logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

  PR 20.11.2017, przeczytano 359 razy
ilustracjastrzałka

W Ogólnopolskim Dniu Praw Dziecka, SOS Wioski Dziecięce przypominają, że każde dziecko ma prawo do wychowywania się w rodzinie i rodzinnych świąt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-stowarzyszenia-sos-wioski-dzieciece,34550,artykul.html

Święta to rodzina, nie mają jej tysiące dzieci w Polsce

Prawo do wychowywania się w rodzinie to obok prawa do życia i tożsamości, jedno z podstawowych osobistych praw dziecka. Tymczasem dane są wstrząsające. 75 tysięcy dzieci w naszym kraju pozbawione jest opieki rodzicielskiej, a 18 tysięcy z nich wychowuje się w instytucjach.  To dzieci, które bardzo często nie wiedzą, jak to jest mieć kochających rodziców, czym jest domowe ciepło i bezpieczeństwo. A prawdziwe rodzinne święta to coś, co mogą sobie tylko narysować, bo zwykle pozostają tylko w sferze ich marzeń.

Dlatego Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, już po raz trzynasty, rozpoczyna świąteczną kampanię charytatywną, tym razem pod hasłem: „Święta to rodzina. Nie mają jej tysiące dzieci w Polsce.” W ramach kampanii, w listopadzie i grudniu, będzie prosić wszystkich ludzi o wielkich sercach, o przekazanie darowizn dla dzieci z zastępczych Rodzin SOS, a także tych które są zagrożone utratą rodzicielskiej opieki. Celem kampanii jest także zwrócenie uwagi na dramatyczną sytuację dzieci, które nierzadko dopiero w SOS Wioskach Dziecięcych mogą przeżyć pierwsze prawdziwe święta. Święta z rodziną.

- Bardzo zależy nam na tym, żeby wszyscy w ferworze przygotowań i zakupów, pamiętali o tym, co jest w tym czasie naprawdę ważne. O dzieleniu się życzliwością i miłością z tymi, którzy są samotni i opuszczeni. Szczególnie z dziećmi, które mogą liczyć tylko na naszą pomoc - pomoc dorosłych. – mówi Barbara Rajkowska dyrektor krajowa Stowarzyszenia.

Pierwsze święta - święta z rodziną SOS

Hasło kampanii to: Święta to rodzina. Ale doskonale wiemy, że rodzina jest potrzebna dzieciom każdego dnia. Dlatego Rodzice SOS codziennie robią wszystko, żeby dzieci zawsze czuły, że mają obok bliskie osoby - rodzinę, która będzie z nimi zawsze i zawsze pomoże przezwyciężyć wszelkie trudności.

- Święta to taki magiczny czas. Wtedy każdy z nas chce zrobić coś dobrego. A to naprawdę cudowny cel. Każda przekazana darowizna pomoże nam otaczać dzieci opieką i miłością codziennie, to dla nich najpiękniejszy prezent – prezent na całe życie - mówi Natalia Kukulska, ambasadorka SOS Wiosek Dziecięcych

#swietatorodzina

Trudną sytuację polskich dzieci, Stowarzyszenie pokaże przez pryzmat historii samotnej małej dziewczynki, 7-letniej Hani, która w spocie promującym kampanię trzyma narysowany przez siebie obrazek przedstawiający kolację wigilijną, o której marzy, a której nigdy wcześniej nie doświadczyła. - Święta mogę sobie tylko narysować - mówi bohaterka, która ma nadzieję, że nadchodzących świąt nie spędzi już w samotności.

W rolę Hani wcielą się także znane osoby będące ambasadorami Wiosek Dziecięcych SOS. W swoich profilach społecznościowych będą publikować zdjęcia, na których trzymają rysunek Hani i oznaczać je tagiem #swiętatorodzina. Zrobi to między innymi ambasadorka SOS Anna Dereszowska.

- Znam te dzieci nie od dziś. Wszystkie zasługują na święta z prawdziwego zdarzenia, na piękne prezenty pod choinką, 12 potraw a przede wszystkim na kochających rodziców SOS, którzy są dla nich wsparciem nie tylko od święta. Teraz także my możemy im pomóc. By dzieci mogły przeżyć Święta naprawdę, a nie tylko w wyobraźni - powiedziała aktorka

Dodatkowo każdy darczyńca będzie mógł pobrać rysunek trzymany w spocie przez Hanię, wydrukować go, zrobić sobie z nim zdjęcie i opublikować w swoich kanałach społecznościowych. Przekazać darowiznę dla dzieci takich jak Hania i pobrać jej rysunek można na stronie www.dziecisos.org

Patronat medialny nad akcją objęli: TVP 2 oraz Program Pierwszy Polskiego Radia, strategię kampanii przygotowała agencja Dziadek do orzechów, a za produkcję spotu odpowiada dom produkcyjny TRUSKAVKA, a za media dom mediowy Value Media.

Źródło: SOS Wioski Dziecięce

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
Styczniowy VIP Event Efi z drukarkami Pro 32r+ i Pro 30f
EFI i dystrybutor tej marki - Atrium Centrum Ploterowe - zapraszają 28-29 stycznia 2020 na VIP Event w Brukseli podczas, którego zaprezentują najnowocześniejsze urządzenia do druku LED.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764