Spot reklamowy z Zosią zajął pierwsze miejsce w rankingu TOP 10 najczęściej oglądanych reklam na urządzeniach PC. Ceneo.pl wyprzedziło m.in. marki takie jak Huawei, Netflix czy YouTube.
12 listopada 2017 roku Ceneo.pl wystartowało ze swoim świątecznym spotem reklamowym z Zosią. Kampania prowadzona była w telewizji, serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Jej celem było zachęcenie użytkowników do zakupów świątecznych na Ceneo.pl oraz przedstawienie podstawowych funkcji serwisu. Spot emitowany był do 20 grudnia.
Jak pokazują badania przeprowadzone przez gemiusAdReal, w listopadzie 2017 aż 4,07 mln użytkowników rozpoczęło oglądanie świątecznego spotu Ceneo.pl na urządzeniach PC, co pozwoliło marce zająć pierwsze miejsce w rankingu.
- Ten wynik bardzo nas cieszy, bo pokazuje, że pomysł na spot reklamowy trafił w gusta odbiorców – mówi Krzysztof Kamler, kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. – Chcieliśmy zachować atmosferę świąt, przenieść odbiorców w bajkowy, magiczny świat a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. I udało się nam.
Potwierdza to fakt, że wideo w serwisie YouTube obejrzano już ponad 12 mln razy.
Zosia – bohaterka spotu przejęła także profile serwisu w mediach społecznościowych. Prowadziła Facebooka, organizowała konkursy dla użytkowników i pomagała im w wyszukiwaniu prezentów. Na samym Facebooku w trakcie trwania kampanii spot wyświetlono ponad 14 mln razy, a kampania VOD przyniosła ponad 17 mln wyświetleń. Łącznie więc reklamę odtworzono ponad 39 mln razy, z czego ponad dwie trzecie internautów (73%) obejrzało film do końca.
Kreacja: ASAP & ASAP
Produkcja: Ilmatic Production
Źródło: Ceneo.pl