logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania systemu płatności Blik w Multikino Media

  PR 04.11.2015, przeczytano 920 razy
ilustracjastrzałka

Polski Standard Płatności Sp. z o.o. zdecydowała się skorzystać z oferty „Złote Lwy”. Dzięki temu osoby płacące BLIKIEM podczas zakupów tradycyjnych oraz płatności online będą otrzymywały bilety na seanse 2D do kin sieci Multikino, Silver Screen oraz Helios.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-systemu-platnosci-blik-w-multikino-media,26459,artykul.html

Oferta „Złote Lwy” gwarantuje klientom największy kinowy zasięg oraz najmniejszą ilość formalności. Polski Standard Płatności Sp. z o.o. wybierając do promocji systemu płatności mobilnych BLIK właśnie tę ofertę dotrze do klientów trzech sieci kinowych w 66 miastach w Polsce.

Cieszę się, że na rynku reklamy kinowej pojawiła się oferta „Złote Lwy” gwarantująca bezkonkurencyjny zasięg. Liczę na to, że współpraca z Multikino Media oraz Tandem Media przyniesie zamierzone efekty dla systemu płatności mobilnych BLIK – mówi Dariusz Mazurkiewicz, Wiceprezes Polskiego Standardu Płatności Sp. z o.o.

Od 23 października do 13 grudnia br. każdy kto dokona w kinie płatności BLIKIEM na kwotę minimum 20 zł otrzyma bilet na dowolny seans filmowy 2D. Akcja dotyczy również zakupów online. Promocja będzie prowadzona w sieci Multikino, Silver Screen oraz Helios.

Ponadto kampania systemu płatności BLIK prowadzona w kinach znajdujących się w ofercie Multikino Media oraz Tandem Media obejmuje 30 sekundowy spot, kampanię online oraz szereg dodatkowych działań off screen: infotixy, plazmy.

Źródło: Multikino Media

www.multikinomedia.pl

Dodatkowe informacje:

BLIK pozwala płacić za zakupy w sklepach i punktach usługowych w całej Polsce. To także sposób na zakupy w internecie, wypłatę gotówki z bankomatu za pomocą swojego telefonu oraz natychmiastowe przelewy bankowe na numer telefonu.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764