logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania serwisu Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie

  PR 30.03.2023, przeczytano 526 razy

Serwis Wysokieobcasy.pl/zyclepiej, którego hasłem przewodnim jest „Żyć lepiej. Psychologia codziennie”, to najnowszy projekt redakcji „Wyborczej” i „Wysokich Obcasów”. Na jego łamach czytelniczki i czytelnicy mogą znaleźć sprawdzone porady, intrygujące rozmowy oraz pogłębione artykuły dotyczące relacji, rodzicielstwa, życia seksualnego, pracy czy balansu psychicznego. Właśnie rozpoczęła się kampania promocyjna serwisu prowadzona w internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej, a jego ambasadorkami będą dr Ewa Woydyłło-Osiatyńska, Anna Cyklińska i Justyna Szyc-Nagłowska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-serwisu-zyc-lepiej.-psychologia-codziennie,399467,artykul.html

Serwis Wysokieobcasy.pl/zyclepiej działa od grudnia 2022 r. i prezentuje teksty różnych redakcji z portfolio „Wyborczej" – m.in. „Wysokich Obcasów", działów Tylko Zdrowie i Nauka, „Dużego Formatu" czy redakcji lokalnych, których wspólnym mianownikiem jest poszukiwanie sposobów na to, jak – w czasach, które nas nie rozpieszczają – ulżyć głowie oraz zrozumieć siebie i innych. Z treści serwisu mogą w pełni korzystać osoby subskrybujące Wyborcza.pl.

W marcu br. rozpoczęła się pierwsza kampania promująca nowy serwis. Działania promocyjne potrwają 4 miesiące i będą prowadzone w dwóch etapach.  

W pierwszym z nich kreacje reklamowe będą przybliżały różne pytania i problemy z obszaru psychologii, emocji czy relacji, które omawiane są na łamach serwisu.  

W drugim etapie kampanii serwis Żyć Lepiej. Psychologia Codziennie będą promowały ambasadorki: Ewa Woydyłło-Osiatyńska – doktorka psychologii, psychoterapeutka, jedna z bardziej poczytnych ekspertek w serwisie Wysokieobcasy.pl i autorka kilkudziesięciu książek o tematyce psychologicznej, Anna Cyklińska – psycholożka i psychoterapeutka, autorka edukacyjnego profilu na Instagramie, książki „Przewodnik po emocjach. Jak lepiej rozumieć własne uczucia” oraz podcastu „Można zwariować” o zdrowiu psychicznym i dbaniu o siebie oraz Justyna Szyc Nagłowska – dziennikarka, autorka i producentka podcastów o świadomym życiu „Nagłowska na głos” i „Matka też człowiek”, wokół których zgromadziła aktywną społeczność kobiet. Na kreacjach reklamowych z ich udziałem pojawią się hasła kampanii: „Jak ulżyć głowie i zrozumieć innych”, „Gdy czujesz, że możesz żyć lepiej” oraz „Miejsce, w którym Twoje emocje są najważniejsze”.

Kampania promocyjna serwisu będzie realizowana w internecie (sieć Google, YouTube i Facebook) oraz w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Towarzyszy jej autopromocja na tradycyjnych i cyfrowych łamach „Gazety Wyborczej” oraz na profilach dziennika oraz „Wysokich Obcasów” w mediach społecznościowych. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu „Wyborczej”.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764