logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna „Od początku”

  PR 14.06.2019, przeczytano 233 razy
ilustracja

66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-_od-poczatku_,382914,artykul.html

Podejmuje ona aktualny obecnie problem społeczny braku wsparcia kobiet w tzw. nieplanowanej ciąży i kwestię aborcji.

Autorzy kampanii diagnozują, że w Polsce dostęp do tego rodzaju pomocy jest bardzo ograniczony. Dotyczy to zwłaszcza kobiet, które chcą, mimo braku akceptacji otoczenia, urodzić i wychować mające się narodzić dziecko lub oddać je do adopcji, ale pozostają same ze swoim problemem.

Chociaż badania społeczne, które przeprowadziła organizacja wśród dorosłych Polaków poka-zują, że: 94% uważa, że:

  • "Każda kobieta od początku ciąży powinna być otoczona opieką lekarską".
  • 68% uważa, że: "Życie człowieka należy bezwzględnie chronić od momentu poczęcia".
  • 66% uważa, że: "Kobiety decydują się na aborcję głównie, gdy nie mają wsparcia w najbliższym otoczeniu".
  • 50% uważa, że: "Życie człowieka zaczyna się w momencie poczęcia".

To jednocześnie:

  • 50% jest zdania, że: "Do 12-tego tygodnia ciąży aborcja powinna być dostępna na żądanie".
  • 36% wyraża opinię, że: "Kobieta powinna mieć prawo przerwania ciąży w dowolnym momencie aż do narodzin".
  • 35% zgadza się ze stwierdzeniem, że: "Płód do 12-tego tygodnia ciąży nie jest człowiekiem".
  • 26% sądzi, że: "Opieka nad dziećmi z wadami wrodzonymi i nieuleczalnymi chorobami to strata pieniędzy".

- Każda kobieta w ciąży ma prawo pokochać swoje dziecko od początku nawet jeśli na drodze do jego narodzin czuje się osamotniona, lub jej najbliższe otoczenie nie akceptuje jej wyboru. - komentuje przekaz kampanii Paweł Woliński - dyrektor CitizenGO Polska. - Potrzeba w Polsce działań systemowych na rzecz stworzenia sieci pomocy kobietom w takich przypadkach, by podstawowym, legalnym wyborem nie była wizyta u ginekologa przepisującego antykoncepcję awaryjną, a nielegalnym zakup w internecie tabletek wywołują-cych aborcję farmakologiczną. - podsumowuje Woliński.

W ramach kampanii razem z Agencją TELESCOPE przygotowany został spot TV 30’, a także printy do ekspozycji outdoor i strona informacyjna kampanii www.odpoczatku.org. Strona zawiera materiały kampanijne (spoty, grafiki) szczegóły przekazu kampanii, oraz wyniki badań.

Źródło: CitizenGO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

LG z kampanią „Co się stanie, gdy zapukasz dwa razy w drzwi… lodówki?”
W lipcu firma LG rozpoczęła kampanię telewizyjną promującą lodówki InstaView Door-in-Door. Za zakup mediów odpowiedzialna jest agencja mediowa Arena Media Communications należąca do Havas Media Group, zaś adaptacją kreacji na polski rynek zajęła się agencja Warszawa.
Agencja Novem rozpoczęła współpracę z TAURON Sprzedaż. Obejmie ona obsługę kampanii reklamowo-sprzedażowych w Internecie w zakresie działań performance w III kwartale 2019 roku.
Nowi gracze w gronie Członków PIAP
Pro Media Plus Sp.z o.o., Symbio Media Group Sp.z o.o., Vasco Electronics Sp.z o.o. S.K.A. to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w drugim kwartale 2019 roku.
Bohaterowie Toy Story 4 w kampanii Danonków
Marka Danonki po raz pierwszy współpracuje z wytwórnią filmów Disney. Od lipca smakowite produkty marki Danonki dla dzieci – serki, koktajl mleczny, jogurt do picia i serki w saszetkach będą dostępne w opakowaniach z bohaterami Toy Story 4.
Finał kampanii „Włocławki pomysłów” marki Włocławek i Plej
W piątek, 5 lipca 2019 roku, na bulwarach nad Wisłą we Włocławku stanęła nowa, designerska, niebieska ławka. To realizacja projektu studentki Wydziału Wzornictwa Przemysłowego Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie, który zwyciężył w konkursie „Włocławki Pomysłów” zorganizowanym przez markę ketchupów Włocławek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764