logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania teaserowa „Stać Cię na więcej”

  PR 28.02.2019, przeczytano 2370 razy
ilustracjastrzałka

W internecie trwa kampania teaserowa pod hasłem „Stać Cię na więcej”. Czarno-białe kreacje z tym hasłem pojawiły się po raz pierwszy podczas lutowych targów RemaDays w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-teaserowa-_stac-cie-na-wiecej_,381432,artykul.html

Akcja rozpoczęła się 12 lutego wraz z otwarciem targów RemaDays 2019. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.

Uczestnicy targów trafiali na stoisko w czarno-białych kolorach, z symbolem „X” i  hashtagiem akcji  #staccienawiecej. Minimalistyczna identyfikacja wizualna całości sprawiła, że trudno było powiązać przedsięwzięcie z konkretną firmą czy organizacją.

ilustracjastrzałka

Ubrane na czarno hostessy spacerowały po hali i rozdawały uczestnikom targów ulotki z hasłem kampanii i adresem strony www.staccienawiecej.com. Tam, zgodnie z zasadami reklamy teaserowej, tylko nieznacznie rozszerzono informacje o akcji. Pokazano licznik czasu, po upływie którego, jak zapowiada komunikat na stronie: „dostaniesz to, na co zasługujesz”. Tych, którzy chcieliby dostać to jako pierwsi, poproszono o adres e-mail.

ilustracjastrzałka

Równocześnie podczas RemaDays prowadzona była kampania SMS-owa geotargetowana do osób obecnych w hali targów. W każdej wiadomości znajdował się krótki komunikat i link do landing page’a.

ilustracjastrzałka

Inicjatywę „Stać Cię na więcej” promowała także kampania reklamowa w internecie. Bannery kierowały do landing page’a i zachęcały do zostawienia adresu e-mail. Ci, którzy to zrobili, otrzymywali wiadomość z pytaniami:

  • „Ciągle powtarzasz, że lepiej już było?”
  • „Wydaje Ci się, że nic Cię już nie zaskoczy?”
  • „Jesteś zmęczony branżunią?”

Stylistyka akcji i kanały dotarcia do odbiorców pozwalają przypuszczać, że działania dotyczą marki, która kieruje ofertę do szeroko rozumianej branży kreatywnej – szczególnie dostawców usług marketingowych.

Źródło: Stać Cię na więcej

www.staccienawiecej.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764