logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania serków homogenizowanych z Piątnicy

  PR 26.08.2024, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

26 sierpnia br. startuje 5-tygodniowa kampania reklamowa serków homogenizowanych z Piątnicy. Spoty, które będą emitowane w telewizji, na platformach VOD i YouTube, podkreślają naturalny skład i ponadczasowy, pyszny smak produktów oraz prezentują szeroką gamę smaków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-serkow-homogenizowanych-z-piatnicy,405438,artykul.html

Serki homogenizowane z Piątnicy dostępne są w sześciu wariantach: waniliowym, truskawkowym, ciasteczkowym, kokosowym, stracciatella oraz naturalnym. O popularności serków decyduje także znana i rozpoznawalna marka Piątnica - druga najczęściej kupowana marka w Polsce w kategorii FMCG.* Dodatkową zachętą do sięgnięcia po produkty będzie intensywna kampania promocyjna prowadzona w głównych stacjach telewizyjnych oraz na platformach VOD i YouTube.

Linki do spotów:

Źródło: OSM Piątnica

Dodatkowe informacje:

* Raport CPS GfK Brand Footprint Europe 2024

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

SALESmanago prezentuje case study dotyczące współpracy z Orbico Group, firmy która jest dystrybutorem Converse w Polsce oraz obsługuje sklep internetowy Merrell.pl.
Konferencja I ​​love Marketing & Technology już w przyszłym tygodniu
XVIII edycja największej konferencji marketingowej w Polsce zbliża się wielkimi krokami. Już 22-24 października setki uczestników dowiedzą się, jakie marketingowe trendy warto wykorzystać w planowanych działaniach, a o których lepiej już zapomnieć. 
Kojak i Hudson i Rex bohaterami kampanii Stopklatki
Należący do Grupy Kino Polska kanał rozrywkowy Stopklatka, rozpoczyna wizerunkowo-produktową kampanię reklamową. Działania skupione są wokół promocji popołudniowego pasma kryminalnego, w którym głównymi bohaterami są flagowe seriale stacji - „Kojak” oraz „Hudson i Rex”. 
Jubileuszowa loteria konsumencka Vileda
Marka Vileda, świętując swoje 75-lecie, zaprasza do udziału w loterii „Na Twoje czyste kąty”. Za kreację kampanii odpowiada agencja Hand Made. Loteria potrwa do 30 listopada.
Pewność motywem kampanii Volkswagen Certyfikowane używane
Volkswagen Group Polska wystartował z kampanią digitalową, której celem jest wsparcie (wizerunkowe, świadomościowe i sprzedażowe) programu Volkswagen Certyfikowane używane. Zakup i planowanie mediów został zrealizowany przez zespół Digital Media z Grupy Volkswagen. Agencja Altavia Kamikaze + K2 jest natomiast odpowiedzialna za...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764