logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania serka Hochland

  PR 29.06.2017, przeczytano 454 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-serka-hochland,32968,artykul.html

Kampania reklamowa trwać będzie 5 miesięcy - do października 2017. Głównym medium będzie TV, w której wyemitujemy prawie 30 000 spotów i billboardów sponsorskich, gwarantujących dotarcie do prawie 40 milionów widzów. W ramach działań zaplanowano obecność w internecie,  mediach społecznościowych oraz na platformach VOD. Aby nikt nie przeoczył kampanii,  zaplanowano działania także w 8 największych miastach z reklamą na rowerach miejskich.

Kreację spotów przygotowała agencja GPD. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

"Najważniejsze wyróżniki produktu (...) intensywne składniki z charakterem" - guma guar jest w składzie, czyli E412. Bardzo intensywny składnik, z charakterem. Ma działanie przeczyszczające i hamujące apetyt.

,

Guma guar to pikuś.
Nieodzownym składnikiem jest CUKIER. Zawsze, wszędzie, zwykle w granicach 8-12g na 100g produktu.

Obrazowo rzecz ujmując, to tak jakbyś do małego serka dodał trzy łyżeczki cukru.
  

avatar użytkownika
,

Prosimy o nierozwijanie tematów kulinarnych - omawiamy tu kwestie związane z kampanią reklamową.  

,

No właśnie. A w kampanii ani słowem o zawartości cukru.
Wstydzą się, że słodzą?
  

avatar użytkownika
,

Chcesz podywagować?  

brak ikonki
,

No właśnie dyskutujemy na temat tej reklamy, a nie o kwestiach kulinarnych. Zauważyliśmy, że producent , a także firma go obsługująca nie przekazuje całej prawdy o produkcie.
Chyba to forum nie jest miejscem jedynie na zachwycanie się kolejnymi prowskimi materiałami...
  

avatar użytkownika
,

A skąd postulat aby reklama przekazywała "całą prawdę o produkcie"? To bardzo ciekawy punkt widzenia i jak najbardziej nadaje się do dyskusji w tym miejscu.  

,

Całej nie musi, ale żeby chociaż trochę jej było.  

avatar użytkownika
,

A słyszałeś o tym, że reklama pełni funkcję perswazyjną, a nie informacyjną?   

,

Nie.
Opowiedz nam o tym.
  

Najnowsze w tym dziale

Traffic Design: Redesign orłowskiego targowiska
Szyldy i zewnętrzna identyfikacja wizualna to nie tylko bolączka głównych miejskich ulic. Tym razem Stowarzyszenie Traffic Design na warsztat weźmie popularne wśród gdynian targowisko na placu Górnośląskim.
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na launch nowych produktów marki Amway.
Serviceplan Health, międzynarodowa grupa specjalizująca się w komunikacji marketingowej produktów i usług w kategorii zdrowia i zdrowego stylu życia, wchodzi na rynek polski. Biuro w Warszawie będzie odpowiedzialne nie tylko za rozwój kompetencji grupy na lokalnym rynku, ale będzie także odgrywać rolę regionalnego hubu SP Health.
„Łazienki polecane przez życie” – wiosenna odsłona kampanii marki Cersanit
Ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Cersanit pod hasłem „Łazienki polecane przez życie”. W ramach kampanii marka wykorzystując wieloletnie doświadczenie, a także specjalistyczną wiedzę –chce budować świadomość i inspirować Polaków do działania i tworzenia indywidualnej łazienkowej przestrzeni, z wykorzystaniem najwyższej jakości...
Mimaki na targach Fespa 2019
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, poinformowała dziś, że zamierza zainspirować klientów do odkrywania twórczych, innowacyjnych, dochodowych możliwości w futurystycznej atmosferze na targach FESPA Global Print Expo 2019 (Monachium, Niemcy – 14-17 maja 2019 roku). Pod hasłem „Wyobraź sobie przyszłość...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764