logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Samsung: telewizory dostosowane do standardu DVB-T2/HEVC

  PR 25.03.2022, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

Samsung rozpoczął ogólnopolską kampanię promującą telewizory QLED, które odpowiadają nowemu standardowi DVB-T2 z obsługą kodeka HEVC. Działania marketingowe obejmują telewizję, kanały digital, social media oraz PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-samsung%3A-telewizory-dostosowane-do-standardu-dvb-t2-hevc,395236,artykul.html

Czas kampanii i jej kontekst nie są przypadkowe, bowiem zmiana standardu nadawania naziemnej telewizji zakończy się w całej Polsce do 30 czerwca. W pierwszej kolejności na nowy sygnał przejdą województwa dolnośląskie i lubuskie, co nastąpi już 28 marca. Aby po tym terminie nadal korzystać z kanałów naziemnych, telewizor musi być wyposażony w dekoder DVB-T2 z obsługą kodeka HEVC. Wbudowany tuner DVB-T2/HEVC mają wszystkie telewizory Samsung z lat 2018-2022, a także wybrane serie z lat wcześniejszych.

Szeroka grupa docelowa

Kampania Samsung skierowana jest zarówno do seniorów, jak i osób z ich otoczenia – najczęściej dzieci i wnuków. Młodsi użytkownicy to częściej osoby zaawansowane technologicznie, które mogą zaopiekować się rodzicami i starszymi osobami i zadbać o to, żeby bez przeszkód mogli nadal oglądać swoje ulubione programy.

Główna idea kreatywna kampanii bazuje na opowieści, w której z powodu braku telewizora zgodnego z nowym standardem nadawania sygnału telewizyjnego, mama traci możliwość oglądania ulubionego serialu. W związku z tym postanawia przeprowadzić się do swojego syna, w którego wcielił się znany stand-uper – Antoni Syrek-Dąbrowski. Nowa współlokatorka znacząco odmienia życie naszego bohatera.

Za kreację głównej linii kreatywnej i działania social media odpowiada VML&RY, za obsługę mediową – Starcom, a za działania PR – agencja d*fusion communication. Billboardy sponsorskie przygotowała grupa K2.

Gotowi na DVB-T2/HEVC

W ramach działań wspierających zmianę standardu nadawania Samsung przygotował także dedykowaną stronę (TUTAJ) wraz z wyszukiwarką modeli weryfikującą zgodność z nowym standardem.

Wbudowany tuner DVB-T2/HEVC mają wszystkie telewizory Samsung z lat 2018-2022, a także wybrane serie z lat wcześniejszych. Osoby, które zdecydują się na zakup nowego telewizora znajdą w ofercie producenta modele dopasowane do różnych potrzeb, takie jak na przykład AU7192 z serii Crystal UHD, czy telewizory z rodziny QLED Q67A czy Q77A.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764