logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna „Dobro działa jak magnes”

  PR 15.01.2020, przeczytano 550 razy
ilustracja

Fundacja Świętego Mikołaja, która od ponad 20 lat pomaga dzieciom w potrzebie, rozpoczyna rok 2020 kampanią społeczną „Dobro działa jak magnes”. Głównym celem kampanii jest zachęcenie Polaków do wsparcia podopiecznych fundacji poprzez przekazanie 1% podatku lub darowizny i promowanie idei małych gestów dobroci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-_dobro-dziala-jak-magnes_,385331,artykul.html

Fundacja Świętego Mikołaja komunikatem, a jednocześnie głównym hasłem kampanii „Dobro działa jak magnes” chce podkreślić, że każde, nawet najdrobniejsze działanie na rzecz innych jest bardzo ważne, bo powoduje, że pomagamy potrzebującym, a także uruchamiamy łańcuch dobra. A to w dzisiejszym świecie jest ogromnie ważne.

Kampania jest realizowana wyłącznie za pośrednictwem mediów społecznościowych przez zespół Fundacji Świętego Mikołaja bez budżetu komercyjnego. Do kreacji wykorzystano ilustracje polskiego malarza Krzysztofa Kokoryna, który od lat wspiera Fundację tworząc na potrzeby jej kampanii cykl podobizn Świętego Mikołaja i dzieci.

- Liczymy na to, że hasło naszej kampanii „Dobro działa jak magnes” stanie się dla wielu osób hasłem przewodnim na cały 2020 rok. Chcemy zachęcić wszystkich do małych gestów dobroci, bo dzisiejszy świat bardzo potrzebuje dobrych ludzi. Prosimy o przekazanie nam 1% podatku i zachęcamy do odwiedzenia naszej strony, żeby zobaczyć jak dzięki tym pieniądzom pomagamy dzieciom z niezamożnych rodzin w Polsce, dzieciom z Aleppo w Syrii czy z Mariupola we wschodniej Ukrainie. – mówi Izabela Stawicka z Fundacji Świętego Mikołaja.

Platformę kampanii stanowi strona internetowa www.mikolaj.org.pl/jedenprocent, gdzie osoby chcące przekazać 1% podatku na działania Fundacji Świętego Mikołaja mogą znaleźć jej KRS, jak również skorzystać z bezpłatnego programu, który umożliwia proste rozliczenie zeznania PIT.

- Dzięki wsparciu osób, które przekazują nam 1% swojego podatku mogliśmy pomóc już tysiącom podopiecznym z całej Polski, a także dzieciom z Aleppo i ze wschodniej Ukrainy. Bez darczyńców i przyjaciół Fundacji nie byłoby możliwe. Dziękujemy za to z całego serca i liczymy, że hasło „Dobro przyciąga jak magnes” pomoże nam dotrzeć do kolejnych ludzi dobrej woli, którzy zechcą wesprzeć nasze działania i projekty. – mówi Izabela Stawicka z Fundacji Świętego Mikołaja.

Każdy kto przekaże swój 1% podatku za 2019 rok na rzecz fundacji i wyśle wiadomość wraz ze swoim adresem korespondencyjnym na adres mailowy: mikolaj[at]mikolaj.org.pl  otrzyma od Fundacji pamiątkowy magnes na lodówkę, promujący ideę kampanii z ilustracją Krzysztofa Kokoryna. To drobna forma podziękowania dla osób wspierających działania fundacji poprzez przekazanie 1% podatku lub darowizny, jak również niestandardowy nośnik wykorzystany jako narzędzie w tej kampanii społecznej.

Źródło: Fundacja Świętego Mikołaja

www.mikolaj.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764