logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania świąteczna Ceneo.pl najchętniej oglądaną reklamą w internecie

  PR 01.02.2018, przeczytano 469 razy
ilustracjastrzałka

Spot reklamowy z Zosią zajął pierwsze miejsce w rankingu TOP 10 najczęściej oglądanych reklam na urządzeniach PC. Ceneo.pl wyprzedziło m.in. marki takie jak Huawei, Netflix czy YouTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-swiateczna-ceneo.pl-najchetniej-ogladana-reklama-w-internecie,35276,artykul.html

12 listopada 2017 roku Ceneo.pl wystartowało ze swoim świątecznym spotem reklamowym z Zosią. Kampania prowadzona była w telewizji, serwisach VOD, kinach i mediach społecznościowych. Jej celem było zachęcenie użytkowników do zakupów świątecznych na Ceneo.pl oraz przedstawienie podstawowych funkcji serwisu. Spot emitowany był do 20 grudnia.

Jak pokazują badania przeprowadzone przez gemiusAdReal, w listopadzie 2017 aż 4,07 mln użytkowników rozpoczęło oglądanie świątecznego spotu Ceneo.pl na urządzeniach PC, co pozwoliło marce zająć pierwsze miejsce w rankingu.

- Ten wynik bardzo nas cieszy, bo pokazuje, że pomysł na spot reklamowy trafił w gusta odbiorców – mówi Krzysztof Kamler, kierownik Działu Marketingu Ceneo.pl. – Chcieliśmy zachować atmosferę świąt, przenieść odbiorców w bajkowy, magiczny świat a przy okazji opowiedzieć o Ceneo.pl. I udało się nam.
Potwierdza to fakt, że wideo w serwisie YouTube obejrzano już ponad 12 mln razy.

Zosia – bohaterka spotu przejęła także profile serwisu w mediach społecznościowych. Prowadziła Facebooka, organizowała konkursy dla użytkowników i pomagała im w wyszukiwaniu prezentów. Na samym Facebooku w trakcie trwania kampanii spot wyświetlono ponad 14 mln razy, a kampania VOD przyniosła ponad 17 mln wyświetleń. Łącznie więc reklamę odtworzono ponad 39 mln razy, z czego ponad dwie trzecie internautów (73%) obejrzało film do końca.

Kreacja: ASAP & ASAP
Produkcja: Ilmatic Production

Źródło: Ceneo.pl

www.ceneo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764