logo
WIADOMOŚCI

Kampania społeczna Fresenius Medical Care Polska wyróżniona

  PR 16.04.2018, przeczytano 259 razy
ilustracjastrzałka
Uczniowie promują transplantacje w kampanii Fresenius Medical Care Polska

1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju znalazło się w najnowszym Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, wydawanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-fresenius-medical-care-polska-wyrozniona,36169,artykul.html

Firma Fresenius Medical Care Polska, która na co dzień zajmuje się leczeniem pacjentów z chorobami nerek prowadzi kampanię „Drugie życie” od 2008 roku. Działania w tym zakresie zostały przedstawione jako dobra praktyka w najważniejszym w Polsce wydawnictwie poświęconemu społecznej odpowiedzialności biznesu. Akcja, która skierowana jest do uczniów szkół średnich i której celem jest promocja transplantacji i oświadczeń woli, już po raz drugi otrzymała takie wyróżnienie.

- Bardzo cieszę się, że nasze działania, prowadzone cyklicznie od wielu lat w całej Polsce, zostały dostrzeżone nie tylko przez pacjentów i środowisko lekarskie, ale także przez ekspertów monitorujących aktywność firm odpowiedzialnych społecznie w Polsce. – mówi dr Teresa Dryl-Rydzyńska, Członek Zarządu Fresenius Medical Care Polska, organizatorka kampanii. - To wyróżnienie nie tylko dla naszej firmy, ale także dla wszystkich wspaniałych osób, które angażują się w kampanię „Drugie życie”, realizując działania edukacyjne, które pomagają zwiększyć świadomość społeczną w zakresie tej ważnej metody leczenia i ratowania życia, jaką jest transplantacja.

„Drugie życie” to akcja edukacyjna, wspierająca i promująca działania na rzecz transplantacji i świadomego dawstwa narządów po śmierci. Skierowana jest do młodzieży szkół średnich, która samodzielnie tworzy własne, barwne kampanie i niestandardowe działania. Do tej pory akcja prowadzona była w 9 województwach (wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, małopolskie, łódzkie, lubuskie, dolnośląskie, śląskie i podkarpackie), a wzięło w niej udział ponad 750 szkół. W działaniach na rzecz transplantacji uczestniczyło ponad 260 tysięcy uczniów, którzy rozdali ponad milion oświadczeń woli. Organizując przeróżne działania na rzecz transplantacji (m. in. marsze, happeningi, przedstawienia, spotkania z mieszkańcami, wykłady, zawody sportowe, koncerty itp.), młodzież każdego roku dociera to setek tysięcy osób.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku, wydawany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Pierwsze edycje publikacji zawierały przykłady kilkudziesięciu działań prowadzonych przez firmy, które mieściły się na kilkunastu stronach. Teraz, po 16 latach na blisko 200 stronach publikacji znalazły się opisy 1190 dobrych praktyk.

Źródło: Fresenius Medical Care Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

JP2 o wolności: Projekt Sztuka w drodze
Na ulicach Warszawy pojawiły się billboardy i plakaty przystankowe z ilustracjami inspirowanymi nauczaniem Jana Pawła II o wolności. Prace przygotowali polscy artyści tworzący w nurcie urban artu. Akcja ma zachęcać do kontemplacji piękna w przestrzeni miasta oraz do zatrzymania się w codziennym biegu. Pomysłodawcą projektu „Sztuka...
Kongres Innowacyjnego Marketingu w Samorządach w przyszłym tygodniu.
Influencer marketing w promocji turystyki, komunikacja z mediami z perspektywy samorządu, storytelling na przykładzie miasta – to tylko niektóre kwestie, które zostaną poruszone podczas zbliżającego się VIII Kongresu Innowacyjnego Marketingu w Samorządach. Wydarzenie odbędzie się już 25-26 październiku w Hotelu Hilton Garden Inn w Rzeszowie.
Spotkanie w Idea Hub: Zakupy on-line w nowej rzeczywistości zamówień publicznych
Czekają nas duże zmiany w zamówieniach publicznych. Od stycznia 2020 roku wszystkie zamówienia sektora państwowego będą dokonywane jedynie on-line. Jak się do tego przygotować? Na czym dokładnie będą polegać zmiany? Już w najbliższy czwartek, 25 października w poznańskim Idea Hub podczas bezpłatnego spotkania networkingowego, Mateusz Bartosiewicz, trener i doradca ds....
Amica wśród sponsorów kampanii „Diagnostyka jajnika”
Grupa Amica od roku kampanie społeczne organizowane przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”. Ich celem jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród pań, profilaktyka najgroźniejszych chorób spośród tych potocznie zwanych kobiecymi – nowotworowych. 16 października rozpoczęła się kolejna kampania, pod hasłem...
Giętarki HD Green Series w Automatic Letter Bender
Jako autoryzowany przedstawiciel marki HD wprowadziliśmy do oferty nowe giętarki HD GREEN SERIES. Dlaczego są godne uwagi? To doskonałe rozwiązanie dla firm poszukujących kompromisu pomiędzy dobrą jakością systemu gięcia i nacinania oraz przystępną ceną.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone