logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Serków Wiejskich – z Piątnicy, no bo skąd!

  PR 21.01.2024, przeczytano 496 razy
ilustracja

Od 20 stycznia br. OSM Piątnica startuje z kampanią reklamową Serków Wiejskich. Jej celem jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach. Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera teraz 30 g białka i jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która wyraźniej obrazuje, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich wyjątkowy smak. Spoty promujące Serki Wiejskie emitowane będą w telewizji oraz na VOD.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-serkow-wiejskich-%E2%80%93-z-piatnicy%2C-no-bo-skad%21,402821,artykul.html

Serek Wiejski z Piątnicy to jeden z najpopularniejszych produktów śniadaniowych w Polsce. OSM Piątnica jako pierwsza – ponad 30 lat temu – wprowadziła ten produkt na rynek i od tego czasu pozostaje liderem kategorii. Serek Wiejski OSM Piątnica wyróżnia się najwyższą jakością, tradycyjną recepturą, prostym składem oraz doskonałym smakiem. Z uwagi na ogromną popularność produktu Spółdzielnia wprowadziła do oferty także inne jego warianty i obecnie na rynku dostępne są następujące wersje Serka Wiejskiego z Piątnicy: klasyczny, wysokobiałkowy, lekki, bio, bez laktozy, ze szczypiorkiem oraz z owocami.

Nowe opakowania serków z atrakcyjną szatą graficzną znakomicie odzwierciedlają ich główne atrybuty: naturalny skład oraz smakowitość.

Intensywna kampania reklamowa

Kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy startuje 20 stycznia i potrwa 4 tygodnie. W trakcie jej trwania emitowane będą 2 spoty reklamowe: Serków Wiejskich z owocami oraz Serka Wiejskiego wysokobiałkowego. Przy kreacjach pracowały agencje Plej oraz Handmade, domy produkcyjne: Locomotive oraz Lucky Luciano, natomiast zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.

Spoty:

Źródło: OSM Piątnica

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magnum inspiruje przyjemnością
Magnum i Żabka otwierają Polaków na doznawanie przyjemności, szukając optymistycznej strony naszej codzienności i zmieniając polskie przysłowia na pozytywnie brzmiące - bo przyjemność pomaga spojrzeć na świat w pozytywnym świetle.
Bycie sobą w kampanii dentsu z okazji Pride Month
Z okazji Pride Month, dentsu Polska wraz z Klientami i Partnerami startuje z kampanią "dentsu & friends”. Zabierając wspólny głos pod hasłem „Bycie sobą nigdy nie będzie przereklamowane”. Inicjatywa ma na celu promowanie różnorodności i wsparcie społeczności LGBTQIA+ w wymiarze sojuszniczym. Partnerami kampanii są Mastercard, Gazeta Wyborcza,...
Obiektyw Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 do Canon RF
Voigtlander Nokton 75 mm f/1,5 to wysokiej klasy manualny obiektyw, którego domeną jest fotografia portretowa i reportażowa. Wysoką jakość oraz niepowtarzalny charakter obrazowania docenią wszyscy fotografowie i filmowcy poszukujący jasnego, krótkiego teleobiektywu, który poza kompletem soczewek zaoferuje im także swoją duszę. Obiektyw zoptymalizowany do...
Marka Oxford rusza z akcją „Ambasadorzy Oxford” w ramach której zaprosi 200 mikroinfluencerów do prezentacji swoich nowych produktów szkolnych. Projekt przygotowała agencja On Board Think Kong.
Niantic Studio stawia na rzeczywistość rozszerzoną
Podczas targów Augmented World Expo firma Niantic zaprezentował nową, bezpłatną internetową platformę wizualną, Niantic Studio, która umożliwia programistom, twórcom i markom szybkie tworzenie w pełni immersyjnych doświadczeń XR, wykorzystując wszechobecny dostęp do sieci na praktycznie każdym urządzeniu. Firma Niantic udostępniła...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764