logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania telewizyjna dla marki Luksja

  PR 23.01.2017, przeczytano 726 razy
ilustracjastrzałka

Od 20 stycznia, w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, można zobaczyć spot promujący nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania, która potrwa do 19 lutego obejmuje również media społecznościowe. Akcja jest również wsparciem dla całej linii żeli Care Pro w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-dla-marki-luksja,31182,artykul.html

Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej kampanii reklamowej z udziałem siatkarza Michała Winiarskiego, wspierającej wprowadzenie na rynek pierwszej w historii marki linii żeli pod prysznic dla mężczyzn Luksja Care Pro MEN, Luksja przygotowała kolejny spot telewizyjny. Tym razem komunikacja dotyczy znanej i docenianej przez konsumentów regularnej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro, a w szczególności nowych wariantów z olejkami – arganowym i makadamia. 15 sekundowy spot reklamowy podkreśla pielęgnacyjny charakter żeli Care Pro Oils. Kampanii towarzyszy hasło Luksja. Twoja skóra to pokocha.

Luksja od ponad 25 lat tworzy kosmetyki z myślą o potrzebach polskich konsumentów. Mimo upływu lat i zmieniających się trendów, grono zwolenników produktów Luksja nieustannie się powiększa, co jest ogromnym sukcesem marki. Produkty z serii Luksja Care Pro doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych zabieganych konsumentów, zapewniając pielęgnację i nawilżenie skóry już podczas mycia. Spot promujący żele pod prysznic Luksja Care Pro w nowej odsłonie jest utrzymany w odprężającej relaksującej konwencji kąpielowego rytuału, co wyraźnie podkreśla pielęgnacyjny aspekt marki Luksja – tak mocno wpisany w jej tożsamość  - wyjaśnia Anna Pajestka, Senior Brand Manager marki Luksja.

Wraz z poszerzeniem linii Care Pro o nowe warianty, marka zdecydowała się również na rebranding całej linii, w tym również na zmianę logotypu. Dotychczasowe fioletowe logo Luksja, na nowych butelkach pojawia się w innej kolorystyce - złotej w przypadku dwóch produktów Care Pro Oils oraz srebrnej na opakowaniach wariantów Restore, Nourish, Revive oraz Refresh. Poprzedni logotyp wykorzystywany był od 2013 roku.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Change. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.


Źródło: Grupa PZ Cussons

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764