logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024

  PR 12.12.2024, przeczytano 702 razy
ilustracja

Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt ten pozwala w naturalny sposób zaprezentować konsumentom asortyment Almette oraz związane z produktami kulinarne inspiracje, jest także doskonałą okazją do podkreślenia emocjonalnego związku z odbiorcami i zaangażowania marki w kwestie społeczne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-super-kobiety-almette-na-podium-konkursu-lider-forum-kampanie-2024,406851,artykul.html

Znamy laureatów konkursu Lider Forum Kampanie 2024, który już po raz piąty zorganizowało Forum Mleczarskie. Jury w składzie: Agnieszka Maliszewska – Sekretarz i Dyrektor Polskiej Izby Mleka, Wiceprzewodnicząca COGECA (reprezentantka branży), Maciej Ptaszyński – Prezes Polskiej Izby Handlu (reprezentant handlu), Paweł Kowalewski – Prezes Zarządu Communication Unlimited (reprezentant branży marketingowej) i Janusz Górski – Redaktor Naczelny Forum Mleczarskie Handel (reprezentant mediów) oceniało kampanie zgłoszone przez producentów artykułów mleczarskich aktywnych marketingowo i sprzedażowo w mijającym roku. Wśród nagrodzonych kampanii nie zabrakło akcji ‘Super Kobiety Almette’, która zajęła trzecie miejsce.

Bardzo dziękujemy za wyróżnienie w konkursie Lider Forum Kampanie 2024Co roku staramy się zaskoczyć konsumenta kreatywnością stawiając na takie projekty, które pozwalają nam zaangażować jak największą liczbę odbiorców. Nie zapominamy także o aspekcie edukacyjnym i po prostu ‘byciu w trendach’ – mówi Jacek Wyrzykiewicz PR & Marketing Services Manager w Hochland Polska. I dodaje: Kampania ‘Super Kobiety Almette’ kierowana była zarówno do konsumentów serka Almette, jak i osób, które dotychczas nie sięgały po produkty tej marki. Na główny nośnik wybraliśmy internet, ponieważ przestrzeń digitalowa jest dziś najbardziej uniwersalną platformą, docierającą do wielu pokoleń i grup. Materiały video, promocja naszych bohaterek w social media, obecność w największych ogólnopolskich serwisach – wykorzystanie kanałów internetowych dało nam możliwość bardzo kreatywnego przekazania istoty akcji. W nagrodzonej kampanii podkreślony został modny i szeroko obecny w popkulturze motyw SUPERMOCY. Kobiety dysponują SUPERMOCAMI, czyli unikalnymi zdolnościami i cechami charakteru, które sprawiają, że mogą wiele osiągnąć, poradzić sobie w każdej sytuacji, czynić dobro i pomagać innym. To właśnie z myślą o nich narodził się pomysł kampanii ‘Super Kobiety Almette’ i to właśnie one są jej bohaterkami.

Źródło: Hochland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Startuje konkurs Lwy PR
Startuje konkurs Lwy PR – nagrody polskiego public relations. Polskie Stowarzyszenie Public Relations (PSPR) rozpoczyna poszukiwania sześciu Lwów PR 2025. W tym roku konkurs zyskał nową, poszerzoną formułę. Poza nagrodą główną zostaną przyznane także statuetki w pięciu kategoriach.
16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764