logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna Fundacji Medicover

  PR 08.12.2017, przeczytano 1098 razy
ilustracjastrzałka

Wystartowała ogólnopolska kampania społeczna Fundacji Medicover realizowana w ramach Programu PoZdro!, który skierowany jest do dzieci i młodzieży. W działania promujące zdrowy tryb życia zaangażowała się znana influencerka Billie Sparrow. Akcję współtworzy Daily Dose of Beauty (DDOB) –  platforma społecznościowa zrzeszająca młodych liderów opinii należąca do grupy AdNext.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-fundacji-medicover,34788,artykul.html

Kampania społeczna – zorganizowana w związku ze Światowym Dniem Cukrzycy (14.11.2017 roku) – podejmuje trudny temat cukrzycy typu 2. Akcja przygotowana została przez Ogólnopolski Program Profilaktyki Cukrzycy i Chorób Cywilizacyjnych PoZdro! oraz Fundację Medicover we współpracy z DDOB (grupa AdNext). Jest odpowiedzią na potrzebę uświadamiania społeczeństwa o istocie aktywności fizycznej i uprawiania sportu oraz świadomego wyboru jakości spożywanej żywności.

Celem Programu PoZdro! jest doprowadzenie do poprawy stanu zdrowia uczniów pierwszych klas szkół gimnazjum poprzez zmniejszenie ryzyka wystąpienia cukrzycy oraz innych chorób cywilizacyjnych.

- Po raz kolejny postanowiliśmy uruchomić specjalną kampanię społeczną  Programu PoZdro! w przestrzeni  Internetu, ze względu na narastający problem otyłości wśród młodzieży i dużą szansę trafienia do niej w ten sposób z istotnym przekazem. Według naszych badań aż 22% uczniów ma nadwagę lub otyłość. 12- 14 rok życia to ważny moment w kontekście kształtowania się stylu życia oraz podejmowania świadomych, osobistych wyborów, dlatego nasze działania kierowane są do dzieci w tym wieku. Dzięki kampanii mają szansę dowiedzieć się więcej o cukrzycy i nauczyć się jak przeciwdziałać cukrzycy typu 2 – mówi Kamila Szarejko, Kierownik Programu „PoZdro!” Fundacji Medicover.

W ramach działań promujących program PoZdro! zorganizowany został konkurs na  film zachęcający do prowadzenia zdrowego stylu życia. Osoby, które wezmą udział w konkursie mogą wygrać warsztaty z popularną twórczynią Billie Sparrow. Co więcej, 5 wyróżnionych użytkowników zostanie nagrodzonych mini-deskorolkami Fishka. Ponadto osoby, które wezmą udział w warsztatach będą miały również możliwość wystąpienia w spocie PoZdro! Z zasadami konkursu można zapoznać się na stronie www.ddob.com/pozdro. Potrwa on do 12 grudnia br. do godziny 18:00.

Na potrzeby akcji przygotowano specjalny landing page, na którym znajdują się informacje o akcji oraz cenne wskazówki dotyczące zdrowego trybu życia.

- Jest to kolejny projekt, przy którym mamy przyjemność współpracować z Fundacją Medicover. Zależało nam na zaprojektowaniu działań, które wykorzystają potencjał influencerów. Są oni bowiem dla młodych ludzi cennym źródłem informacji. Autentyczność ich przekazu znacząco wpływa na postawy użytkowników – mówi Bartłomiej Sibiga, DDOB (grupa AdNext).

Źródło: AdNext

www.adnext.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Performance promuje Europejskie Forum Gospodarcze w Łodzi
W dniach 14 - 16 grudnia 2022 r. odbędzie się XV edycja „Europejskiego Forum Gospodarczego - Łódzkie 2022. Biznes w erze innowacji". Euvic Performance odpowiada za działania promujące Forum w wyniku wygranego postępowania przetargowego prowadzonego przez Regionalny Fundusz Rozwoju Województwa Łódzkiego Sp. z o.o.
Benq Photovue SW321C z certyfikatem TUV Rheinland Anti-Reflection
BenQ, znana światowa marka cyfrowych urządzeń lifestylowych i innowator w dziedzinie profesjonalnej technologii wyświetlania, ogłosiła, że jej PhotoVue SW321C jest pierwszym na świecie monitorem, który uzyskał certyfikat TUV Rheinland w zakresie wyjątkowej ochrony przed odbiciami i odblaskami, gwarantującej wysoki komfort pracy wysoką jakość obrazu dla profesjonalnych...
Cena drukarki, koszt wydruku - co jest ważne?
Pytania dotyczące roli druku w polskich domach zostały zadane przez polski oddział Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że… zdecydowanie tak!
On Board Think Kong: MSD Polska  ruszyła z kampanią „Sezon na kleszcze 2”
Kampania pod hasłem „Sezon na kleszcze 2”, ma na celu budowanie świadomości na temat ochrony zwierząt przeciwko kleszczom w czasie jesienno-zimowych miesięcy. Kampania jest częścią międzynarodowego projektu „Protect Our Future Too” realizowanego przez MSD Animal Health.
Najnowsza kampania Moliera2
Okres świąteczny, Sylwester czy karnawał - to dobre okazje do tego, aby zabłysnąć, postawić na spektakularną kreację, która pozwoli poczuć się jak prawdziwa gwiazda na czerwonym dywanie. Jeszcze nie masz wymarzonej stylizacji? Zainspiruj się najnowszą kampanią Let’s Celebrate Moliera2! Odkryj przy tym niezwykle luksusowe marki, ubrania oraz akcesoria, które...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764