logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Samsung promująca smartfony Galaxy A3 i A5

  PR 06.02.2015, przeczytano 1998 razy
ilustracjastrzałka

Moc Piękna. Piękna Moc” oraz „Design i precyzja zamknięte w metalu” to główne hasła kampanii promującej najnowsze modele smartfonów firmy Samsung - GALAXY A3 i GALAXY A5. Kampania obejmuje swoim zasięgiem zarówno telewizję, Internet, radio, kino, OOH jak i działania niestandardowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-samsung-promujaca-smartfony-galaxy-a3-i-a5,23868,artykul.html

Smartfony linii GALAXY A to najsmuklejsze smartfony firmy Samsung. Ich jednobryłowe obudowy wykonano w całości z metalu. To telefony o dopracowanym i modnym wzornictwie oraz wyjątkowych aparatach fotograficznych i najbardziej zaawansowanych funkcjach umożliwiających korzystanie z sieci społecznościowych. Urządzenia są dostępne w różnych wersjach kolorystycznych i rozmiarach.

Aby podkreślić unikalne połączenie piękna i designu z precyzją wykonania i jakością metalowej obudowy do udziału w kampanii Samsung zaprosił uczestników programu „Mam Talent” – Berenikę Nienadowską i Łukasza Świrka.

Nasi aktorzy łączą w sobie najważniejsze cechy, które chcieliśmy promować. Berenika to delikatność i niesamowite piękno ruchu, Łukasz siła i ogromna precyzja – mówi Olaf Krynicki, Rzecznik Prasowy Samsung Electronics Polska - To połączenie w pełni odpowiada możliwościom naszych nowych produktów.

Kampania rozpocznie się otwartą prezentacją nowych smartfonów GALAXY A3 i A5, która odbędzie się 6 lutego w warszawskim Centrum Handlowym Arkadia. Oprócz najnowszych telefonów uczestnicy wydarzenia będą też mieli okazję obejrzeć najnowsze klipy reklamowe startującej kampanii „Moc Piękna. Piękna Moc”. Emisji filmów, które w najbliższym czasie będą promować GALAXY A3 i A5 towarzyszyć też będzie prezentacja specjalnego filmu „Making of”.

Główną atrakcją piątkowej premiery będą występy ambasadorów marki Samsung GALAXY A:

- Łukasza Świrka - absolwenta Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, od 15 lat związanego ze wspinaczką sportową na czas, członka kadry narodowej, zdobywcy Pucharu Świata w 2011r. Jako "Człowiek Flaga" wystąpił w VII edycji programu Mam Talent, zdobywając 4. miejsce. Obecnie prezentuje swoje umiejętności robiąc pokazy ludzkiej flagi do przygotowanej przez siebie choreografii.

- Bereniki Nienadowskiej - fotomodelki, instruktorki oraz tancerki pole dance, pochodzącej z Sulechowa k. Zielonej Góry. Berenika to zdobywczyni drugiego miejsca w ostatniej edycji programu Mam Talent, finalistka Mistrzostw Europy, laureatka Mistrzostw Polski w swojej kategorii. Prowadzi warsztaty pole dance w całej Polsce.

Wydarzenie będzie otwarte dla wszystkich klientów CH Arkadia.

Link do materiałów:

http://www.samsung.com/pl/galaxy-a/#/intro

Spoty wyreżyserował francuski reżyser Camille Marotte, a oglądać będzie je można zarówno w kinie, jak i TV. Cała kampania obejmuje ponadto radio, digital i działania w punktach sprzedaży. Za jej realizację odpowiada agencja Leo Burnett Warszawa, za zakup mediów odpowiedzialny był Starcom, działania Public Relations prowadzi Havas PR Warsaw.



Źródło: Samsung Electronics Polska Sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764