logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #sexedpl: Rubik, Brodka, Biedroń o seksie

   02.11.2017, przeczytano 2924 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała przygotowana przez Anję Rubik i grupę Dziewuchy Dziewuchom kampania #sexedpl. Autorzy pragną by temat edukacji seksualnej stał się bardziej popularny, a wiedza na jego temat - dostępna. Projekt skierowany jest do młodzieży i rodziców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-sexedpl%3A-rubik%2C-brodka%2C-biedron-o-seksie,34347,artykul.html

Z powodu klimatu, który obecnie panuje w Polsce - brak edukacji seksualnej oraz konsekwentnie realizowany plan rządu, by ograniczyć dostęp do antykoncepcji - zdecydowałam stworzyć kampanię edukacyjną, na którą będą się składać 60-sekundowe filmiki, których tematem będzie edukacja seksualna. Filmiki zostaną opublikowane na internetowych platformach oraz w mediach społecznościowych ponieważ to właśnie te drogi komunikacji stały się w naszych czasach głównymi źródłami informacji oraz edukacji. - wyjaśnia inicjatorka kampanii.

ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka
ilustracjastrzałka

Pomysł na kampanię polega na tym, by wybrać grupę powszechnie znanych w Polsce osób, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, wywodzących się ze świata sztuki, muzyki, filmu oraz mody z prośbą o wzięcie udziału w projekcie i szerzeniu wiedzy na temat edukacji seksualnej.

Z pomocą specjalistów oraz grupy Dziewuchy Dziewuchom, stworzono listę głównych lekcji na temat edukacji seksualnej. Następnie każda osoba biorąca udział w kampanii proszona jest by opowiedziała historie, która nawiązuje do jednej z lekcji.

Powstałe w ten sposób krótkie filmiki będą rozpowszechnione w Polsce. Ich główną ideą jest szerzenie wiedzy poprzez ciekawe, osobiste historie.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii, która wystartowała 28 października, codziennie udostępniany będzie jeden z 60-sekundowych filmików. Produkcje trafiać będą na internetowe platformy oraz do mediów społecznościowych zaczynając od Wysokich Obcasów o godz. 9 rano. Filmy będą również zamieszczane na kanale YouTube. W filmach pojawią się m.in. Dorota Masłowska, Magdalena Cielecka, Roma Gąsiorowska, Dorota Masłowska, Monika Brodka, Mary Komasa, Robert Biedroń, Maciej Stuhr, Mateusz Banasiuk czy Sebastian Fabijański.

Źródło: D’VISION

Dodatkowe informacje:

Film by Anja Rubik 
DOP: Piotr Sobociński, Michał Soboci ński, Radosław Ładczuk/ Point of you 
Camera: Panavision Poland
Lighting: Luks Film
Editing: Damian Kuligowski
Postproduction: Coloroffon
Sound Design: Ucho Studio
Poster design: Michał Hops Chmielewski
Production: Warsaw Creatives
Studio Tęcza 
Styling: Zofia Komasa 
Ph: Iza Grzybowska 
make up: Sylvia Rakowska, Iza Kućmierowska, Magdalena Wińska
hair: Gor Duryan
Consult: Basia Ewa Baran, Dziewuchy Dziewuchom
Media patronage: Wysokie Obcasy
Operational manager: Zuzia Nowicka
Retouch: Plupart
Photo Ast: Filip Zbierzchowski, Łukasz Kuś
Special thanks: Paweł Walicki, Lucyna Szymańska

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764