logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Szczepimysię dedykowana rocznikom 1962-1973

  PR 16.04.2021, przeczytano 369 razy
ilustracjastrzałka

Od 12 kwietnia trwa kampania informacyjna #SzczepimySię skierowana do osób w wieku 48-59 lat. Wszyscy urodzeni w latach 1962-1973, którzy są zainteresowani szczepieniem przeciw COVID-19, mają możliwość zarejestrować się na konkretny termin. Ambasadorem kampanii jest znany i lubiany aktor Cezary Pazura.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-szczepimysie-dedykowana-rocznikom-1962-1973,391083,artykul.html

Od początku tygodnia trwają zapisy na szczepienia dla kolejnych grup wiekowych. Rozpoczęła się także następna odsłona kampanii informacyjnej Kancelarii Premiera, która ma zachęcić jak największą liczbę osób do zapisywania się na szczepienie. Ponownie w kampanię społeczną zaangażował się aktor Cezary Pazura. Jako lektor w spotach zachęca do sprawdzenia rejestracji na szczepienie.

Kampania informacyjna #SzczepimySię

Walka z koronawirusem dotyczy nas wszystkich, niezależnie od tego, ile mamy lat i czym zajmujemy się w swoim życiu. To ważne, żeby do szczepień przystąpiło jak najwięcej osób, bo tylko wspólnymi siłami wygramy walkę z pandemią. To z kolei pozwoli otworzyć w pełni gospodarkę i powrócić do normalnego życia.

Dlatego od grudnia 2020 r. trwa kampania społeczna pod hasłem #SzczepimySię. To wielomiesięczne działania informacyjno-promocyjne mające zwiększyć wiedzę Polaków na temat programu szczepień, a także zachęcić ich do zaszczepienia się przeciw COVID-19.

Kampania jest szeroko komunikowana za pomocą wielu środków masowego przekazu. Do skorzystania ze szczepień zachęcamy w telewizji, radiu czy Internecie. Kancelaria Premiera uruchomiła także stronę gov.pl/szczepimysie, gdzie znajdują się kompleksowe i sprawdzone informacje na temat szczepionki i możliwości zaszczepienia się. Dodatkowo realizowane są działania w Internecie polegające na targetowanej rocznikowo kampanii, m.in. na portalu społecznościowym Facebook.

Rezultaty kampanii są już widoczne. W ciągu kilku miesięcy znacznie wzrosła liczba chętnych do zaszczepienia się przeciw COVID-19.

Zachęcamy do szczepień roczniki 1962-1973

Kwietniowa odsłona kampanii #SzczepimySię jest w szczególności skierowana do osób w wieku 48-59 lat. W mediach społecznościowych Kancelaria Premiera publikuje codziennie spot oraz infografiki skierowane do poszczególnych roczników.

Każdego dnia filmik zachęca uprawnionych do rejestracji. Cezarego Pazurę – ambasadora kampanii #SzczepimySię – możemy usłyszeć również w spotach emitowanych w największych ogólnopolskich stacjach radiowych.

Harmonogram zaplanowanych kolejnych rejestracji w kwietniu:- 15 kwietnia – rocznik 1965,- 16 kwietnia – rocznik 1966,- 17 kwietnia – rocznik 1967,- 19 kwietnia – rocznik 1968,- 20 kwietnia – rocznik 1969,- 21 kwietnia – rocznik 1970,- 22 kwietnia – rocznik 1971,- 23 kwietnia – rocznik 1972,- 24 kwietnia – rocznik 1973.

Jeśli nie zgłosiłeś się w dniu, kiedy startowała rejestracja dla Twojej grupy wiekowej, możesz to zrobić w późniejszym terminie. Narodowy Program Szczepień mocno przyspiesza, dzięki zwiększonej dostępności szczepionek. Naszym celem jest zaszczepienie jak największej liczby populacji w jak najkrótszym czasie.

Ponieważ zapewniamy większą elastyczność w realizacji szczepień, dlatego harmonogram może ulec zmianie w zależności od sytuacji. O wszelkich zmianach można dowiedzieć się na stronie www.gov.pl/szczepimysie.

Źródło: Centrum Informacyjne Rządu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zdrovit promuje Litorsal Slim
Wczoraj wystartowała nowa kampania Natur Produkt Zdrovit promująca suplement diety Litorsal Slim. Media w kampanii TV zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
More Bananas od kwietnia 2021 zarządza działaniami marketingowymi w digitalu marki Get Dressed. Agencja wdroży szeroki wachlarz działań, od opracowania strategii komunikacji, przez strategię promocji, projektowanie materiałów graficznych, realizację kampanii reklamowych, prowadzenie komunikacji  w mediach społecznościowych, audyt, konsultacje aktualnie istniejącej strony...
Blueffect 2021. Era Post Cookie. Przepis na lepszy świat czy cyfrowy armagedon?
Już 27 maja odbędzie się X. edycja Blueffect, wydarzenie podczas którego eksperci i praktycy digital marketingu dzielą się wiedzą, wskazują trendy i najlepsze rozwiązania. Konferencja odbędzie się online, udział jest bezpłatny.
Agencja KERRIS Group wygrała przetarg na stworzenie nowej strony www dla marki Jan Niezbędny z portfolio Serantis Group.
„Ej, wszystko okej” - akcja promocyjna piłkarzy Ekstraklasy wspierająca tematykę zdrowia psychicznego
Dariusz Gałęzewski – Prezes Fundacji OSHEE i Marcin Jędrychowski  - Dyrektor Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie podpisali list intencyjny będący deklaracją współpracy na rzecz wspierania zdrowia psychicznego. W ramach projektu prowadzonego pod hasłem „WALCZ, ZWYCIĘŻAJ, ŻYJ!” partnerzy skupią się na prowadzeniu kampanii edukacyjnych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764