logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Społeczna Roku pod patronatem IAA

   01.03.2012, przeczytano 1210 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy (IAA) objęło patronat nad czwartą edycją konkursu Kampania Społeczna Roku 2011. Celem plebiscytu jest profesjonalizacja kampanii społecznych oraz wskazywanie dobrych praktyk w zakresie komunikowania istotnych problemów o charakterze lokalnym i ogólnospołecznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-roku-pod-patronatem-iaa,14807,artykul.html

Kampanie społeczne dla wielu firm stanowią integralny element strategii CSR, ale są także świadectwem dojrzałej i odpowiedzialnej postawy ich twórców i pomysłodawców. Marketing ukierunkowany na wspieranie postaw prospołecznych jest realizowany w myśl ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie, nie tylko przez organizacje społeczne, ale w znacznej mierze przez media, firmy, agendy rządowe, środowisko studenckie i polityczne. Szacowany udział w konkursie, wszystkich zrealizowanych w Polsce kampanii, wynosi ponad 85%.

„Cieszymy się, że z roku na rok liczba realizowanych kampanii tego typu rośnie, a wraz z nią także poziom komunikacji trudnych i istotnych społecznie kwestii. To bardzo ważny wkład naszej branży w budowanie wspólnej wartości”, jak sądzi prezes Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy – Piotr Łysak.

Tegoroczny konkurs swoim zasięgiem obejmie aż 19 obszarów tematycznych, a kampanie będą oceniane w ośmiu sklasyfikowanych kategoriach:
• Inicjatywy obywatelskie
• Inicjatywy lokalne
• Inicjatywy 1%
• Inicjatywa Instytucji publicznej
• Kampanie o tematyce zdrowotnej
• Inicjatywa społeczna firmy
• Marketing zaangażowany społecznie (CRM)
• Akcje zaangażowane społecznie

Wszystkie projekty będą oceniane przez profesjonalne jury, złożone ze znanych i wybitnych praktyków marketingu społecznego. Jurorzy poddadzą waluacji strategię, autentyczność społecznego przedmiotu kampanii, oryginalność i celowość wykorzystania kanałów i narzędzi komunikacji, kreatywność, argumentację reklamową, działania PR, efektywność, formę oraz walory produkcyjne.

„Marketing społeczny to istotna część misji IAA Polska, w myśl której my również, jako organizacja branżowa, włączamy się w promowanie pożądanych społecznie zachowań i inicjatyw oraz realizujemy program Marketing dla Przyszłości (kampanie:„Pij mleko”, „Postaw na swoim”, „Język to podstawa”). Tym bardziej zachęcamy do wzięcia udziału w konkursie wszystkie firmy i organizacje, które zrealizowały kampanie społeczne do stycznia 2012 roku”, mówi Piotr Łysak z IAA.


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: IAAPolska

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764