logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania ryzyKOchania - wybierz jazdę bez ryzyka, bez HIV

  PR 28.05.2008, przeczytano 1418 razy
ilustracjastrzałka

15 maja na mazowieckich uczelniach wyższych ruszyła kampania społeczna ryzyKOchania, zawiązana z problematyką HIV/AIDS. To pierwsza tego typu kampania dedykowana wyłącznie do środowiska studenckiego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ryzykochania---wybierz-jazde-bez-ryzyka%2C-bez-hiv-,7343,artykul.html

W jej realizację włączyły się aktywnie władze i samorządy uczelni Warszawy, Płocka i Ciechanowa, Samorząd Województwa Mazowieckiego, Urząd Miasta St. Warszawy, Urząd Miasta Płocka. Opiekę i wsparcie merytoryczne zapewniają Krajowe Centrum ds. AIDS oraz Sieć Plus.

Badania
Szacuje się, że w Polsce ok. 35 tys. osób żyje z HIV, z czego zaledwie 11 tys. wie o swoim zakażeniu. 57% wszystkich zakażeń stanowią osoby poniżej 29 roku. Sytuacja epidemiologiczna jest stabilna, jednak ze względu na dramatyczny wzrost zakażeń w krajach sąsiadujących z Polską takich, jak Ukraina czy Rosja, może ona w każdej chwili ulec zmianie.

Założenia kampanii
Celem kampanii jest przede wszystkim podniesienie świadomości społecznej, że zagrożenie HIV dotyczy każdego z nas. Promując odpowiedzialny styl życia, chcemy uświadomić odbiorcom kampanii możliwe skutki ryzykownych zachowań seksualnych. Akcja ma za zadanie szerzenie wiedzy na temat dróg zakażeń HIV, propagowanie idei robienia testów w kierunku HIV. Odbiorcami kampanii „ryzyKOchania” są głównie studenci, ludzie młodzi, często żyjący z dnia na dzień, szybko zawierający znajomości, również przypadkowe. Osoby takie mają tendencję do ryzykownych zachowań seksualnych, bardzo często nie myślą o konsekwencjach swoich czynów (wpływ na zdrowie własne i innych).

Działania kampanii
Wśród działań planowanych w ramach „ryzyKOchania” są m.in. zaskakujący happening/flash mob odbywających się 15 maja symultanicznie w Warszawie, Płocku i Ciechanowie. Organizowane są również stoiska promocyjno-edukacyjne podczas Juwenalii w Warszawie, Płocku i Mławie przy którym studenci mogli uzyskać informacje na temat HIV/AIDS, jak również wziąć udział w licznych konkursach. Przez cały okres działań promocyjnych dystrybuowane będą plakaty, ulotki, broszury informacyjne oraz gadżety kampanii w formie koszulek, ołówków i toreb. Głównym źródłem informacji o kampanii będzie strona www.ryzyKOchania.pl, natomiast w czerwcu ogłoszony zostanie konkurs na film krótkometrażowy/reklamę społeczną.

Źródło: Stowarzyszenie MANKO/Społeczna Agencja PR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764