logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania She Moves Us marki Puma

  PR 26.10.2022, przeczytano 468 razy
ilustracja

PUMA powraca z kolejną odsłoną She Moves Us - globalnej inicjatywy mającej na celu wspieranie dziewcząt i kobiet na całym świecie. Tym razem marka pokazuje moc kobiecej intuicji, prezentując video z udziałem lokalnych ambasadorek: Sióstr ADiHD, Joanny Jędrzejczyk, Kasi Zillmann, Sary James oraz Ofelii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-she-moves-us-marki-puma,397754,artykul.html

Akcja spotu rozgrywa się w supermarkecie, gdzie bohaterki odnajdują niematerialną nić, która łączy je wszystkie: siłę kobiecej intuicji. To właśnie na tę metafizyczną więź PUMA rzuca światło w najnowszej kampanii. Jak to się dzieje, że myślimy o sobie w tym samym momencie? Albo że podobne rzeczy przytrafiają się nam w tym samym czasie? – słyszymy na początku spotu. Marka nawiązuje do tego, że sytuacje, w których kobiety potrafią zrozumieć się bez słów, nie są jedynie przypadkowym zbiegiem zdarzeń, a łączącym i umacniającym doświadczeniem, za które odpowiada właśnie kobieca intuicja.

- To kolejny już raz, kiedy mamy przyjemność rozwijać platformę She Moves Us we współpracy z osobami, które są autorytetami dla wielu kobiet w całej Polsce – zarówno w sporcie, jak i świecie artystycznym. Jak co sezon, cieszymy się, że możemy docierać z ważnym przekazem i inspirować kobiety do sięgania po swoje i słuchania swojego wewnętrznego JA. – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE w PUMA.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Pomysły, a za produkcję - Moon Films. Reżyserką spotu jest Marysia Makowska, autorami sesji zdjęciowej: Jacek Kołodziejski i Ania Łoskiewicz. Postprodukcją zajął się Vein, a dźwiękiem Cafe Ole. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS MEDIA odpowiada za planowanie i zakup mediów.

PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us już od kilku sezonów. Jej globalnymi ambasadorkami są m.in.: Dua Lipa, światowa artystka muzyki pop czy modelka Winnie Harlow. Inicjatywa ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz walki o prawa kobiet. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń. Jednym z nich jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.

Lokalna odsłona kampanii She Moves Us to kontynuacja sukcesu, jaki marka odniosła prezentując poprzedni spot w sezonie SS22. Video manifest z udziałem m.in. Manueli Gretkowskiej, został nagrodzony w konkursie KTR 4 srebrnymi mieczami w kategoriach: komunikacja – online video i copywriting oraz craft – casting i reżyseria.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764