat 90. XX wieku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Provident wybrał agencję Plej
Provident Polska rozpoczął współpracę z agencją Plej, która wygrała przetarg i wesprze markę strategicznie w zakresie komunikacji marketingowej. Po kilku miesiącach intensywnej pracy nad nową platformą komunikacji marketingowej, na początku listopada ruszyła pierwsza kampania realizowana w ramach tej współpracy. Plej będzie odpowiedzialny za realizację kampanii 360 stopni,...
Bridgestone i manekin Jan wspierają bezpieczne poruszanie się
W okolicach Posnanii pojawił się w piątek nietypowy gość. Żółta, widoczna z daleka postać czekała na przechodniów, by wręczać im materiały edukacyjne i elementy odblaskowe poprawiające widoczność. Manekin testowy Jan, bo o nim mowa, przyjechał prosto z Fabryki Bridgestone Poznań, by wspierać mieszkańców Poznania w bezpiecznym poruszaniu się po...
David Beckham w kampanii marki Ninja
SharkNinja, międzynarodowa firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, staruje ze swoją pierwszą globalną kampanią świąteczną dla marki Ninja, "Ninja the Holidays", z udziałem nowego ambasadora marki – słynnego piłkarza i celebryty, Davida Beckhama. Kampania 360 pokazuje, jak popularne urządzenia Ninja są wygodne w użyciu i pomagają ułatwić życie w...
7. Targi Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” w Krakowie
Już po raz 7 w Krakowie zanurzymy się w świecie kreatywnych, inspirujących wizji artystycznych. Podczas kolejnej edycji Targów Artystów i Designerów „Nówka Sztuka” swoje prace zaprezentuje ponad 70 najlepszych twórców, starannie wyselekcjonowanych przez Jury. Targi odbędą się w dniach 9-10 listopada w Pałacu Sztuki.
RetailShow 2024: projektowanie przestrzeni sklepowych tematem Retail Congress
Aktualne trendy i praktyczne zastosowania w projektowaniu przestrzeni sklepowych będą wiodącymi tematami Retail Congress, towarzyszącego Targom Wyposażenia Sklepów RetailShow, które odbędą się 20-21 listopada w Centrum EXPO XXI w Warszawie. Liderzy opinii, projektanci, innowatorzy, wskażą także rozwiązania służące efektywnemu rozwijaniu sklepów i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764