logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania teaserowa „Stać Cię na więcej”

  PR 28.02.2019, przeczytano 2927 razy
ilustracjastrzałka

W internecie trwa kampania teaserowa pod hasłem „Stać Cię na więcej”. Czarno-białe kreacje z tym hasłem pojawiły się po raz pierwszy podczas lutowych targów RemaDays w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-teaserowa-_stac-cie-na-wiecej_,381432,artykul.html

Akcja rozpoczęła się 12 lutego wraz z otwarciem targów RemaDays 2019. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.

Uczestnicy targów trafiali na stoisko w czarno-białych kolorach, z symbolem „X” i  hashtagiem akcji  #staccienawiecej. Minimalistyczna identyfikacja wizualna całości sprawiła, że trudno było powiązać przedsięwzięcie z konkretną firmą czy organizacją.

ilustracjastrzałka

Ubrane na czarno hostessy spacerowały po hali i rozdawały uczestnikom targów ulotki z hasłem kampanii i adresem strony www.staccienawiecej.com. Tam, zgodnie z zasadami reklamy teaserowej, tylko nieznacznie rozszerzono informacje o akcji. Pokazano licznik czasu, po upływie którego, jak zapowiada komunikat na stronie: „dostaniesz to, na co zasługujesz”. Tych, którzy chcieliby dostać to jako pierwsi, poproszono o adres e-mail.

ilustracjastrzałka

Równocześnie podczas RemaDays prowadzona była kampania SMS-owa geotargetowana do osób obecnych w hali targów. W każdej wiadomości znajdował się krótki komunikat i link do landing page’a.

ilustracjastrzałka

Inicjatywę „Stać Cię na więcej” promowała także kampania reklamowa w internecie. Bannery kierowały do landing page’a i zachęcały do zostawienia adresu e-mail. Ci, którzy to zrobili, otrzymywali wiadomość z pytaniami:

  • „Ciągle powtarzasz, że lepiej już było?”
  • „Wydaje Ci się, że nic Cię już nie zaskoczy?”
  • „Jesteś zmęczony branżunią?”

Stylistyka akcji i kanały dotarcia do odbiorców pozwalają przypuszczać, że działania dotyczą marki, która kieruje ofertę do szeroko rozumianej branży kreatywnej – szczególnie dostawców usług marketingowych.

Źródło: Stać Cię na więcej

www.staccienawiecej.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Saatchi & Saatchi z urodzinową kampanią OBI
Ruszyła ogólnopolska kampania urodzinowa OBI pod hasłem „27. urodziny OBI”. Za strategię oraz koncepcję kreatywną odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się agencja Zenith, a za działania w obszarze Paid Social odpowiada Performics. Wszystkie agencje należą do Publicis Groupe.
Drink with Pride - antydyskryminacyjna kampania Waterdrop
Z okazji Miesiąca Dumy marka Waterdrop już po raz kolejny prezentuje limitowaną kolekcję stworzoną z myślą o celebracji różnorodności i wsparciu społeczności LGBTQIA+. Tegoroczna edycja kampanii „Drink with Pride” obejmuje szklaną butelkę Rainbow oraz Celebration Box. Waterdrop współpracuje z organizacjami Outright International oraz Queer Legal Futures,...
Becherovka odświeża oprawę wizualną z Hand Made
Becherovka stawia na nową oprawę graficzną w komunikacji na polskim rynku. Za opracowanie materiałów wspierających obecność marki odpowiada agencja Hand Made.
L’Oréal promuje refille
Grupa L'Oréal, światowy lider branży beauty, rozpoczęła swoją pierwszą globalną kampanię #JoinTheRefillMovement, obejmującą wiele marek, kategorii i kanałów dystrybucji. Jej celem jest zachęcenie konsumentów, by traktowali refille jako nowy element codziennej rutyny pielęgnacyjnej, tym samym wspierając bardziej zrównoważone podejście do...
PayPo i Sinsay łączą siły w muralowej kampanii
PayPo kontynuuje współpracę z marką Sinsay - jednym z najszybciej rozwijających się brandów w Europie, który dziś w swoim asortymencie ma już nie tylko odzież, ale też bogaty wachlarz dodatków, w tym m.in. elementy wyposażenia wnętrz czy linię kosmetyków do makijażu i pielęgnacji. W ramach kampanii realizowanej pod hasłem „Poczuj lato, poczuj swoją Aurę”, marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764