logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Sheinxmasshare: Shein wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi

  PR 21.12.2022, przeczytano 737 razy
ilustracjastrzałka

Boże Narodzenie to szczególny moment, który powinien być pełen radości dla każdego z nas. Marka SHEIN chce sprawić, by ten dzień był wyjątkowy również dla osób w potrzebie. W ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare globalny retailer wspiera Stowarzyszenie Otwarte Drzwi. SHEIN przeznaczy pieniądze pochodzące ze sprzedaży świątecznej kolekcji oraz Good Deeds Challenge – wyzwania przeprowadzonego na Instagramie na pomoc podopiecznym fundacji. Środki pomogą w rozwoju mieszkalnictwa, a także edukacji dla dzieci i młodzieży wykluczonych społecznie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-sheinxmasshare%3A-shein-wspiera-stowarzyszenie-otwarte-drzwi,398426,artykul.html

Święta Bożego Narodzenia to czas życzliwości i bliskości. Spędzamy go z rodziną w wyjątkowej, świątecznej atmosferze. To moment, w którym częściej myślimy o tych, do których los się nie uśmiechnął. Marka SHEIN angażuje się w pomoc potrzebującym chcąc sprawić, aby okres Bożego Narodzenia również dla nich był pełen radości i spokoju. W ramach świątecznej kampanii #SHEINXmasshare, globalny sklep online podjął współpracę ze Stowarzyszeniem Otwarte Drzwi, której celem jest nie tylko wsparcie finansowe, ale przede wszystkim szerzenie świadomości dotyczącej pomocy osobom w potrzebie.

Przekazane środki zostaną pozyskane ze sprzedaży świątecznej kolekcji marki SHEIN, w której znajdziemy m.in. zimowe swetry ze świątecznymi motywami, eleganckie stroje idealne na wigilijny wieczór, a także wiele dodatków z zimowym akcentem, utrzymanych w bordowej kolorystyce. Dodatkowo kwotę darowizny uzupełni dochód z aktywacji Good Deeds Challenge, polegającej na udostępnieniu na Instagramie zdjęcia, które pokazuje w jaki sposób niesiemy pomoc potrzebującym. Jest to świetna zabawa zachęcająca do dobrych uczynków w święta.

- 2022 rok był dla nas pełen wyzwań, dlatego marka SHEIN chce życzyć Wszystkim pięknych Świąt Bożego Narodzenia. Pragniemy, aby ten czas był wyjątkowy również dla tych, którzy na co dzień tyle radości nie mają. Chętnie przekazujemy darowiznę na rzecz Stowarzyszenia Otwarte Drzwi, które swą codzienną, ciężką pracą sprawia, że życie wielu osób staje się lepsze – nie tylko w Święta – mówi Bonnie Liu, Dyrektor Marketingi marki SHEIN. - Przekazanie środków nie byłoby możliwe, gdyby nie zaangażowanie Klientów marki SHEIN. Część zebranej kwoty pochodzi ze sprzedaży  produktów z kolekcji świątecznej. Chcemy gorąco podziękować każdej osobie, która dołączyła do naszej akcji i okazała swe ogromne serce – dodaje.

Zebrane środki przeznaczone zostaną m.in. na rozwój mieszkalnictwa dla osób niepełnosprawnych, edukację dzieci i młodzieży zagrożonych wykluczeniem społecznym, pomoc ubogim, a także wsparcie świetlicy środowiskowej „Mały Książę”, której podopieczni otrzymali podarunki od marki.

- Wsparcie marki SHEIN to dla nas i naszych podopiecznych wyjątkowy prezent gwiazdkowy. Dzięki niemu możliwa będzie realizacja działań, poprzez które będziemy mogli pomóc wielu osobom, nie tylko w okresie Świąt Bożego Narodzenia – mówi Marta Perkowska, Prezes Zarządu Stowarzyszenia Otarte Drzwi.

Pierwsza edycja kampanii #SHEINXmasshare i współpraca ze Stowarzyszeniem Otwarte Drzwi, to kolejny krok marki ku rozwoju kompetencji jako bardziej odpowiedzialnego społecznie brandu.

Źródło: SHEIN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764