logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna Fundacji Medicover

  PR 08.12.2017, przeczytano 1305 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się znana influencerka Billie Sparrow. Akcję współtworzy Daily Dose of Beauty (DDOB) –  platforma społecznościowa zrzeszająca młodych liderów opinii należąca do grupy AdNext.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-fundacji-medicover,34788,artykul.html

Kampania społeczna – zorganizowana w związku ze Światowym Dniem Cukrzycy (14.11.2017 roku) – podejmuje trudny temat cukrzycy typu 2. Akcja przygotowana została przez Ogólnopolski Program Profilaktyki Cukrzycy i Chorób Cywilizacyjnych PoZdro! oraz Fundację Medicover we współpracy z DDOB (grupa AdNext). Jest odpowiedzią na potrzebę uświadamiania społeczeństwa o istocie aktywności fizycznej i uprawiania sportu oraz świadomego wyboru jakości spożywanej żywności.

Celem Programu PoZdro! jest doprowadzenie do poprawy stanu zdrowia uczniów pierwszych klas szkół gimnazjum poprzez zmniejszenie ryzyka wystąpienia cukrzycy oraz innych chorób cywilizacyjnych.

- Po raz kolejny postanowiliśmy uruchomić specjalną kampanię społeczną  Programu PoZdro! w przestrzeni  Internetu, ze względu na narastający problem otyłości wśród młodzieży i dużą szansę trafienia do niej w ten sposób z istotnym przekazem. Według naszych badań aż 22% uczniów ma nadwagę lub otyłość. 12- 14 rok życia to ważny moment w kontekście kształtowania się stylu życia oraz podejmowania świadomych, osobistych wyborów, dlatego nasze działania kierowane są do dzieci w tym wieku. Dzięki kampanii mają szansę dowiedzieć się więcej o cukrzycy i nauczyć się jak przeciwdziałać cukrzycy typu 2 – mówi Kamila Szarejko, Kierownik Programu „PoZdro!” Fundacji Medicover.

W ramach działań promujących program PoZdro! zorganizowany został konkurs na  film zachęcający do prowadzenia zdrowego stylu życia. Osoby, które wezmą udział w konkursie mogą wygrać warsztaty z popularną twórczynią Billie Sparrow. Co więcej, 5 wyróżnionych użytkowników zostanie nagrodzonych mini-deskorolkami Fishka. Ponadto osoby, które wezmą udział w warsztatach będą miały również możliwość wystąpienia w spocie PoZdro! Z zasadami konkursu można zapoznać się na stronie www.ddob.com/pozdro. Potrwa on do 12 grudnia br. do godziny 18:00.

Na potrzeby akcji przygotowano specjalny landing page, na którym znajdują się informacje o akcji oraz cenne wskazówki dotyczące zdrowego trybu życia.

- Jest to kolejny projekt, przy którym mamy przyjemność współpracować z Fundacją Medicover. Zależało nam na zaprojektowaniu działań, które wykorzystają potencjał influencerów. Są oni bowiem dla młodych ludzi cennym źródłem informacji. Autentyczność ich przekazu znacząco wpływa na postawy użytkowników – mówi Bartłomiej Sibiga, DDOB (grupa AdNext).

Źródło: AdNext

www.adnext.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764