logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania She Moves Us marki Puma

  PR 26.10.2022, przeczytano 293 razy
ilustracja

PUMA powraca z kolejną odsłoną She Moves Us - globalnej inicjatywy mającej na celu wspieranie dziewcząt i kobiet na całym świecie. Tym razem marka pokazuje moc kobiecej intuicji, prezentując video z udziałem lokalnych ambasadorek: Sióstr ADiHD, Joanny Jędrzejczyk, Kasi Zillmann, Sary James oraz Ofelii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-she-moves-us-marki-puma,397754,artykul.html

Akcja spotu rozgrywa się w supermarkecie, gdzie bohaterki odnajdują niematerialną nić, która łączy je wszystkie: siłę kobiecej intuicji. To właśnie na tę metafizyczną więź PUMA rzuca światło w najnowszej kampanii. Jak to się dzieje, że myślimy o sobie w tym samym momencie? Albo że podobne rzeczy przytrafiają się nam w tym samym czasie? – słyszymy na początku spotu. Marka nawiązuje do tego, że sytuacje, w których kobiety potrafią zrozumieć się bez słów, nie są jedynie przypadkowym zbiegiem zdarzeń, a łączącym i umacniającym doświadczeniem, za które odpowiada właśnie kobieca intuicja.

- To kolejny już raz, kiedy mamy przyjemność rozwijać platformę She Moves Us we współpracy z osobami, które są autorytetami dla wielu kobiet w całej Polsce – zarówno w sporcie, jak i świecie artystycznym. Jak co sezon, cieszymy się, że możemy docierać z ważnym przekazem i inspirować kobiety do sięgania po swoje i słuchania swojego wewnętrznego JA. – mówi Katarzyna Węsławowicz, Area Head of Marketing EE w PUMA.

Za koncepcję kreatywną odpowiada agencja Pomysły, a za produkcję - Moon Films. Reżyserką spotu jest Marysia Makowska, autorami sesji zdjęciowej: Jacek Kołodziejski i Ania Łoskiewicz. Postprodukcją zajął się Vein, a dźwiękiem Cafe Ole. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy HAVAS MEDIA odpowiada za planowanie i zakup mediów.

PUMA celebruje kobiecość poprzez platformę She Moves Us już od kilku sezonów. Jej globalnymi ambasadorkami są m.in.: Dua Lipa, światowa artystka muzyki pop czy modelka Winnie Harlow. Inicjatywa ma na celu zachęcić dziewczynki i młode kobiety do dzielenia się swoimi historiami oraz do połączenia sił na rzecz walki o prawa kobiet. PUMA współpracuje z partnerami i organizacjami, by przełamywać bariery uniemożliwiające dziewczynkom spełnianie swoich zawodowych marzeń. Jednym z nich jest organizacja Women Win, która poprzez sport wspiera dziewczęta i kobiety na całym świecie.

Lokalna odsłona kampanii She Moves Us to kontynuacja sukcesu, jaki marka odniosła prezentując poprzedni spot w sezonie SS22. Video manifest z udziałem m.in. Manueli Gretkowskiej, został nagrodzony w konkursie KTR 4 srebrnymi mieczami w kategoriach: komunikacja – online video i copywriting oraz craft – casting i reżyseria.

Źródło: PUMA

www.puma.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764