logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973

  PR 16.04.2021, przeczytano 799 razy
ilustracjastrzałka

Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-szczepimysie-dedykowana-rocznikom-1962-1973,391083,artykul.html

Od początku tygodnia trwają zapisy na szczepienia dla kolejnych grup wiekowych. Rozpoczęła się także następna odsłona kampanii informacyjnej Kancelarii Premiera, która ma zachęcić jak największą liczbę osób do zapisywania się na szczepienie. Ponownie w kampanię społeczną zaangażował się aktor Cezary Pazura. Jako lektor w spotach zachęca do sprawdzenia rejestracji na szczepienie.

Kampania informacyjna #SzczepimySię

Walka z koronawirusem dotyczy nas wszystkich, niezależnie od tego, ile mamy lat i czym zajmujemy się w swoim życiu. To ważne, żeby do szczepień przystąpiło jak najwięcej osób, bo tylko wspólnymi siłami wygramy walkę z pandemią. To z kolei pozwoli otworzyć w pełni gospodarkę i powrócić do normalnego życia.

Dlatego od grudnia 2020 r. trwa kampania społeczna pod hasłem #SzczepimySię. To wielomiesięczne działania informacyjno-promocyjne mające zwiększyć wiedzę Polaków na temat programu szczepień, a także zachęcić ich do zaszczepienia się przeciw COVID-19.

Kampania jest szeroko komunikowana za pomocą wielu środków masowego przekazu. Do skorzystania ze szczepień zachęcamy w telewizji, radiu czy Internecie. Kancelaria Premiera uruchomiła także stronę gov.pl/szczepimysie, gdzie znajdują się kompleksowe i sprawdzone informacje na temat szczepionki i możliwości zaszczepienia się. Dodatkowo realizowane są działania w Internecie polegające na targetowanej rocznikowo kampanii, m.in. na portalu społecznościowym Facebook.

Rezultaty kampanii są już widoczne. W ciągu kilku miesięcy znacznie wzrosła liczba chętnych do zaszczepienia się przeciw COVID-19.

Zachęcamy do szczepień roczniki 1962-1973

Kwietniowa odsłona kampanii #SzczepimySię jest w szczególności skierowana do osób w wieku 48-59 lat. W mediach społecznościowych Kancelaria Premiera publikuje codziennie spot oraz infografiki skierowane do poszczególnych roczników.

Każdego dnia filmik zachęca uprawnionych do rejestracji. Cezarego Pazurę – ambasadora kampanii #SzczepimySię – możemy usłyszeć również w spotach emitowanych w największych ogólnopolskich stacjach radiowych.

Harmonogram zaplanowanych kolejnych rejestracji w kwietniu:- 15 kwietnia – rocznik 1965,- 16 kwietnia – rocznik 1966,- 17 kwietnia – rocznik 1967,- 19 kwietnia – rocznik 1968,- 20 kwietnia – rocznik 1969,- 21 kwietnia – rocznik 1970,- 22 kwietnia – rocznik 1971,- 23 kwietnia – rocznik 1972,- 24 kwietnia – rocznik 1973.

Jeśli nie zgłosiłeś się w dniu, kiedy startowała rejestracja dla Twojej grupy wiekowej, możesz to zrobić w późniejszym terminie. Narodowy Program Szczepień mocno przyspiesza, dzięki zwiększonej dostępności szczepionek. Naszym celem jest zaszczepienie jak największej liczby populacji w jak najkrótszym czasie.

Ponieważ zapewniamy większą elastyczność w realizacji szczepień, dlatego harmonogram może ulec zmianie w zależności od sytuacji. O wszelkich zmianach można dowiedzieć się na stronie www.gov.pl/szczepimysie.

Źródło: Centrum Informacyjne Rządu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764