logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna „Zachowaj zdrowy dystans”

  PR 28.05.2020, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Centrum Handlowe Turawa Park uruchamia kampanię ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS, której celem jest zwrócenie uwagi na istotę pozytywnego myślenia oraz rolę szeroko rozumianego dystansu w naszym codziennym życiu. Do akcji zaproszeni zostali między innymi mieszkańcy Opolszczyzny, psychologowie i trenerzy rozwoju osobistego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-_zachowaj-zdrowy-dystans_,387195,artykul.html

- W obliczu pandemii koronawirusa poczucie bezpieczeństwa społecznego zostało zachwiane. Obawiamy się o zdrowie, swoich bliskich, przyszłość, sytuację gospodarczą. Nie zawsze umiemy odnaleźć się w nowych realiach. Powinniśmy nauczyć się myśleć i żyć inaczej. Szukać pozytywów. - mówi Agnieszka Pyzanowicz Francke - dyrektor CH Turawa Park.

Podejście do życia jest znacznie ważniejsze, niż to co nam się przytrafia, dlatego organizatorzy kampanii w pięciu prostych krokach podpowiadają jak zachować lepszą równowagę oraz zachęcają do dzielenia się sposobami na radzenie sobie z sytuacją, w której wszyscy się znajdujemy i na którą nie mamy wpływu. ZACHOWAJ ZDROWY DYSTANS. Nieważne gdzie jesteś i co cię spotyka łap pozytywne momenty. To małe rzeczy i drobne gesty tworzą naszą codzienność.

  1. AKCEPTUJ - NIE „BOKSUJ SIĘ” Z SYTUACJAMI NA KTORE NIE MASZ WPŁYWU.
  2. ODPUSZCZAJ - NIE WYMAGAJ OD SIEBIE ZBYT WIELE, BĄDŹ TU I TERAZ.
  3. DOCENIAJ - ŁAP POZYTYWNE MOMENTY I CIESZ SIĘ MAŁYMI RZECZAMI, ROZWIJAJ SWOJE PASJE ORAZ ZAINTERESOWANIA.
  4. POMAGAJ - PAMIĘTAJ O EMPATII, NAUCZ SIĘ PROSIĆ A TAKŻE PRZYJMOWAĆ POMOC I DAWAJ JĄ INNYM.
  5. OGRANICZAJ - NATŁOK INFORMACJI, KORZYSTAJ Z WIARYGODNYCH, SPRAWDZONYCH ŻRÓDEŁ.

Pierwsi mieszkańcy Opola opisali już jak spędzają czas, co widać też na udostępnionych zdjęciach i materiałach video.

Przekaz kampanii koreluje z nowym hasłem – Turawa Park Każdy Dzień Dobry!, które obrazuje optymizm, otwartość i życzliwe podejście do klientów i otoczenia.

- Nasze centrum ma być miejscem bezpiecznych zakupów, ale i źródłem inspiracji do spędzania czasu, miejscem pomysłów na każdy dzień. Chcemy być blisko ludzi, dobrze rozumieć ich potrzeby. - dodaje Agnieszka Pyzanowicz-Francke.

Start kampanii zbiegł się z uruchomieniem nowego serwisu oraz bloga ze zdjęciami mieszkańców Opolszczyzny – to oni mają być inspiracją dla innych.

Źródło: CH Turawa Park

www.turawa-park.com

Dodatkowe informacje:

Partnerzy i Patroni: Magazyn Charaktery, Magazyn Kraft, Akademia Medytacji, Open Minded Group, Radio Opole, Opole24

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gdynia Design Days: Jutro premiera przewodnika
Gdynia Design Days 2020 to wyjątkowa edycja festiwalu na wyjątkowe czasy. GDD jako pierwsze wydarzenie poświęcone projektowaniu odbywa się w całości online. Tegorocznej edycji towarzyszy interaktywny przewodnik po wystawach, które odpowiadają na hasło przewodnie festiwalu - Uwaga. Już jutro premiera przewodnika GDD w formie elektronicznej. Zapraszamy na...
Drukarnia Chroma z nową komunikacją od Abanana
Pierwszego lipca wystartowała nowa platforma komunikacyjna drukarni internetowej Chroma. Za strategię, kreację, produkcję spotu tv oraz kampanię digitalową odpowiada krakowska agencja Abanana.
Walne Zebranie Członków PSPR zdecydowało o rezygnacji z dalszego udziału w Radzie Etyki Public Relations. Organizacja podejmowała od 2019 r. rozmowy ze Związkiem Firm Public Relations (drugim z założycieli Rady), w zakresie niezbędnej reformy tego branżowego ciała oraz zbudowania nowego regulaminu, nakładającego na nie dodatkowe obowiązki. PSPR uznawało, że nowe...
Zenek Martyniuk gwiazdą najnowszej kampanii Mediamarkt
„Król disco polo” będzie popularyzował nowe technologie i zachęcał do korzystania z bogatej oferty produktów i usług MediaMarkt. Kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt” otworzył film teaserowy, który pojawił się pod koniec czerwca br. w mediach społecznościowych.
Polskie Stowarzyszenie Public Relations rozpoczyna cykl publikacji o branży PR w poszczególnych regionach kraju. W inauguracyjnym, obszernym raporcie uwaga skupiona jest na Pomorzu. Dzięki wydawnictwu "Polski PR - woj. pomorskie" przybliżone zostały tamtejsze firmy świadczące usługi PR, ich opinie o rynku, jego przyszłości, o lokalnej specyfice. PSPR wskazuje także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764