logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”

  PR 30.01.2017, przeczytano 936 razy
ilustracjastrzałka

21 stycznia 2017 roku, po raz ósmy, wystartowała Ogólnopolska Kampania Społeczna „Piękna bo Zdrowa”, zainicjowana przez Ogólnopolską Organizację Kwiat Kobiecości. Celem akcji jest zwiększenie świadomości kobiet na temat profilaktycznych badań ginekologicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-_piekna-bo-zdrowa_,31229,artykul.html

W tegoroczną odsłonę akcji zaangażowały się znane i lubiane gwiazdy: Katarzyna Żak, Anita Sokołowska, Paulina Chruściel, Anna Kalczyńska a także Ida Karpińska, prezes i założycielka Ogólnopolskiej Organizacji Kwiat Kobiecości. W sesji zdjęciowej do materiałów promocyjnych kampanii wziął udział dr n. med. Andrzej Nowakowski – specjalista w zakresie położnictwa i ginekologii oraz ginekologii onkologicznej. Zwraca on uwagę na szczoteczkę cytologiczną, niezbędną do poprawnego badania ginekologicznego.

Tegoroczne hasło kampanii „Wpadnij na przegląd do ginekologa” jest nawiązaniem do koncepcji przeglądu samochodowego. Skoro dbamy o swoje bezpieczeństwo, robiąc coroczny przegląd, to powinnyśmy zadbać również o siebie i nasze życie. Dlatego Kwiat Kobiecości wraz z marką Fiat 500 cabrio, chcąc podkreślić ideę corocznych przeglądów samochodów, zachęca także do regularnych badań ginekologicznych. Na plakacie kampanii oraz w spocie, ambasadorki udają się stylowym Fiatem 500 cabrio na przegląd do ginekologa.

Gwiazdy, zaangażowane w tegoroczną odsłonę, zgodnie potwierdzają, że w natłoku codziennych zadań, każda świadoma kobieta obowiązkowo powinna znaleźć raz w roku 5 minut na badania ginekologiczne.

To już 8. odsłona kampanii fundacji Kwiat Kobiecości poświęcona profilaktyce raka szyjki macicy. Niezwykle podstępna choroba, ale całkowicie wyleczalna, jeśli ją w porę wykryjemy. My kobiety mamy naprawdę dużo zajęć. Jesteśmy matkami, żonami, spełniamy się zawodowo, ale zapominamy często o tym, co jest najważniejsze. 5 minut w ciągu 12 miesięcy, to naprawdę nie jest dużo, żeby umówić się na randkę ze swoim dobrym, sprawdzonym lekarzem ginekologiem - mówi Anna Kalczyńska, dziennikarka,  tegoroczna ambasadorka kampanii.

Uroczysta inauguracja kampanii „Piękna bo Zdrowa”. Rekordowy wynik w Warszawie.

Tegoroczna odsłona kampanii miała wyjątkowy start. Aż 308 kobiet skorzystało z darmowego badania cytologicznego, dzięki uprzejmości Bydgoskiego Centrum Onkologicznego, który specjalnie na ten weekend wypożyczył cytobus. Profesjonalna kadra centrum medycznego POLMED od rana do wieczora, nieprzerwanie, pobierała kobietom cytologię. Dzięki wsparciu Miasta Stołecznego Warszawa w dniach inauguracji kampanii Pałac Kultury i Nauki podświetlony został na czerwono – to kolor przewodni raka szyjki macicy w Polsce. Nieprzypadkowo akcja odbyła się właśnie w tych dniach, ponieważ 22 stycznia rozpoczął się Europejski Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy. W tym samym czasie warszawska Kinoteka, razem z Kwiatem Kobiecości, zaprosiła kobiety do specjalnie zaaranżowanego miasteczka ze stoiskami Partnerów kampanii, gdzie mogła zasięgnąć rad specjalistów z dziedziny ginekologii i ginekologii onkologicznej, zadbać o swoją urodę i wziąć udział w konkursach. Ponadto przed każdym seansem filmowym został wyemitowany spot kampanii.

4 700 bezpłatnych cytologii

Podobnie jak w ubiegłym roku, tegoroczna kampania to szansa dla tysięcy kobiet na szybkie i profesjonalne badanie cytologiczne.

W ramach VIII edycji kampanii „Piękna bo Zdrowa” mamy do przekazania, aż 4 700 kuponów na badanie cytologiczne oraz vouchery z 30% zniżką na konsultację ginekologiczną, HPV met. PCR, USG ginekologiczne, USG piersi. Można będzie je zrealizować w placówkach medycznych firmy POLMED w całej Polsce.

Konkursowe kupony na badania będą zamieszczone w magazynach wydawnictwa Bauer (Tina nr. 2/2017, Kobieta i Życie nr. 3/2017, Świat Kobiety nr. 3/2017, Naj nr. 4/2017, Olivia nr. 4/2017) oraz na portalu poradnikzdrowie.pl i mjakmama.pl.

Przyjaciele i Partnerzy organizacji

Milionowe zasięgi kampanii „Piękna bo Zdrowa” nie byłyby możliwe do zrealizowania,  gdyby nie wsparcie sponsorów i partnerów: Aflofarm – marka Iladian, TZMO SA - marka Bella,  Boehringer Ingelheim, FCA Poland - producent Fiata 500 cabrio, Deichmann, marka Paese, Klinika Kobiet Medifem, Nutricia Medyczna – producent preparatów odżywczych Nutridrink, firmy Rovers, firmy Sylveco oraz partnera medycznego POLMED. Stroje dla ambasadorek kampanii przygotowała firma Mohito, a zdjęcia wykonał znany fotograf gwiazd - Jacek Poremba.

Sesja zdjęciowa odbyła się w Studio Tęcza. Kampanię „Piękna bo Zdrowa” wspierają również Jaga Hupało Born to Create. Patronat merytoryczny nad kampanią objęli: NFZ, Polskie Towarzystwo Ginekologiczne, Polskie Towarzystwo Ultrasonograficzne, Polska Unia Onkologii, Polskie Towarzystwo Onkologii Klinicznej. Specjalnie na potrzeby kampanii badania społeczne przygotowała firma badawcza IQS.

Spot reklamowy kampanii został przygotowany przez dom produkcyjny SlowArt, przy współpracy z Warszawską Szkołą Reklamy.

Spot emitowany będzie we wszystkich kinach sieci Helios w ramach wydarzenia „Kino Kobiet”, na nośnikach audiowizualnych MOVE MEDIA w sieci sklepów TESCO, na nośnikach reklamowych HealthTV w przychodniach m.in. Euro Medic, Scanmed, Swissmed, CenterMed, POLMED, na nośnikach wizualnych należących do Benefit TV w klubach fitness w całym kraju, na nośnikach należących do LOKAL MEDIA w sieci sklepów PIOTR I PAWEŁ oraz INTERMARCHE, w telewizji interaktywnej Style in Touch na 9” tabletach w prestiżowych salonach, na nośnikach reklamowych TV STUDENT na uczelniach wyższych, w komunikacji miejskiej w Warszawie. Plakaty kampanii pojawią się na nośnikach przy kasach w sieci sklepów Deichmann i kinach Helios. Specjalnie w ramach kampanii przygotowana została ulotka informacyjna kampanii, która dystrybuowana będzie w: sklepach marki Mohito, kinach Helios oraz kinie Kinoteka.

Patronat medialny nad kampanią objęły magazyny: Świat Kobiety, Olivia, Tina, Naj, Kobieta i Życie, Moda na Zdrowie, Zdrowie, M jak Mama, Wesele, IK Magazyn, Wróżka, Zdrowie z Wyboru, Świat Zdrowia, Moje Zdrowie, Dobra Mama, Beauty Mission i portale: wp.pl, abcZdrowie.pl, kafeteria.pl, mamadu.pl, poradnikzdrowie.pl, mjakmama.pl, medycynapraktyczna.pl, zwrotnikraka.pl, planetakobiet.pl, portalemedyczne.pl, kliknijwzdrowie.pl, nieplodnirazem.pl. Monitoringiem mediów zajmuje się Instytut Monitorowania Mediów. Materiały graficzne kampanii przygotowała Ida Nowosielska – Deer Logo.

10 lat Ogólnopolskiej Organizacji - Kwiat Kobiecości

W bieżącym roku Kwiat Kobiecości świętować będzie 10 lat swojej edukacyjnej działalności. Fundacja, założona i prowadzona przez Idę Karpińską, swoimi akcjami dotarła bezpośrednio do ponad 40 000 kobiet w całej Polsce. Kwiat Kobiecości jest inicjatorem i organizatorem akcji edukacyjnych dla młodzieży – „Młoda i Zdrowa”, studentów położnictwa – „Rozumni i Uważni”, kobiet dojrzałych -„Kobiety dla Kobiet”. Każdego roku również, w okolicach 6 grudnia, wolontariuszki Kwiatu Kobiecości odwiedzają około 4 000 pacjentek oddziałów ginekologii onkologicznej w szpitalach w całej Polsce, przekazując specjalne upominki świąteczne.

Ida Karpińska 11 lat temu wygrała walkę z rakiem szyjki macicy. Choć diagnoza brzmiała jak wyrok, dziś Ida chce, żeby kobiety nie były w tej walce osamotnione. Osiem lat temu stworzyła kampanię „Piękna bo Zdrowa” dotyczącą profilaktyki raka szyjki macicy, dwa lata temu – „Diagnostykę jajnika” – dotyczącą raka jajnika. Każdego roku kampanie swoim zasięgiem obejmują miliony kobiet.

– Nie zgadzam się z tym, żeby kobiety umierały na raka szyjki macicy. Dzięki cytologii, którą robiłam regularnie, żyję. Walczyłam sama z nowotworem, nie było takiej organizacji jak Kwiat Kobiecości, a dużo dałabym, żeby mieć wtedy takie wsparcie na jakie mogą liczyć kobiety dzisiaj z mojej strony. I nie poddam się w tej walce! – dodaje Ida Karpińska.

Źródło: Kwiat Kobiecości

www.kwiatkobiecosci.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764