logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna Fresenius Medical Care Polska wyróżniona

  PR 16.04.2018, przeczytano 753 razy
ilustracjastrzałka
Uczniowie promują transplantacje w kampanii Fresenius Medical Care Polska

1190 dobrych praktyk biznesu z zakresu społecznej odpowiedzialności i zrównoważonego rozwoju znalazło się w najnowszym Raporcie „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”, wydawanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-fresenius-medical-care-polska-wyrozniona,36169,artykul.html

Firma Fresenius Medical Care Polska, która na co dzień zajmuje się leczeniem pacjentów z chorobami nerek prowadzi kampanię „Drugie życie” od 2008 roku. Działania w tym zakresie zostały przedstawione jako dobra praktyka w najważniejszym w Polsce wydawnictwie poświęconemu społecznej odpowiedzialności biznesu. Akcja, która skierowana jest do uczniów szkół średnich i której celem jest promocja transplantacji i oświadczeń woli, już po raz drugi otrzymała takie wyróżnienie.

- Bardzo cieszę się, że nasze działania, prowadzone cyklicznie od wielu lat w całej Polsce, zostały dostrzeżone nie tylko przez pacjentów i środowisko lekarskie, ale także przez ekspertów monitorujących aktywność firm odpowiedzialnych społecznie w Polsce. – mówi dr Teresa Dryl-Rydzyńska, Członek Zarządu Fresenius Medical Care Polska, organizatorka kampanii. - To wyróżnienie nie tylko dla naszej firmy, ale także dla wszystkich wspaniałych osób, które angażują się w kampanię „Drugie życie”, realizując działania edukacyjne, które pomagają zwiększyć świadomość społeczną w zakresie tej ważnej metody leczenia i ratowania życia, jaką jest transplantacja.

„Drugie życie” to akcja edukacyjna, wspierająca i promująca działania na rzecz transplantacji i świadomego dawstwa narządów po śmierci. Skierowana jest do młodzieży szkół średnich, która samodzielnie tworzy własne, barwne kampanie i niestandardowe działania. Do tej pory akcja prowadzona była w 9 województwach (wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, małopolskie, łódzkie, lubuskie, dolnośląskie, śląskie i podkarpackie), a wzięło w niej udział ponad 750 szkół. W działaniach na rzecz transplantacji uczestniczyło ponad 260 tysięcy uczniów, którzy rozdali ponad milion oświadczeń woli. Organizując przeróżne działania na rzecz transplantacji (m. in. marsze, happeningi, przedstawienia, spotkania z mieszkańcami, wykłady, zawody sportowe, koncerty itp.), młodzież każdego roku dociera to setek tysięcy osób.

Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to największy w Polsce przegląd działań biznesu społecznie odpowiedzialnego w danym roku, wydawany przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Pierwsze edycje publikacji zawierały przykłady kilkudziesięciu działań prowadzonych przez firmy, które mieściły się na kilkunastu stronach. Teraz, po 16 latach na blisko 200 stronach publikacji znalazły się opisy 1190 dobrych praktyk.

Źródło: Fresenius Medical Care Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764