logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania świąteczna Makro Polska zachętą do wspierania lokalnej gastronomii

  PR 20.11.2020, przeczytano 676 razy
ilustracja

Sieć hurtowni MAKRO Polska rozpoczęła kampanię „Daj swojej kuchni odpocząć”, której celem jest zachęcenie klientów do zamawiania swoich ulubionych świątecznych dań w restauracjach działających w ich okolicy. Kampania odbywa się w ramach globalnej akcji w 18 krajach, w których obecna jest METRO Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-swiateczna-makro-polska-zacheta-do-wspierania-lokalnej-gastronomii,389272,artykul.html

Sektor gastronomii został szczególnie mocno dotknięty skutkami światowej pandemii COVID-19. W Polsce spadek przychodów lokali sięgnął kilkudziesięciu procent. Ze względu na ograniczenia rządowe, a także niepewność konsumentów, perspektywy biznesowe dla niezależnych właścicieli firm na najbliższe miesiące nie wyglądają obiecująco. Aby wesprzeć klientów z sektora HoReCa, MAKRO Polska rozpoczęło kampanię, nawiązującą do świąt Bożego Narodzenia. „Daj swojej kuchni odpocząć” to tytuł akcji zachęcającej do tego, aby w tym roku zamówić świąteczne przysmaki z lokalnej restauracji.

Główne przesłanie kampanii przedstawiono w krótkim, pełnym emocji filmie, podkreślającym nowe wyzwania, z jakimi wszyscy mierzymy się w codziennym życiu w ostatnich miesiącach. Dzięki niemu sieć hurtowni ma nadzieję wspomóc zamawianie dań z restauracji w okresie świąteczno-noworocznym, a tym samym pozytywnie wpłynąć na wielkość obrotów lokalnych biznesów gastronomicznych.

Film można oglądać w mediach społecznościowych MAKRO Polska. Globalna kampania reklamowa „Daj swojej kuchni odpocząć” zostanie pokazana w 18 krajach METRO Group. Za pomysł i realizację odpowiada agencja Serviceplan z Hamburga.

Od początku kryzysu związanego z pandemią COVID-19, MAKRO Polska prowadzi szereg działań mających na celu wsparcie branży gastronomicznej. Są to zarówno propozycje nowych rozwiązań cyfrowych dla restauracji, indywidualne konsultacje czy porady, które można znaleźć w aktualizowanym na bieżąco „Niezbędniku Kryzysowym”. Sieć hurtowni stworzyła także gastronomiczną mapę Polski, na której pojawiają się lokale oferujące menu z dostawą lub możliwością odbioru osobistego. Jest to część akcji pt. „Zamów na wynos”, w ramach której MAKRO Polska zachęca konsumentów do wspierania lokalnej gastronomii oraz rezygnacji z wyjścia z domu na rzecz zamawiania jedzenia na dowóz.

Obok globalnej kampanii #DajSwojejKuchniOdpocząć, MAKRO Polska realizuje także akcję „Zamów na wigilijny stół” w ramach swojego flagowego programu odpowiedzialności społecznej „Polskie Skarby Kulinarne”. Dzięki niej restauracje zaangażowane w  program przygotują specjalne świąteczne dania czerpiące z najlepszych tradycji kuchni polskiej, które będzie zamówić z dostawą wprost na wigilijny stół. Sieć hurtowni zachęci przy tej okazji także do przekazania życzeń świątecznych ulubionym szefom kuchni.

Źródło: MAKRO Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764