logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania teaserowa „Stać Cię na więcej”

  PR 28.02.2019, przeczytano 2438 razy
ilustracjastrzałka

W internecie trwa kampania teaserowa pod hasłem „Stać Cię na więcej”. Czarno-białe kreacje z tym hasłem pojawiły się po raz pierwszy podczas lutowych targów RemaDays w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-teaserowa-_stac-cie-na-wiecej_,381432,artykul.html

Akcja rozpoczęła się 12 lutego wraz z otwarciem targów RemaDays 2019. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.

Uczestnicy targów trafiali na stoisko w czarno-białych kolorach, z symbolem „X” i  hashtagiem akcji  #staccienawiecej. Minimalistyczna identyfikacja wizualna całości sprawiła, że trudno było powiązać przedsięwzięcie z konkretną firmą czy organizacją.

ilustracjastrzałka

Ubrane na czarno hostessy spacerowały po hali i rozdawały uczestnikom targów ulotki z hasłem kampanii i adresem strony www.staccienawiecej.com. Tam, zgodnie z zasadami reklamy teaserowej, tylko nieznacznie rozszerzono informacje o akcji. Pokazano licznik czasu, po upływie którego, jak zapowiada komunikat na stronie: „dostaniesz to, na co zasługujesz”. Tych, którzy chcieliby dostać to jako pierwsi, poproszono o adres e-mail.

ilustracjastrzałka

Równocześnie podczas RemaDays prowadzona była kampania SMS-owa geotargetowana do osób obecnych w hali targów. W każdej wiadomości znajdował się krótki komunikat i link do landing page’a.

ilustracjastrzałka

Inicjatywę „Stać Cię na więcej” promowała także kampania reklamowa w internecie. Bannery kierowały do landing page’a i zachęcały do zostawienia adresu e-mail. Ci, którzy to zrobili, otrzymywali wiadomość z pytaniami:

  • „Ciągle powtarzasz, że lepiej już było?”
  • „Wydaje Ci się, że nic Cię już nie zaskoczy?”
  • „Jesteś zmęczony branżunią?”

Stylistyka akcji i kanały dotarcia do odbiorców pozwalają przypuszczać, że działania dotyczą marki, która kieruje ofertę do szeroko rozumianej branży kreatywnej – szczególnie dostawców usług marketingowych.

Źródło: Stać Cię na więcej

www.staccienawiecej.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

VML z wyróżnieniem w raporcie Agencja Reklamowa Roku
Podczas uroczystej Gali Marketerów, Agencji Reklamowych i Domów Mediowych redakcja Media Marketing Polska przyznała nagrody dla najlepszych agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, w tym dla VML. 
Orion Woman: kreowanie marki osobistej
14 czerwca 2024 roku we wnętrzach Galerii Domu Artysty Plastyka w Warszawie, odbędzie się trzecia edycja Orion Woman. Wydarzenie zgromadzi ekspertki z digital marketingu, które podzielą się swoimi strategiami na skuteczne kreowanie i promowanie marki osobistej. To niepowtarzalna okazja, aby nauczyć się od liderów branży, jak wzmacniać swoją widoczność i budować trwałe relacje w...
Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764