logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania świąteczna Makro Polska zachętą do wspierania lokalnej gastronomii

  PR 20.11.2020, przeczytano 177 razy
ilustracja

Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczęła kampanię „Daj swojej kuchni odpocząć”, której celem jest zachęcenie klientów do zamawiania swoich ulubionych świątecznych dań w restauracjach działających w ich okolicy. Kampania odbywa się w ramach globalnej akcji w 18 krajach, w których obecna jest METRO Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-swiateczna-makro-polska-zacheta-do-wspierania-lokalnej-gastronomii,389272,artykul.html

Sektor gastronomii został szczególnie mocno dotknięty skutkami światowej pandemii COVID-19. W Polsce spadek przychodów lokali sięgnął kilkudziesięciu procent. Ze względu na ograniczenia rządowe, a także niepewność konsumentów, perspektywy biznesowe dla niezależnych właścicieli firm na najbliższe miesiące nie wyglądają obiecująco. Aby wesprzeć klientów z sektora HoReCa, MAKRO Polska rozpoczęło kampanię, nawiązującą do świąt Bożego Narodzenia. „Daj swojej kuchni odpocząć” to tytuł akcji zachęcającej do tego, aby w tym roku zamówić świąteczne przysmaki z lokalnej restauracji.

Główne przesłanie kampanii przedstawiono w krótkim, pełnym emocji filmie, podkreślającym nowe wyzwania, z jakimi wszyscy mierzymy się w codziennym życiu w ostatnich miesiącach. Dzięki niemu sieć hurtowni ma nadzieję wspomóc zamawianie dań z restauracji w okresie świąteczno-noworocznym, a tym samym pozytywnie wpłynąć na wielkość obrotów lokalnych biznesów gastronomicznych.

Film można oglądać w mediach społecznościowych MAKRO Polska. Globalna kampania reklamowa „Daj swojej kuchni odpocząć” zostanie pokazana w 18 krajach METRO Group. Za pomysł i realizację odpowiada agencja Serviceplan z Hamburga.

Od początku kryzysu związanego z pandemią COVID-19, MAKRO Polska prowadzi szereg działań mających na celu wsparcie branży gastronomicznej. Są to zarówno propozycje nowych rozwiązań cyfrowych dla restauracji, indywidualne konsultacje czy porady, które można znaleźć w aktualizowanym na bieżąco „Niezbędniku Kryzysowym”. Sieć hurtowni stworzyła także gastronomiczną mapę Polski, na której pojawiają się lokale oferujące menu z dostawą lub możliwością odbioru osobistego. Jest to część akcji pt. „Zamów na wynos”, w ramach której MAKRO Polska zachęca konsumentów do wspierania lokalnej gastronomii oraz rezygnacji z wyjścia z domu na rzecz zamawiania jedzenia na dowóz.

Obok globalnej kampanii #DajSwojejKuchniOdpocząć, MAKRO Polska realizuje także akcję „Zamów na wigilijny stół” w ramach swojego flagowego programu odpowiedzialności społecznej „Polskie Skarby Kulinarne”. Dzięki niej restauracje zaangażowane w  program przygotują specjalne świąteczne dania czerpiące z najlepszych tradycji kuchni polskiej, które będzie zamówić z dostawą wprost na wigilijny stół. Sieć hurtowni zachęci przy tej okazji także do przekazania życzeń świątecznych ulubionym szefom kuchni.

Źródło: MAKRO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

­­AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo
Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.
ZEN - fintechowe narzędzie finansowe startuje z kampanią reklamową
Polski fintech ZEN ogłosił swój oficjalny debiut na rynku. Oferta ZEN dla konsumentów, oprócz rachunku wielowalutowego z kartą Mastercard, obejmuje m.in. automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, atrakcyjny cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy korzystają natomiast z braku chargebacków, zaś płatności...
PIAP walczy o pomoc dla branży reklamowej
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zwróciła się z apelem do Prezesa Rady Ministrów, Mateusza Morawieckiego, o ujęcie branży reklamowej we wsparciu przedsiębiorstw poszkodowanych skutkami pandemii. Sektor reklamowy, m.in. jako ogniwo zamrożonej branży eventowej, konferencyjnej i targowej wyraźnie odczuwa następstwa regresu gospodarczego.
Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią
Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy...
OBTK obsługuje międzynarodowy talent show
On Board Think Kong (OBTK) nawiązała współpracę z VIRTUOSOS Holding Ltd. – producentem międzynarodowego talent show, który w Polsce będzie po raz pierwszy emitowany na antenie TVP Kultura i TVP HD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764