logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Samsung: magiczny The Frame TV w świecie różnorodności

  PR 10.05.2023, przeczytano 495 razy
ilustracja

W wiosennej kampanii promującej telewizor The Frame Samsung postawił na nowe podejście do komunikacji. Na pierwszy plan wybijają się unikatowe cechy tego telewizora, niezwykłe funkcje, które czynią ten ekran naprawdę wyjątkowym. Aby to podkreślić The Frame został osadzony w magicznym, bajkowym świecie, po którym oprowadza nas Alicja w Krainie Czarów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-samsung%3A-magiczny-the-frame-tv-w-swiecie-roznorodnosci,399885,artykul.html

Telewizor The Frame stanowi idealny mariaż designu i technologii. Aby podkreślić jego wyjątkowość – w najnowszej kampanii – Samsung zrywa z dotychczasową, wyłącznie technologiczną narracją dominującą podczas kampanii reklamowych telewizorów i zaprasza do odkrywania możliwości tego ekranu w iście bajkowej scenerii.

To nowe podejście do komunikacji idealnie koresponduje z samym produktem, ponieważ The Frame na nowo zdefiniował rolę ekranu we wnętrzu. Jego Design Obrazu sprawia, że czasem trudno ocenić, czy patrzymy na telewizor czy prawdziwy obraz, fotografię czy grafikę. Na tym właśnie polega magia tego ekranu.

W świecie, w którym liczy się różnorodność ważne staje się takie tworzenie produktów, które same przez siebie komunikują swoją wyjątkowość, a nie technologię. W nowej kampanii telewizora The Frame, ale także innych produktów z kategorii Lifestyle TV, właśnie na to postawiliśmy. The Frame zaprasza do odkrywania świata sztuki za pośrednictwem telewizora. Wystarczy nacisnąć jeden magiczny przycisk na pilocie aby zagłębić się w świat sztuki, kolorów, historii, symboli i emocji – opowiada Grzegorz Stanisz, Dyrektor sprzedaży i marketingu działu RTV Samsung Polska.

Kolejną cechą charakterystyczną telewizora  The Frame jest Tryb Sztuka, który pozwala stworzyć w naszym domu prywatną galerię z ulubionymi obrazami. Dzięki temu to jeden z niewielu ekranów, który pięknie prezentuje się także po wyłączeniu. Możemy wtedy oglądać własne zdjęcia czy grafikę lub skorzystać z Art Store, dedykowanego sklepu ze sztuką. Znajdziemy tam ponad 2000 tysiące dzieł sztuki z największych światowych galerii i muzeów, w tym wybrane prace, w takich kategoriach, jak sztuka klasyczna, nowoczesna, a także wiele zachwycających grafik i fotografii.

Za przygotowanie materiałów kreatywnych do kampanii odpowiada agencja Leo Burnett, za obsługę social mediów agencja VMLY&R. Dom mediowy Starcom przygotował strategię, odpowiada też za planowanie i zakup mediów, a Performics za planowanie i zakup w zakresie paid social, programmatic i SEM. Za działania PR odpowiada dfusion communication. W ramach kampanii Samsung współpracuje także z serwisem Homebook.

Źródło: Samsung

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764