logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Serków Wiejskich – z Piątnicy, no bo skąd!

  PR 21.01.2024, przeczytano 1208 razy
ilustracja

Od 20 stycznia br. OSM Piątnica startuje z kampanią reklamową Serków Wiejskich. Jej celem jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach. Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera teraz 30 g białka i jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która wyraźniej obrazuje, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich wyjątkowy smak. Spoty promujące Serki Wiejskie emitowane będą w telewizji oraz na VOD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-serkow-wiejskich-%E2%80%93-z-piatnicy%2C-no-bo-skad%21,402821,artykul.html

Serek Wiejski z Piątnicy to jeden z najpopularniejszych produktów śniadaniowych w Polsce. OSM Piątnica jako pierwsza – ponad 30 lat temu – wprowadziła ten produkt na rynek i od tego czasu pozostaje liderem kategorii. Serek Wiejski OSM Piątnica wyróżnia się najwyższą jakością, tradycyjną recepturą, prostym składem oraz doskonałym smakiem. Z uwagi na ogromną popularność produktu Spółdzielnia wprowadziła do oferty także inne jego warianty i obecnie na rynku dostępne są następujące wersje Serka Wiejskiego z Piątnicy: klasyczny, wysokobiałkowy, lekki, bio, bez laktozy, ze szczypiorkiem oraz z owocami.

Nowe opakowania serków z atrakcyjną szatą graficzną znakomicie odzwierciedlają ich główne atrybuty: naturalny skład oraz smakowitość.

Intensywna kampania reklamowa

Kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy startuje 20 stycznia i potrwa 4 tygodnie. W trakcie jej trwania emitowane będą 2 spoty reklamowe: Serków Wiejskich z owocami oraz Serka Wiejskiego wysokobiałkowego. Przy kreacjach pracowały agencje Plej oraz Handmade, domy produkcyjne: Locomotive oraz Lucky Luciano, natomiast zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.

Spoty:

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764