logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #sexedpl: Rubik, Brodka, Biedroń o seksie

   02.11.2017, przeczytano 2918 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała przygotowana przez Anję Rubik i grupę Dziewuchy Dziewuchom kampania #sexedpl. Autorzy pragną by temat edukacji seksualnej stał się bardziej popularny, a wiedza na jego temat - dostępna. Projekt skierowany jest do młodzieży i rodziców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-sexedpl%3A-rubik%2C-brodka%2C-biedron-o-seksie,34347,artykul.html

Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce - brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji - zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna. Filmiki zostaną opublikowane na internetowych platformach oraz w mediach społecznościowych ponieważ to właśnie te drogi komunikacji stały się w naszych czasach głównymi źródłami informacji oraz edukacji. - wyjaśnia inicjatorka kampanii.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Pomysł na kampanię polega na tym, by wybrać grupę powszechnie znanych w Polsce osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, wywodzących się ze świata sztuki, muzyki, filmu oraz mody z prośbą o wzięcie udziału w projekcie i szerzeniu wiedzy na temat edukacji seksualnej.

Z pomocą specjalistów oraz grupy Dziewuchy Dziewuchom, stworzono listę głównych lekcji na temat edukacji seksualnej. Następnie każda osoba biorąca udział w kampanii proszona jest by opowiedziała historie, która nawiązuje do jednej z lekcji.

Powstałe w ten sposób krótkie filmiki będą rozpowszechnione w Polsce. Ich główną ideą jest szerzenie wiedzy poprzez ciekawe, osobiste historie.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii, która wystartowała 28 października, codziennie udostępniany będzie jeden z 60-sekundowych filmików. Produkcje trafiać będą na internetowe platformy oraz do mediów społecznościowych zaczynając od Wysokich Obcasów o godz. 9 rano. Filmy będą również zamieszczane na kanale YouTube. W filmach pojawią się m.in. Dorota Masłowska, Magdalena Cielecka, Roma Gąsiorowska, Dorota Masłowska, Monika Brodka, Mary Komasa, Robert Biedroń, Maciej Stuhr, Mateusz Banasiuk czy Sebastian Fabijański.

Źródło: D’VISION

Dodatkowe informacje:

Film by Anja Rubik 
DOP: Piotr Sobociński, Michał Soboci ński, Radosław Ładczuk/ Point of you 
Camera: Panavision Poland
Lighting: Luks Film
Editing: Damian Kuligowski
Postproduction: Coloroffon
Sound Design: Ucho Studio
Poster design: Michał Hops Chmielewski
Production: Warsaw Creatives
Studio Tęcza 
Styling: Zofia Komasa 
Ph: Iza Grzybowska 
make up: Sylvia Rakowska, Iza Kućmierowska, Magdalena Wińska
hair: Gor Duryan
Consult: Basia Ewa Baran, Dziewuchy Dziewuchom
Media patronage: Wysokie Obcasy
Operational manager: Zuzia Nowicka
Retouch: Plupart
Photo Ast: Filip Zbierzchowski, Łukasz Kuś
Special thanks: Paweł Walicki, Lucyna Szymańska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764