logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Kampania społeczna #Kobietyzmieniajaswiat w Screen Network

  PR 06.03.2020, przeczytano 1259 razy
ilustracjastrzałka

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, firma Screen Network wspólnie z międzynarodową organizacją innowatorów społecznych Ashoka, przygotowała kampanię promującą Polki, zmieniające swoją działalnością zawodową świat na lepsze. Od 7 do 9 marca, na 20 tysiącach cyfrowych ekranów outdoorowych i indoorowych Screen Network w całej Polsce, zostaną przedstawione sylwetki trzech bohaterek, z sukcesem niosących pomoc w różnych dziedzinach życia. Patronat medialny nad tą akcją objął Forbes Women.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-kampania-spoleczna-kobietyzmieniajaswiat-w-screen-network,385962,artykul.html

W kampanii pojawią się trzy wspaniałe i przedsiębiorcze kobiety, które osiągnęły realny wpływ na naszą rzeczywistość. Pierwszą z nich jest Ida Karpińska, założycielka Ogólnopolskiej Organizacji „Kwiat kobiecości”, w ramach której prowadzi akcje edukacyjne i społeczne na rzecz walki z rakiem szyjki macicy oraz wspiera kobiety i pomaga im w trudnych chwilach. Dzięki niej tysiące kobiet mogą wziąć udział w bezpłatnych badaniach. Druga to Sabina Pierużek-Nowak, prezeska Stowarzyszenia dla Natury Wilk, odbudowującej populację wilków, dzięki której dziś w Polsce żyje ponad 5 razy więcej wilków niż kilkanaście lat temu. Trzecią bohaterką jest Barbara Sadowska - założycielka Fundacji Pomocy Wzajemnej „Barka”, od ponad 30 lat pomagająca ludziom pozostającym na marginesie życia oraz zaniedbanym grupom społecznym, dzięki której kilkadziesiąt tysięcy ludzi odzyskało dom.  Pomaga osobom wychodzącym z bezdomności budować samodzielność, odzyskać godność, pewność siebie oraz zdobyć umiejętności niezbędne do wykonywania pracy.

Zarówno Screen Network jak i międzynarodowa organizacja Ashoka mają jedną, ważną wspólną misję – służyć społeczeństwu poprzez wspieranie innowacyjnych przedsięwzięć. Dzięki tej akcji Polacy będą mogli dowiedzieć się o wspaniałych kobietach, które postawiły w swoim życiu na systemową pomoc innym. Akcja z hasztagiem #kobietyzmieniajaswiat będzie miała swoją kontynuację w przyszłości i będzie przybierać różne formy promocji bohaterek, stawiających na skuteczne rozwiązania w rozmaitych dziedzinach życia społecznego.

Wszystkie trzy panie są tzw. Ashoka Fellows, czyli wspieranymi przez organizację osobami, które innowacyjnie, systemowo i skutecznie zmieniają świat na lepsze. Do tej pory Ashoka wsparła ponad 3500 innowatorów i innowatorek społecznych na całym świecie (z tego niemal 200 osób w Europie Środkowej i Wschodniej). Celem organizacji jest budowanie świata, w którym każda osoba na świecie czuje, ze może kontrybuować do wspólnego dobra. Ashoka Fellows to osoby, które stoją za wielkimi zmianami społecznymi. Jest wśród nich dwóch noblistów – Kailash Satyarthi i Muhammad Yunus oraz między innymi założyciel Wikipedii Jimmi Wales.

- Nasze ekrany to również miejsce na działalność  informacyjną, społeczną i edukacyjną. Dzięki dostępności naszych nośników w codziennym życiu obywateli, możemy docierać z ważnymi komunikatami do szerokiej grupy odbiorców. Z wielką chęcią udostępniamy i angażujemy się w akcje służące społeczeństwu i szerzące wyższe wartości. W tym przypadku promocja działalności tych odważnych i przedsiębiorczych kobiet pozwala nie tylko wspierać ich ważną misję, ale także burzyć stereotypy dotyczące płci, szczególnie w świecie biznesu. Wiem o tym z własnego doświadczenia, będąc prezesem dużej firmy w branży reklamowej.  Postanowiliśmy więc wspólnie z organizacją Ashoka, która podobnie jak my, stawia na innowacyjność, pionierskość i służbę społeczeństwu, promować bohaterki które swoją postawą inspirują inne kobiety do aktywności – Agnieszka Godlewska, prezes Screen Network

- Ashoka to największa na świecie sieć osób, które zmieniają świat na lepsze. Zależy nam na tym, aby jak najwięcej osób usłyszało o nich. Może ich historie zainspirują innych do działania. Takie partnerstwa jak to ze Screen Network pozwalają nam dotrzeć ze wzmacniającym, uskrzydlającym przekazem do setek tysięcy Polaków i Polek. Z okazji Dnia Kobiet, możemy przybliżyć społeczeństwu kilka niezwykłych kobiet, które tworzą realną zmianę na rzecz wspólnego dobra. Możemy też, dzięki tego typu kampaniom, uhonorować działalność osób, które zdecydowały się ulepszyć jakiś istotny kawałek rzeczywistości. To ludzie zmieniają świat. A my możemy opowiadać ich historie, żeby wspierać pozytywne zmiany – Agata Stafiej, Country Director Poland Ashoka, Innowatorzy dla Dobra Publicznego

- Jednym z najważniejszych celów, jakie stawia sobie „Forbes Women”, jest wspieranie kobiet w ich dążeniu do osiągania sukcesów zawodowych i osobistych. Ale nie tylko. Dziś, gdy zmiany społeczne i kulturowe, a zwłaszcza – co niezwykle istotne – wzrost znaczenia roli kobiet w sferze zawodowej i komunikacji społecznej dokonują się na naszych oczach, potrzebna jest dyskusja o takich wartościach jak równość i różnorodność w biznesie i sferze publicznej. Chcemy taką dyskusję inicjować. Chcemy oddawać głos biznesmenkom, prezeskom, menedżerkom, naukowczyniom, działaczkom społecznym i samorządowym, polityczkom i artystkom, które na łamach „Forbes Women” wypowiadają się w ważnych społecznie i biznesowo kwestiach. W tym kontekście kampania realizowana przez Screen Network i Ashoka, promująca Polki, które w swoich dziedzinach mają realny wpływ na rzeczywistość, może się stać inspiracją dla wszystkich tych kobiet, które są na początku drogi zawodowej lub stoją przed decyzją o ważnej życiowej zmianie - Anna Zarębska-Tutak, sekretarz redakcji Forbes Women

Źródło: Screen Network SA

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Canon: większe możliwości Colorado, 2 lata gwarancji dla serii Arizona
Canon konsekwentnie wspiera dostawców usług druku w rozwoju ich działalności i zwiększaniu efektywności. Firma wprowadza aktualizacje produktów z rodzin Colorado i Arizona, które odpowiadają na potrzeby klientów i bazują na globalnym sukcesie platform do druku wielkoformatowego Canon. W serii Colorado M — 1,6-metrowej maszynie rolowej z atramentem UVgel — wprowadzono...
Panasonic LUMIX S1II i LUMIX S1IIE: pełnoklatkowe bezlusterkowce
Panasonic z przyjemnością ogłasza rozszerzenie swojej renomowanej serii LUMIX S o dwa nowe modele – LUMIX S1II oraz S1IIE. Aparaty te zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu wyjątkowych możliwości fotograficznych i filmowych, charakteryzując się znakomitą jakością obrazu, dynamicznym odwzorowaniem kolorów oraz istotnymi usprawnieniami w zakresie technologii wideo.
Nowa odsłona kampanii Sokołów z Pascalem Brodnickim
Pascal Brodnicki, znany szef kuchni, po raz kolejny poleca produkty Sokołów – tym razem w kampanii promującej asortyment grillowy firmy. „Smak zaczyna się od mięsa!” – to hasło, które podkreśla główny przekaz kampanii, czyli wysoką jakość surowca i produktów, które z niego powstają.
Ogród NAJ: Saatchi & Saatchi dla OBI
Ruszyła nowa wielokanałowa kampania OBI „Ogród NAJ”. Za strategię i koncepcję kreatywną odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, natomiast za działania Paid Social agencja marketingu efektywnościowego Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Tędy po Trendy - kampania modowa Wola Parku
Centrum handlowe Wola Park, cenione miejsce spotkań lokalnych społeczności, podkreśla zakupową ofertę z nową kampanią wyróżniającą je jako źródło modowych trendów. Centrum wychodzi naprzeciw potrzebom i zainteresowaniom klientów z kampanią „Tędy po Trendy”, inspirując odwiedzających do odświeżenia letniej szafy. Kampania została...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764