logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #sexedpl: Rubik, Brodka, Biedroń o seksie

   02.11.2017, przeczytano 1789 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała przygotowana przez Anję Rubik i grupę Dziewuchy Dziewuchom kampania #sexedpl. Autorzy pragną by temat edukacji seksualnej stał się bardziej popularny, a wiedza na jego temat - dostępna. Projekt skierowany jest do młodzieży i rodziców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-sexedpl%3A-rubik%2C-brodka%2C-biedron-o-seksie,34347,artykul.html

Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce - brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji - zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna. Filmiki zostaną opublikowane na internetowych platformach oraz w mediach społecznościowych ponieważ to właśnie te drogi komunikacji stały się w naszych czasach głównymi źródłami informacji oraz edukacji. - wyjaśnia inicjatorka kampanii.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Pomysł na kampanię polega na tym, by wybrać grupę powszechnie znanych w Polsce osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, wywodzących się ze świata sztuki, muzyki, filmu oraz mody z prośbą o wzięcie udziału w projekcie i szerzeniu wiedzy na temat edukacji seksualnej.

Z pomocą specjalistów oraz grupy Dziewuchy Dziewuchom, stworzono listę głównych lekcji na temat edukacji seksualnej. Następnie każda osoba biorąca udział w kampanii proszona jest by opowiedziała historie, która nawiązuje do jednej z lekcji.

Powstałe w ten sposób krótkie filmiki będą rozpowszechnione w Polsce. Ich główną ideą jest szerzenie wiedzy poprzez ciekawe, osobiste historie.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii, która wystartowała 28 października, codziennie udostępniany będzie jeden z 60-sekundowych filmików. Produkcje trafiać będą na internetowe platformy oraz do mediów społecznościowych zaczynając od Wysokich Obcasów o godz. 9 rano. Filmy będą również zamieszczane na kanale YouTube. W filmach pojawią się m.in. Dorota Masłowska, Magdalena Cielecka, Roma Gąsiorowska, Dorota Masłowska, Monika Brodka, Mary Komasa, Robert Biedroń, Maciej Stuhr, Mateusz Banasiuk czy Sebastian Fabijański.

Źródło: D’VISION

Dodatkowe informacje:

Film by Anja Rubik 
DOP: Piotr Sobociński, Michał Soboci ński, Radosław Ładczuk/ Point of you 
Camera: Panavision Poland
Lighting: Luks Film
Editing: Damian Kuligowski
Postproduction: Coloroffon
Sound Design: Ucho Studio
Poster design: Michał Hops Chmielewski
Production: Warsaw Creatives
Studio Tęcza 
Styling: Zofia Komasa 
Ph: Iza Grzybowska 
make up: Sylvia Rakowska, Iza Kućmierowska, Magdalena Wińska
hair: Gor Duryan
Consult: Basia Ewa Baran, Dziewuchy Dziewuchom
Media patronage: Wysokie Obcasy
Operational manager: Zuzia Nowicka
Retouch: Plupart
Photo Ast: Filip Zbierzchowski, Łukasz Kuś
Special thanks: Paweł Walicki, Lucyna Szymańska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Publiczne zwierzenia celebrytów?
Nie kupuję tego.

avatar użytkownika
,

Dlatego że publiczne, czy dlatego że celebrytów?  

,

Oba powody są wystarczające do spalenia tej akcji. Ważnej, ale właśnie przez udział celebrytów skażonej i skazanej na niepowodzenie.
Ale przeciwnicy się ucieszą - będą mieli używanie.
  

avatar użytkownika
,

A skuteczność akcji mierzy się opiniami przeciwników czy może wiedzą jaką uda się przekazać zainteresowanym? Czy jeden albo drugi ze wskazanych przez Ciebie powodów ma jakikolwiek wpływ na ten wskaźnik?  

,

Wiarygodność ma wpływ na skuteczność.
Jaka jest wiarygodność celebryty, gotowego, za pieniądze, powiedzieć do kamery niemal wszystko?
  

avatar użytkownika
,

Uwierzyłbyś, że ci niewiarygodni celebryci opowiadają o własnych doświadczeniach nie biorąc za to pieniędzy? Zarówno agencja Warsaw Creatives, która przygotowała kampanię jak i wszyscy występujący w niej celebryci działają pro bono. Ale skoro jesteś tak krytyczny wobec pomysłu to pewnie widzisz jakąś sensowną alternatywę dla młodzieży szukającej informacji na temat seksu, masturbacji, antykoncepcji itp.? Podpowiesz?  

,

Nie.  

,

I nie podpowiem.
Skoro agencja wzięła temat i na jego fali chce się wybić, niech główkuje. Nie ma powodu by ich wyręczać.
  

avatar użytkownika
,

Ano właśnie...  

,

Ty hołdujesz modelowi, w którym żeruje się na cudzej kreatywności i pomysłowości.
Ja ten model neguję.

Skoro agencja wzięła temat, niech go realizuje. Wygra czy polegnie, na własny rachunek.
Ja nie widzę żadnych korzyści dla siebie w podpowiadaniu.
  

avatar użytkownika
,

A może Ty jesteś po prostu już na tyle uświadomiony seksualnie, że nie dostrzegasz korzyści jakie z wysłuchania zwierzeń celebrytów może odnieść nieuświadomiona młodzież?  

,

Całkiem możliwe jest też, że kampania jest słaba i niewiarygodna.  

avatar użytkownika
,

Tak możliwość zawsze jest, postawiłeś nawet pewną hipotezę mającą tę rzekomą słabość tłumaczyć - jednak pozostaje ona zupełnie niezrozumiała. Dlaczego publiczna forma wypowiedzi miałaby na przykład rzutować na tę skuteczność? Czy skutecznie byłoby, gdyby uczestnicy kampanii wypowiadali się niepublicznie?  

,

Nie 'publiczna forma wypowiedzi', tylko 'publiczna wypowiedź celebryty'.
  

avatar użytkownika
,

Stwierdziłeś że wystarczy aby wypowiedź była publiczna aby była nieskuteczna w kampanii.  

,

Przeczytaj więc jeszcze raz, a jeśli zajdzie potrzeba jeszcze i jeszcze.
Aż będziesz mógł się odnieść do tego co jest napisane a nie do tego co chciałbyś, żeby było napisane.
  

avatar użytkownika
,

Napisane jest:

"Dlatego że publiczne, czy dlatego że celebrytów?

Oba powody są wystarczające do spalenia tej akcji."
  

,

Już jesteś na tropie. Jeszcze chwila i załapiesz.  

Najnowsze w tym dziale

Agencja Węc PR nagrała swój Hot16challenge2
Akcja hot16challenge2 cieszy się dużą popularnością wśród polskich internautów.  W społeczną inicjatywę zaangażowali się celebryci i politycy, a nawet znane brandy. Nominacje dotarły również do branży kreatywnej. Specjaliści z agencji WĘC PR podjęli rękawicę i zarapowali, by wesprzeć medyków w walce z koronawirusem.
Kampania społeczna marki Ambition
Czas izolacji, ograniczenie kontaktów z bliskimi, niepewna przyszłość to nowa rzeczywistość, z którą w ostatnich miesiącach przyszło nam się zmierzyć. Wszechobecne zakazy bezpośrednio przemodelowały nasz dotychczasowy sposób życia, jednak to, co naprawdę ważne powinno pozostać niezmienne. Marka Ambition, w swojej nowej kampanii zachęca odbiorców do podtrzymania wiary w...
Nowe przenośne projektory LCD Panasonic
Firma Panasonic ogłosiła dziś wprowadzenie na rynek dwóch ekonomicznych serii projektorów LCD, które wyróżniają się niewiarygodnie długim cyklem eksploatacji przy jej jednoczesnym niskim całkowitym koszcie. Główne zalety produktów to wysoka jakość i duży kontrast wyświetlanych obrazów. Nowe serie, które doskonale nadają się...
Aplikacje Photo Gallery i AiFoto debiutują w nowych wersjach. Producent gruntownie przemodelował interfejs i dodał szereg nowych funkcji. Mają one sprawić, że organizacja, przeglądanie i udostępnianie zdjęć będą prostsze niż kiedykolwiek wcześniej.
Agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited jest odpowiedzialna za stworzenie strategii komunikacji firmy, doradztwo komunikacyjne, zarządzanie relacjami z mediami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764