logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna „Od początku”

  PR 14.06.2019, przeczytano 815 razy
ilustracja

66% Polaków jako główną przyczynę aborcji postrzega brak wsparcia kobiet w ich najbliższym otoczeniu wynika z badań Fundacji CitizenGO, która rozpoczyna nową ogólnopolską kampanię społeczną pod hasłem: “Od początku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-_od-poczatku_,382914,artykul.html

Podejmuje ona aktualny obecnie problem społeczny braku wsparcia kobiet w tzw. nieplanowanej ciąży i kwestię aborcji.

Autorzy kampanii diagnozują, że w Polsce dostęp do tego rodzaju pomocy jest bardzo ograniczony. Dotyczy to zwłaszcza kobiet, które chcą, mimo braku akceptacji otoczenia, urodzić i wychować mające się narodzić dziecko lub oddać je do adopcji, ale pozostają same ze swoim problemem.

Chociaż badania społeczne, które przeprowadziła organizacja wśród dorosłych Polaków poka-zują, że: 94% uważa, że:

  • "Każda kobieta od początku ciąży powinna być otoczona opieką lekarską".
  • 68% uważa, że: "Życie człowieka należy bezwzględnie chronić od momentu poczęcia".
  • 66% uważa, że: "Kobiety decydują się na aborcję głównie, gdy nie mają wsparcia w najbliższym otoczeniu".
  • 50% uważa, że: "Życie człowieka zaczyna się w momencie poczęcia".

To jednocześnie:

  • 50% jest zdania, że: "Do 12-tego tygodnia ciąży aborcja powinna być dostępna na żądanie".
  • 36% wyraża opinię, że: "Kobieta powinna mieć prawo przerwania ciąży w dowolnym momencie aż do narodzin".
  • 35% zgadza się ze stwierdzeniem, że: "Płód do 12-tego tygodnia ciąży nie jest człowiekiem".
  • 26% sądzi, że: "Opieka nad dziećmi z wadami wrodzonymi i nieuleczalnymi chorobami to strata pieniędzy".

- Każda kobieta w ciąży ma prawo pokochać swoje dziecko od początku nawet jeśli na drodze do jego narodzin czuje się osamotniona, lub jej najbliższe otoczenie nie akceptuje jej wyboru. - komentuje przekaz kampanii Paweł Woliński - dyrektor CitizenGO Polska. - Potrzeba w Polsce działań systemowych na rzecz stworzenia sieci pomocy kobietom w takich przypadkach, by podstawowym, legalnym wyborem nie była wizyta u ginekologa przepisującego antykoncepcję awaryjną, a nielegalnym zakup w internecie tabletek wywołują-cych aborcję farmakologiczną. - podsumowuje Woliński.

W ramach kampanii razem z Agencją TELESCOPE przygotowany został spot TV 30’, a także printy do ekspozycji outdoor i strona informacyjna kampanii www.odpoczatku.org. Strona zawiera materiały kampanijne (spoty, grafiki) szczegóły przekazu kampanii, oraz wyniki badań.

Źródło: CitizenGO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764