logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Samsung: telewizory dostosowane do standardu DVB-T2/HEVC

  PR 25.03.2022, przeczytano 746 razy
ilustracjastrzałka

Samsung rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą telewizory QLED, które odpowiadają nowemu standardowi DVB-T2 z obsługą kodeka HEVC. Działania marketingowe obejmują telewizję, kanały digital, social media oraz PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-samsung%3A-telewizory-dostosowane-do-standardu-dvb-t2-hevc,395236,artykul.html

Czas kampanii i jej kontekst nie są przypadkowe, bowiem zmiana standardu nadawania naziemnej telewizji zakończy się w całej Polsce do 30 czerwca. W pierwszej kolejności na nowy sygnał przejdą województwa dolnośląskie i lubuskie, co nastąpi już 28 marca. Aby po tym terminie nadal korzystać z kanałów naziemnych, telewizor musi być wyposażony w dekoder DVB-T2 z obsługą kodeka HEVC. Wbudowany tuner DVB-T2/HEVC mają wszystkie telewizory Samsung z lat 2018-2022, a także wybrane serie z lat wcześniejszych.

Szeroka grupa docelowa

Kampania Samsung skierowana jest zarówno do seniorów, jak i osób z ich otoczenia – najczęściej dzieci i wnuków. Młodsi użytkownicy to częściej osoby zaawansowane technologicznie, które mogą zaopiekować się rodzicami i starszymi osobami i zadbać o to, żeby bez przeszkód mogli nadal oglądać swoje ulubione programy.

Główna idea kreatywna kampanii bazuje na opowieści, w której z powodu braku telewizora zgodnego z nowym standardem nadawania sygnału telewizyjnego, mama traci możliwość oglądania ulubionego serialu. W związku z tym postanawia przeprowadzić się do swojego syna, w którego wcielił się znany stand-uper – Antoni Syrek-Dąbrowski. Nowa współlokatorka znacząco odmienia życie naszego bohatera.

Za kreację głównej linii kreatywnej i działania social media odpowiada VML&RY, za obsługę mediową – Starcom, a za działania PR – agencja d*fusion communication. Billboardy sponsorskie przygotowała grupa K2.

Gotowi na DVB-T2/HEVC

W ramach działań wspierających zmianę standardu nadawania Samsung przygotował także dedykowaną stronę (TUTAJ) wraz z wyszukiwarką modeli weryfikującą zgodność z nowym standardem.

Wbudowany tuner DVB-T2/HEVC mają wszystkie telewizory Samsung z lat 2018-2022, a także wybrane serie z lat wcześniejszych. Osoby, które zdecydują się na zakup nowego telewizora znajdą w ofercie producenta modele dopasowane do różnych potrzeb, takie jak na przykład AU7192 z serii Crystal UHD, czy telewizory z rodziny QLED Q67A czy Q77A.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bossa Nova Events dla Tectum Group
17 maja 2024 roku Tectum Group, ekspert w usługach dekarskich na polskim rynku, zorganizował wydarzenie celebrujące 20-lecie swojej działalności w Polsce oraz inaugurujące nową siedzibę firmy. Realizację eventu powierzono agencji Bossa Nova Events, należącej do grupy Creative Brand Stories.
PIAP uczestniczy w spotkaniu EAC w Sztokholmie
Europejskie stowarzyszenia jednoczą się, aby rozwijać branżę produktów promocyjnych. W dniach 23-24 maja 2024 roku w Sztokholmie w Szwecji Polska Izba Artykułów Promocyjnych (PIAP) uczestniczyła jako słuchacz w spotkaniu kilku europejskich stowarzyszeń i Międzynarodowego Stowarzyszenia Produktów Promocyjnych (PPAI). Podczas wydarzenia przedstawiciele dziesięciu...
Stor9 z rekordowym wzrostem przychodów w 2023 roku
Stor9 – firma dynamicznie rozwijająca się w obszarach produkcji contentu oraz influencer marketingu – osiągnęła wzrost przychodów i zysku netto w 2023 roku. Przychody Stor9 wyniosły 23,9 mln zł, co oznacza 73-procentowy wzrost w porównaniu do roku poprzedniego. Zysk netto w tym okresie zwiększył się o 233% osiągając poziom 457 tys. zł.
mBank nowym klientem Altavia Kamikaze + K2
Altavia Kamikaze + K2 wygrywa przetarg mBanku i rozpoczyna obsługę marki w obszarze social mediów.
Kawy Nescafé w nowych opakowaniach
NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764