logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna „Klub Pancernika Klika w Fotelikach” odsłona II

  PR 23.08.2006, przeczytano 1213 razy

Fabryka Komunikacji Społecznej rozpoczęła kolejną odsłonę kampanii „Klub Pancernika 2006”. Działania mają charkater zarówno reklamowy jak i PR. Komunikacja relamowa przygotowana została przy współpracy z Agencją PZL. Rolą Fabryki jest przygotowanie strategii zmiany postaw społecznch, roziązań PR i realizacja kampanii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-klub-pancernika-klika-w-fotelikach-odslona-ii,4342,artykul.html

Fabryka Komunikacji Społecznej została założona w 2003 roku, przez osoby związane z Fundacją Komunikacji Społecznej i działa zgodnie z wartościami i standardami wypracowanymi przez Fundację. Fabryka specjalizuje się właśnie w komunikacji programów społecznych i realizacji kampanii społecznych w obszarach zdrowia, walki z wykluczeniem społecznym i właśnie bezpieczeństwa drogowego.

Kampania „klub Pancernika klika w fotelikach 2006” realizowana jest w dwóch odsłonach. Strategia zakładała, że najlepszym momentem na drugą odsłonę tegorocznej kampanii „Klub Pancernika klika w fotelikach” będzie czas powrotów dzieci i ich rodziców z wakacji. Billboard drugiej edycji, który od 15 sierpnia 2006 jest rozmieszczany w głównych miastach Polski różni się od tego, który rozpoczynał tegoroczną kampanię w lipcu. Teraz Fabryka zdecydowała się podkreślić jeszcze mocniej znaczenie tegorocznego hasła „pancernik przypomina, rodzic zapina” umieszczając na plakacie łapki pancernika zapinające pas bezpieczeństwa. W telewizji będzie można zobaczyć spot popularyzujący kampanię, który w ostatniej planszy bezpośrednio nawiązuje do kampanii oudoorowej drugiej odsłony, (TVP2, MiniMini, wybrane kanały emitowane przez telewizję kablową UPC). Radio Zet emituje spot radiowy, który jest jednocześnie piosenką kampanii, w której Fabryka wykorzystała motyw muzyczny z piosenki do filmu „Czterej Pancerni i Pies”. Istotnym elementem kampanii jest strona internetowa, której jedna część jest zaprojektowana specjalnie dla dzieci, znajdują się na niej gry interaktywne, dzięki którym najmłodsi mogą nauczyć się ciekawych rzeczy na temat bezpiecznych zachowań na drodze. Druga część strony www skierowana jest do dorosłych. Znaleźć tam można kompleksowe informacje na temat fotelików samochodowych a także forum internetowe, na którym rodzice dzielą się między sobą informacjami m.in. jak przekonać dziecko do jazdy w foteliku. Na stronie zaprezentowane są również konkretne scenariusze lekcji o bezpieczeństwie ruchu drogowego z wykorzystaniem postaci pancernika i gier planszowych, które jak twierdzi Danuta Dzido z Ministerstwa Edukacji są wykorzystywane przez nauczycieli w szkołach.

Jeden z pomysłów Fabryki na Klub Pancernika został zaakceptowany przez Komisję Europejską i zostanie zaimplementowany w innych krajach Unii Europejskiej gdzie również będzie realizowana pancernikowa kampania.

Dużą rolę w tych działaniach odgrywa policja. Podczas kontroli drogowych policjanci z komend biorących udział w akcji będą sprawdzać czy najmłodsi użytkownicy dróg są odpowiednio zabezpieczeni w czasie podróży. Dzieciom prawidłowo podróżującym podarują maskotkę – małego pancernika, Gustawa. Będziemy starać się zaskakiwać kreatywnymi rozwiązaniami edukacyjnymi i różnymi kanałami komunikacji. Aby być w zgodzie z tym celem na kulminacyjny punkt tegorocznej kampanii Fabryka wybrała dołączenie do Gazety Wyborczej edukacyjnej gry planszowej dla dzieci z bohaterem kampanii – pancernikiem Gustawem” - mówi Ireneusz Stankiewicz Partner Fabryki Komunikacji Społecznej.

Więcej informacji na stronie internetowej kampanii: www.klubpancernika.pl
Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764