logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania SS23 Moliera2 „Kobieta jest zmianą”

  PR 29.03.2023, przeczytano 954 razy
ilustracjastrzałka

Najnowsza kampania Moliera2 Kobieta jest zmianą, do której zdjęcia wykonał fotograf Mateusz Stankiewicz, a przed obiektywem stanęła modelka i influencerka Sabina Jakubowicz, to celebracja mody, stylu, temperamentu i charakteru. Bez względu na to, czy jesteś miłośniczką klasyki, awangardy, minimalizmu, stylu vintage, czy casualu, codziennie podejmujesz decyzję, którą ze swoich wyjątkowych cech chcesz podkreślić najbardziej. Moliera2 od zawsze podąża za potrzebami kobiet. Wraz z nowym sezonem przedstawiamy nasze topowe marki, w których znajdziesz oryginalne pomysły, trendy i to, czego właśnie teraz potrzebujesz.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-ss23-moliera2-_kobieta-jest-zmiana_,399451,artykul.html

W Moliera2 niezmiennie tworzymy świat piękna, największych trendów oraz ponadczasowej mody - bo bycie inspiracją dla kobiet, ich stylu oraz odpowiadanie na potrzeby to nasza misja. Dlatego od lat gromadzimy nie tylko najlepsze kolekcje domów mody i luksusowe marki, ale również współpracujemy z najlepszymi w branży. Tym razem, by podkreślić kobiecą różnorodność w naszej najnowszej kampanii, za aparatem stanął jeden z najwybitniejszych polskich fotografów mody, który na co dzień pracuje z topowymi magazynami i nazwiskami - Mateusz Stankiewicz. Modelka, a zarazem ambasadorka Moliera2 Sabina Jakubowicz, którą wcześniej mogliśmy podziwiać na okładce meksykańskiego Vogue i światowych Fashion Weekach, zaprezentowała wyjątkowe stylizacje, przygotowane przez stylistkę Katarzynę Mioduską, które pokazują przemianę, jaką codziennie przechodzi każda z kobiet.

Sesja zdjęciowa:

  • Modelka - Sabina Jakubowicz
  • Fotograf - Mateusz Stankiewicz  
  • Produkcja sesji - Magdalena Janowska/ Marta Piszcz/ Przemysław Dankowski
  • Stylizacje - Katarzyna Mioduska
  • Włosy - Kacper Raczkowski
  • Makijaż - Katarzyna Biały
  • Video - Aleksander Ryżow

Źródło: Moliera2

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Folie magnetyczne Coala MagForce dostępne w Antalis
Antalis wprowadza na rynek Coala MagForce, folię magnetyczną nowej generacji, która zapewnia większą siłę trzymania przy jednoczesnej redukcji wagi.
21 czerwca br. Shell wystartował z akcją promocyjną, w ramach której klubowicze Shell ClubSmart mogą zaoszczędzić do 40 gr na litrze paliwa. Z oferty można skorzystać przez 7 dni w tygodniu, tankując minimum 10 l wskazanego paliwa. Promocja potrwa do 15 września 2024 r.
Sekretne zakupy zwierząt domowych w kampanii Frisco
Sklep internetowy Frisco poszerza ofertę asortymentową produktów dla zwierząt domowych. Kategoria Dla Zwierząt obejmuje teraz szeroki wybór karm i przysmaków. To odpowiedź na zapotrzebowanie klientów na kompleksowe zakupy online również dla czworonożnych członków rodziny. W nowej kampanii „Sekretne zakupy zwierząt domowych” lider...
AMS: efektywnościowe rozliczanie retargetowanych reklam wideo
Efektywnościowy model rozliczenia Cost Per View (CPV) jest już dostępny w AMS w retargetingu reklamy OOH na urządzenia mobilne i uwzględnia tylko spoty reklamowe obejrzane w całości.
Saatchi & Saatchi kampanią loterii konsumenckiej OBI
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za koncept strategiczno-kreatywny oraz realizację materiałów kampanii promującej „Wielką Loterię w aplikacji heyOBI”. Działania obejmują telewizję, social media oraz content video.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764