
Od 20 stycznia br. OSM Piątnica startuje z kampanią reklamową Serków Wiejskich. Jej celem jest komunikacja zmian wprowadzonych w produktach. Serek Wiejski wysokobiałkowy zawiera teraz 30 g białka i jeszcze lepiej odpowiada na potrzeby osób będących na wysokobiałkowej diecie czy uprawiających sport. Serki Wiejskie z owocami dostępne są w opakowaniach z nową, bardziej apetyczną grafiką, która wyraźniej obrazuje, że są to produkty o czystym, prostym składzie oraz podkreśla ich wyjątkowy smak. Spoty promujące Serki Wiejskie emitowane będą w telewizji oraz na VOD.
Serek Wiejski z Piątnicy to jeden z najpopularniejszych produktów śniadaniowych w Polsce. OSM Piątnica jako pierwsza – ponad 30 lat temu – wprowadziła ten produkt na rynek i od tego czasu pozostaje liderem kategorii. Serek Wiejski OSM Piątnica wyróżnia się najwyższą jakością, tradycyjną recepturą, prostym składem oraz doskonałym smakiem. Z uwagi na ogromną popularność produktu Spółdzielnia wprowadziła do oferty także inne jego warianty i obecnie na rynku dostępne są następujące wersje Serka Wiejskiego z Piątnicy: klasyczny, wysokobiałkowy, lekki, bio, bez laktozy, ze szczypiorkiem oraz z owocami.
Nowe opakowania serków z atrakcyjną szatą graficzną znakomicie odzwierciedlają ich główne atrybuty: naturalny skład oraz smakowitość.
Intensywna kampania reklamowa
Kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy startuje 20 stycznia i potrwa 4 tygodnie. W trakcie jej trwania emitowane będą 2 spoty reklamowe: Serków Wiejskich z owocami oraz Serka Wiejskiego wysokobiałkowego. Przy kreacjach pracowały agencje Plej oraz Handmade, domy produkcyjne: Locomotive oraz Lucky Luciano, natomiast zakup mediów zrealizował dom mediowy Five Media.
Spoty:
- Serki Wiejskie z owocami: https://youtu.be/f8qELEsi9nU
- Serek Wiejski wysokobiałkowy: https://youtu.be/UcBkNoUUs0I
Źródło: OSM Piątnica