logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania społeczna #Zaparkuj telefon i jedź w nowej odsłonie

  PR 01.03.2019, przeczytano 832 razy
ilustracjastrzałka

Na jednym z budynków przy pl. Zawiszy w Warszawie można zobaczyć mural Santander Bank Polska. To nowa odsłona kampanii społecznej #Zaparkuj telefon i jedź, realizowanej w ramach edukacyjnego projektu Jak Jeździsz. Celem kampanii jest wyeliminowanie niechlubnej praktyki patrzenia w ekran smartfona zamiast na drogę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-spoleczna-zaparkuj-telefon-i-jedz-w-nowej-odslonie,381455,artykul.html

– Plac Zawiszy to jedno z najbardziej zakorkowanych miejsc w Warszawie. Krzyżują się tam trasy tramwajowe, autobusowe i wylotowe z miasta. Wybór miejsca tego właśnie na mural nie był przypadkowy. W ten niekonwencjonalny sposób zachęcamy kierowców do refleksji i uświadomienia sobie, że korzystanie ze smartfona podczas jazdy rozprasza naszą uwagę od sytuacji na drodze. Nawet podczas szybkiego sprawdzenia wiadomości zawęża się nasze pole widzenia i zdecydowanie wydłuża się czas reakcji na nieprzewidziane zdarzenia. Dlatego żeby nie gubić ostrości podczas jazdy – najpierw zaparkuj telefon – mówi Katarzyna Meissner, Dyrektor Biura Sponsoringu i Projektów Relacyjnych Santander Bank Polska.

Kampania społeczna #Zaparkuj telefon i jedź to szeroka akcja w ramach projektu Jak Jeździsz. Pod koniec ubiegłego roku w całej Polsce, w 124 stacjach radiowych emitowane były specjalne, skłaniające do refleksji spoty. Mural jest kolejną odsłoną tej kampanii.

- Zależy nam, aby przekazy w naszych kampaniach były oparte na emocjach, ale ich celem nie było straszenie. Mają wzbudzać przemyślenia, ostrzegać oraz sprawić, aby każdy z nas, zanim ruszy w podróż, odłożył telefon i skupił się wyłącznie na jeździe – dodaje Katarzyna Meissner.

Akcję Jak Jeździsz, promującą odpowiedzialne i kulturalne zachowanie się na drodze, Santander Bank Polska realizuje już od 2015 r. Projekt obejmuje komunikację w mediach społecznościowych, jak również organizację wydarzeń w lokalnych społecznościach. Fanpage projektu obserwuje ponad 120 tys. osób. Przy wsparciu kierowcy wyścigowego Kuby Giermaziaka internauci kilka razy w tygodniu mogą otrzymują aktualne informacje drogowe, jak też ciekawe, merytoryczne porady dot. m.in. kultury jazdy, eksploatacji i wyposażenia samochodu, przepisów drogowych, pierwszej pomocy w razie kolizji i wypadku drogowego, prawidłowego przewożenia dzieci czy techniki jazdy.

Źródło: Santander Bank Polska

www.santander.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764