logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania serka Hochland

  PR 29.06.2017, przeczytano 468 razy
ilustracjastrzałka

W czerwcu wystartowała kampania telewizyjna rodziny nowych serów Hochland Kanapkowy, w której główną rolę otrzymały zabawne kreskówkowe postacie. Spot podkreśla najważniejsze wyróżniki produktu – kremowa konsystencja, intensywne składniki z charakterem, różnorodność smaków. Zaplanowano także kampanię reklamową w social mediach, kampanię AdWords oraz ambient. Trwa także kampania prasowa w mediach handlowych. Przewidziane zostały też działania PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-serka-hochland,32968,artykul.html

Kampania reklamowa trwać będzie 5 miesięcy - do października 2017. Głównym medium będzie TV, w której wyemitujemy prawie 30 000 spotów i billboardów sponsorskich, gwarantujących dotarcie do prawie 40 milionów widzów. W ramach działań zaplanowano obecność w internecie,  mediach społecznościowych oraz na platformach VOD. Aby nikt nie przeoczył kampanii,  zaplanowano działania także w 8 największych miastach z reklamą na rowerach miejskich.

Kreację spotów przygotowała agencja GPD. Za plan oraz zakup mediów odpowiada Value Media.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

"Najważniejsze wyróżniki produktu (...) intensywne składniki z charakterem" - guma guar jest w składzie, czyli E412. Bardzo intensywny składnik, z charakterem. Ma działanie przeczyszczające i hamujące apetyt.

,

Guma guar to pikuś.
Nieodzownym składnikiem jest CUKIER. Zawsze, wszędzie, zwykle w granicach 8-12g na 100g produktu.

Obrazowo rzecz ujmując, to tak jakbyś do małego serka dodał trzy łyżeczki cukru.
  

avatar użytkownika
,

Prosimy o nierozwijanie tematów kulinarnych - omawiamy tu kwestie związane z kampanią reklamową.  

,

No właśnie. A w kampanii ani słowem o zawartości cukru.
Wstydzą się, że słodzą?
  

avatar użytkownika
,

Chcesz podywagować?  

brak ikonki
,

No właśnie dyskutujemy na temat tej reklamy, a nie o kwestiach kulinarnych. Zauważyliśmy, że producent , a także firma go obsługująca nie przekazuje całej prawdy o produkcie.
Chyba to forum nie jest miejscem jedynie na zachwycanie się kolejnymi prowskimi materiałami...
  

avatar użytkownika
,

A skąd postulat aby reklama przekazywała "całą prawdę o produkcie"? To bardzo ciekawy punkt widzenia i jak najbardziej nadaje się do dyskusji w tym miejscu.  

,

Całej nie musi, ale żeby chociaż trochę jej było.  

avatar użytkownika
,

A słyszałeś o tym, że reklama pełni funkcję perswazyjną, a nie informacyjną?   

,

Nie.
Opowiedz nam o tym.
  

Najnowsze w tym dziale

Pieniądze, seks i władza - co napędza osoby po 50
Wyobraźmy sobie planetę, na której mieszka grupa superbohaterów, którzy zamiast mocy jak postacie z Marvela, mają w sobie coś więcej. Tymi superbohaterami są osoby z pokolenia 50 – 70 latków, którzy są inni niż się wszystkim wydaje.
Warszawa wspiera eko-działania! Multikino zostało jednym z partnerów akcji organizowanej przez Urząd Miasta Stołecznego Warszawy, promującej recykling. Każdy mieszkaniec stolicy, który zechce wesprzeć projekt, będzie mógł zbierać punkty podlegające wymianie na specjalne bonusy m.in. od Multikina.
Nowości Jogomi! w kampanii Bobovita
„Odkryj sposób mam na mniam!” to hasło nowej ogólnopolskiej kampanii BoboVita, w której marka prezentuje 4 kremowe nowości w wygodnych tubkach – BoboVita JogoMi! W działaniach o charakterze 360° marka podkreśla, jak ważnym elementem diety niemowląt i małych dzieci jest urozmaicone menu oraz poznawanie różnorodnych smaków.
Selectivv powiększa zespół o nowych specjalistów
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i projektów badawczych z wykorzystaniem danych z urządzeń mobilnych, od lipca powiększyła swoje struktury o dwie nowe osoby.  Do zespołu Selectivv dołączyli: Agata Gryziecka, która objęła stanowisko Business Development Managera w dziale Data Tank (Badań i Analiz) oraz Alexander...
Magdalena Tabor wzmacnia dział Social Media w agencji Insignia
Dział mediów społecznościowych agencji Insignia wzmocniła nowa specjalistka. Magdalena Tabor będzie odpowiedzialna za realizację strategii mediów społecznościowych dla klientów agencji z branży FMCG.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764