logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna „Podziękuj siedzeniu”

  PR 15.10.2007, przeczytano 1465 razy
ilustracjastrzałka

Reklamy społeczne wcale nie muszą być nudne. Fabryka Komunikacji Społecznej udowadnia to po raz kolejny. Kampania pod hasłem "Podziękuj siedzeniu", której autorem jest Rafał Forkasiewicz, Dyrektor Kreatywny Fabryki Komunikacji Społecznej, w niekonwencjonalny sposób porusza problem zagrożeń wynikających z siedzącego trybu życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-podziekuj-siedzeniu,6212,artykul.html

Głównym nośnikiem kampanii są naklejki umieszczane na oparciach siedzeń w środkach komunikacji miejskiej. Wybór medium nie był przypadkowy. Są to miejsca, w których codziennie setki tysięcy osób dosłownie styka się z problemem. Reklamy ukażą się w środkach komunikacji miejskich w 19 miastach. Uzupełnieniem akcji będzie reklama prasowa ("Metro") i internetowa (Gazeta.pl, Interia.pl). Akcja jest częścią europejskiego projektu "Mniej dźwigaj".

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764