logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania SS23 Moliera2 „Kobieta jest zmianą”

  PR 29.03.2023, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania Moliera2 Kobieta jest zmianą, do której zdjęcia wykonał fotograf Mateusz Stankiewicz, a przed obiektywem stanęła modelka i influencerka Sabina Jakubowicz, to celebracja mody, stylu, temperamentu i charakteru. Bez względu na to, czy jesteś miłośniczką klasyki, awangardy, minimalizmu, stylu vintage, czy casualu, codziennie podejmujesz decyzję, którą ze swoich wyjątkowych cech chcesz podkreślić najbardziej. Moliera2 od zawsze podąża za potrzebami kobiet. Wraz z nowym sezonem przedstawiamy nasze topowe marki, w których znajdziesz oryginalne pomysły, trendy i to, czego właśnie teraz potrzebujesz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ss23-moliera2-_kobieta-jest-zmiana_,399451,artykul.html

W Moliera2 niezmiennie tworzymy świat piękna, największych trendów oraz ponadczasowej mody - bo bycie inspiracją dla kobiet, ich stylu oraz odpowiadanie na potrzeby to nasza misja. Dlatego od lat gromadzimy nie tylko najlepsze kolekcje domów mody i luksusowe marki, ale również współpracujemy z najlepszymi w branży. Tym razem, by podkreślić kobiecą różnorodność w naszej najnowszej kampanii, za aparatem stanął jeden z najwybitniejszych polskich fotografów mody, który na co dzień pracuje z topowymi magazynami i nazwiskami - Mateusz Stankiewicz. Modelka, a zarazem ambasadorka Moliera2 Sabina Jakubowicz, którą wcześniej mogliśmy podziwiać na okładce meksykańskiego Vogue i światowych Fashion Weekach, zaprezentowała wyjątkowe stylizacje, przygotowane przez stylistkę Katarzynę Mioduską, które pokazują przemianę, jaką codziennie przechodzi każda z kobiet.

Sesja zdjęciowa:

  • Modelka - Sabina Jakubowicz
  • Fotograf - Mateusz Stankiewicz  
  • Produkcja sesji - Magdalena Janowska/ Marta Piszcz/ Przemysław Dankowski
  • Stylizacje - Katarzyna Mioduska
  • Włosy - Kacper Raczkowski
  • Makijaż - Katarzyna Biały
  • Video - Aleksander Ryżow

Źródło: Moliera2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sarantis Polska S.A., właściciel marki Jan Niezbędny, zdecydował o przedłużeniu współpracy z  agencją KERRIS w zakresie obsługi kanałów Facebook i Instagram. W ramach nowej strategii, komunikacja marki skutecznie zaciekawiła odbiorców, demonstrując w deskryptywny sposób benefity i RTBs, co przełożyło się na wyniki efektywnościowe.
Izabela Albrychiewicz awansuje na stanowisko CEO Groupm CEE
GroupM, medialna grupa inwestycyjna WPP, powołała Izabelę Albrychiewicz na stanowisko CEO GroupM CEE. Region, którym zarządzać będzie dotychczasowa CEO GroupM Poland, obejmuje 10 rynków: Chorwację, Czechy, Bośnię i Hercegowinę, Węgry, Polskę, Rumunię, Serbię, Słowację, Słowenię i Ukrainę.
Rankomat.pl promuje bezpieczne wakacje z polisą turystyczną
Przed nami rekordowe lato pod względem wakacyjnych wyjazdów. Od początku roku wycieczkę zagraniczną z biurem podróży kupiło o 40% osób więcej niż w tym samym okresie 2019 roku – ostatnim przed pandemią COVID-19. W odpowiedzi na wzmożone zainteresowanie wyjazdami, multiporównywarka ubezpieczeń i usług finansowych rankomat.pl startuje z wakacyjną...
Kampania Converse we współpracy ze społecznością LGBTQIA+
Converse zaprasza na wielką imprezę w warszawskim klubie Sogo. Streetwearowa marka po raz kolejny wypuszcza kolekcję Pride, której twarzami są osoby reprezentujące społeczność LGBTQIA+. Oprócz specjalnej kolekcji butów i ubrań, Converse zaplanował liczne inicjatywy i aktywacje skierowane do szerokiego grona odbiorców.
„Drugi człowiek zmienia wszystko”: kampania na rzecz osamotnionych seniorów z udziałem polskich gwiazd
Jak możemy pomóc samotnym osobom starszym? Stowarzyszenie mali bracia Ubogich odpowiada na to pytanie w jubileuszowej akcji pod hasłem “Drugi człowiek zmienia wszystko”. Na jubileuszowej stronie Stowarzyszenie opublikowało raport z najnowszego badania o samotności wśród osób 80+ oraz podcast z udziałem podopiecznych. W kampanii wzięli udział Edyta...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764