W internecie trwa kampania teaserowa pod hasłem „Stać Cię na więcej”. Czarno-białe kreacje z tym hasłem pojawiły się po raz pierwszy podczas lutowych targów RemaDays w Warszawie.
Akcja rozpoczęła się 12 lutego wraz z otwarciem targów RemaDays 2019. Przekaz teasera zbudowano wokół potrzeby zmiany, rozwoju i przełamania rutyny – groźnej dla pracowników branży kreatywnej.
Uczestnicy targów trafiali na stoisko w czarno-białych kolorach, z symbolem „X” i hashtagiem akcji #staccienawiecej. Minimalistyczna identyfikacja wizualna całości sprawiła, że trudno było powiązać przedsięwzięcie z konkretną firmą czy organizacją.
Ubrane na czarno hostessy spacerowały po hali i rozdawały uczestnikom targów ulotki z hasłem kampanii i adresem strony www.staccienawiecej.com. Tam, zgodnie z zasadami reklamy teaserowej, tylko nieznacznie rozszerzono informacje o akcji. Pokazano licznik czasu, po upływie którego, jak zapowiada komunikat na stronie: „dostaniesz to, na co zasługujesz”. Tych, którzy chcieliby dostać to jako pierwsi, poproszono o adres e-mail.
Równocześnie podczas RemaDays prowadzona była kampania SMS-owa geotargetowana do osób obecnych w hali targów. W każdej wiadomości znajdował się krótki komunikat i link do landing page’a.
Inicjatywę „Stać Cię na więcej” promowała także kampania reklamowa w internecie. Bannery kierowały do landing page’a i zachęcały do zostawienia adresu e-mail. Ci, którzy to zrobili, otrzymywali wiadomość z pytaniami:
- „Ciągle powtarzasz, że lepiej już było?”
- „Wydaje Ci się, że nic Cię już nie zaskoczy?”
- „Jesteś zmęczony branżunią?”
Stylistyka akcji i kanały dotarcia do odbiorców pozwalają przypuszczać, że działania dotyczą marki, która kieruje ofertę do szeroko rozumianej branży kreatywnej – szczególnie dostawców usług marketingowych.
Źródło: Stać Cię na więcej