logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania telewizyjna dla marki Luksja

  PR 23.01.2017, przeczytano 450 razy
ilustracjastrzałka

Od 20 stycznia, w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, można zobaczyć spot promujący nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania, która potrwa do 19 lutego obejmuje również media społecznościowe. Akcja jest również wsparciem dla całej linii żeli Care Pro w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-dla-marki-luksja,31182,artykul.html

Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej kampanii reklamowej z udziałem siatkarza Michała Winiarskiego, wspierającej wprowadzenie na rynek pierwszej w historii marki linii żeli pod prysznic dla mężczyzn Luksja Care Pro MEN, Luksja przygotowała kolejny spot telewizyjny. Tym razem komunikacja dotyczy znanej i docenianej przez konsumentów regularnej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro, a w szczególności nowych wariantów z olejkami – arganowym i makadamia. 15 sekundowy spot reklamowy podkreśla pielęgnacyjny charakter żeli Care Pro Oils. Kampanii towarzyszy hasło Luksja. Twoja skóra to pokocha.

Luksja od ponad 25 lat tworzy kosmetyki z myślą o potrzebach polskich konsumentów. Mimo upływu lat i zmieniających się trendów, grono zwolenników produktów Luksja nieustannie się powiększa, co jest ogromnym sukcesem marki. Produkty z serii Luksja Care Pro doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych zabieganych konsumentów, zapewniając pielęgnację i nawilżenie skóry już podczas mycia. Spot promujący żele pod prysznic Luksja Care Pro w nowej odsłonie jest utrzymany w odprężającej relaksującej konwencji kąpielowego rytuału, co wyraźnie podkreśla pielęgnacyjny aspekt marki Luksja – tak mocno wpisany w jej tożsamość  - wyjaśnia Anna Pajestka, Senior Brand Manager marki Luksja.

Wraz z poszerzeniem linii Care Pro o nowe warianty, marka zdecydowała się również na rebranding całej linii, w tym również na zmianę logotypu. Dotychczasowe fioletowe logo Luksja, na nowych butelkach pojawia się w innej kolorystyce - złotej w przypadku dwóch produktów Care Pro Oils oraz srebrnej na opakowaniach wariantów Restore, Nourish, Revive oraz Refresh. Poprzedni logotyp wykorzystywany był od 2013 roku.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Change. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.


Źródło: Grupa PZ Cussons

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764