logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Samsung Bespoke Jet – Mistrz Biforów. Król Afterów

  PR 06.11.2024, przeczytano 284 razy
ilustracjastrzałka

Sprzątanie przed domówką, a potem szybkie ogarnianie po wizycie gości? Z odkurzaczem bezprzewodowym Samsung Bespoke Jet to łatwizna. W nowej kampanii „Bespoke Jet – Mistrz biforów. Król afterów.” Samsung pokazuje, jak odkurzacz radzi sobie przed przywitaniem gości i po imprezie. Dzięki nowoczesnym technologiom i stylowemu designowi Bespoke Jet nie tylko zaskakuje mocą, ale też świetnie odnajduje się w każdej imprezowej akcji – gotowy do działania, kiedy go potrzebujesz najbardziej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-samsung-bespoke-jet-%E2%80%93-mistrz-biforow.-krol-afterow,406371,artykul.html

Stylowy, mocny i niezawodny

Sprzątanie przed czy po domówce rządzi się swoimi prawami – ma być szybko, łatwo, wygodnie i skutecznie. W skrócie odkurzacz musi być mocny. Taki jest właśnie Samsung Bespoke Jet AI oferujący moc ssącą do 280 W[1], co pozwala na szybkie sprzątanie przed, po, lub nawet w trakcie imprezy (zwłaszcza gdy chipsy wylądują na dywanie). Elektroszczotki, dołączone do zestawu, świetnie radzą sobie na dywanach i parkietach, zbierając zanieczyszczenia z precyzją najlepszego miksu didżejskiego. Bespoke Jet to również elegancki i minimalistyczny design – dostępny w kilku wariantach kolorystycznych, dzięki czemu staje się stylowym dodatkiem w każdym mieszkaniu. To, co zdecydowanie wyróżnia odkurzacz bezprzewodowy Bespoke Jet to stacja czyszcząca All-in-One, która jednocześnie ładuje odkurzacz. Automatycznie usuwa ona brud z pojemnika, pozwala na wygodne i higieniczne użytkowanie – bez konieczności ręcznego czyszczenia w towarzystwie wzbijającego się wszędzie kurzu. Bo w końcu kto ma czas (i energię) na to wszystko po dobrym spotkaniu. To miejsce, w którym zaczniesz i skończysz imprezę – w dosłownym znaczeniu.

ilustracjastrzałka

Sprzątaj i wygrywaj z Bespoke Jet

Na start kampanii „Bespoke Jet – Mistrz biforów. Król afterów.” Samsung zaprasza do udziału w konkursie. Pokaż, jak przygotowujesz się do imprezy lub sprzątasz po niej, inspirując się funkcjami Bespoke Jet i zdobądź szansę na wyjątkowe nagrody.

Mechanika:

  1. Stwórz rolkę i opublikuj ją. Pokaż, jak wyglądałoby Twoje mieszkanie, gdyby odkurzył je Samsung Bespoke Jet. Zrób zdjęcie, nagraj film, zrób gifa lub wykorzystaj efekt time lapse – ważne, że pokażesz bifor-after. W swojej publikacji wykorzystaj naklejki, które możesz pobrać tutaj.
  2. Odpowiedz na pytanie konkursowe pod rolką. Dodaj kreatywny komentarz, w którym wyjaśnisz, która z funkcji odkurzacza Bespoke Jet ułatwiłaby Ci sprzątanie przed lub po domówce. Oznacz pracę hasztagami #mistrzbiforow #krolafterow #bespokejet #KonkursSamsung, oznacz @samsungpolska. Opublikuj materiał na swoim profilu na Instagramie w terminie od 6 do 30 listopada 2024 r. i wygraj!
  3. Weź udział w konkursie i zagraj o nagrody. Wygraj imprezowy zestaw Bespoke Jet AI i Galaxy Buds 3. Laureatów ogłosimy 15 grudnia 2024 r. na profilu Samsung Polska na platformie Instagram.

„Bespoke Jet – Mistrz biforów. Król afterów.”

Konkurs to nie jedyna aktywacja zaplanowana w ramach całej kampanii. Materiały promocyjne ukażą się m.in. na platformach społecznościowych. Zaplanowane są także współprace mediowe i influencerskie oraz kampania w przestrzeni miejskiej (OOH) na citilightach.

Źródło: Samsung Electronics Polska

Dodatkowe informacje:

[1] Na podstawie badań przeprowadzonych przez Korea Testing Laboratory, zgodnie z normą IEC62885-4: 2020. Pomiar dokonany przy użyciu standardowej końcówki, pustym pojemniku na kurz, trybie Jet i w pełni naładowanej baterii o dużej pojemności.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czy influencerzy organizują nam już Święta?
Święta Bożego Narodzenia są jednym z najbardziej wyczekiwanych momentów w kalendarzu Polaków – czasem pełnym tradycji, rodzinnych spotkań i refleksji. W ostatnich latach można jednak zauważyć zmieniające się podejście do celebracji tych wyjątkowych dni. Pod wpływem mediów społecznościowych, a zwłaszcza działalności influencerów,...
Hand Made dla BMW Motorrad
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i zajmie się umocnieniem komunikacji w social mediach marki BMW Motorrad.
Rekordowy finał kampanii Mosznowładcy
W nieco ponad dwa miesiące organizatorzy kampanii Mosznowładcy i wspierające ich instytucje zapewniły aż 18 dni badań na terenie kraju, dzięki czemu przebadano 9039 mężczyzn! To absolutny rekord akcji, pobijający wyniki wszystkich dotychczasowych edycji.
Świąteczna odsłona Symulatora Biedronki w Robloxie
Symulator sklepu stworzony przez Biedronkę we współpracy z agencją Gameset (Grupa Lifetube) cieszy się rosnącą popularnością, a użytkownicy wygenerowali już ponad 1 400 000 rozgrywek. Z okazji zbliżających się Świąt twórcy przygotowali dla graczy niespodziankę - świąteczną odsłonę gry. 
New is Now - Premiery Sharp/NEC na ISE 2025
Na targach Integrated Systems Europe (ISE) 2025 firma Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje swoje najnowsze rozwiązania do wyświetlania obrazu już pod marką Sharp. Technologia dvLED, unikalne projektory z laserem RB, monitory wielkoformatowe oraz interaktywne, cyfrowe plakaty Sharp ePaper, a także oprogramowanie Hiperwall do zarządzania treścią np. ścian video...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764