logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania telewizyjna dla marki Luksja

  PR 23.01.2017, przeczytano 482 razy
ilustracjastrzałka

Od 20 stycznia, w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, można zobaczyć spot promujący nowe warianty żeli pod prysznic Luksja Care Pro Oils. Kampania, która potrwa do 19 lutego obejmuje również media społecznościowe. Akcja jest również wsparciem dla całej linii żeli Care Pro w nowej odsłonie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-dla-marki-luksja,31182,artykul.html

Po ogromnym sukcesie zeszłorocznej kampanii reklamowej z udziałem siatkarza Michała Winiarskiego, wspierającej wprowadzenie na rynek pierwszej w historii marki linii żeli pod prysznic dla mężczyzn Luksja Care Pro MEN, Luksja przygotowała kolejny spot telewizyjny. Tym razem komunikacja dotyczy znanej i docenianej przez konsumentów regularnej linii żeli pod prysznic Luksja Care Pro, a w szczególności nowych wariantów z olejkami – arganowym i makadamia. 15 sekundowy spot reklamowy podkreśla pielęgnacyjny charakter żeli Care Pro Oils. Kampanii towarzyszy hasło Luksja. Twoja skóra to pokocha.

Luksja od ponad 25 lat tworzy kosmetyki z myślą o potrzebach polskich konsumentów. Mimo upływu lat i zmieniających się trendów, grono zwolenników produktów Luksja nieustannie się powiększa, co jest ogromnym sukcesem marki. Produkty z serii Luksja Care Pro doskonale odpowiadają na potrzeby współczesnych zabieganych konsumentów, zapewniając pielęgnację i nawilżenie skóry już podczas mycia. Spot promujący żele pod prysznic Luksja Care Pro w nowej odsłonie jest utrzymany w odprężającej relaksującej konwencji kąpielowego rytuału, co wyraźnie podkreśla pielęgnacyjny aspekt marki Luksja – tak mocno wpisany w jej tożsamość  - wyjaśnia Anna Pajestka, Senior Brand Manager marki Luksja.

Wraz z poszerzeniem linii Care Pro o nowe warianty, marka zdecydowała się również na rebranding całej linii, w tym również na zmianę logotypu. Dotychczasowe fioletowe logo Luksja, na nowych butelkach pojawia się w innej kolorystyce - złotej w przypadku dwóch produktów Care Pro Oils oraz srebrnej na opakowaniach wariantów Restore, Nourish, Revive oraz Refresh. Poprzedni logotyp wykorzystywany był od 2013 roku.

Za kreację i produkcję spotu odpowiada agencja Change. Zakup mediów jest po stronie domu mediowego OMD a kampanię w mediach społecznościowych koordynuje agencja Feno. Działania Public Relations wspierające kampanię prowadzi agencja Tailor Made PR.


Źródło: Grupa PZ Cussons

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe logo i rebranding w branży kamieniarskiej - „Jaskiniowiec”
Znana z działalności na terenie województwa śląskiego i małopolskiego uznana marka w świecie obróbki kamienia naturalnego zyskuje na nowym wizerunku. W ramach prac nad nowym wyglądem i postrzeganiem marki (także tym wcześniej wypracowywanym na rynku), brand „Jaskiniowiec” zyskał nowe logo, hasła firmowe i wdrożono nową stronę internetową.
Home Invest świętuje i maluje Przyszłość na Woli
Grupa Kapitałowa Home Invest obchodzi w tym roku jubileusz 15-lecia działalności deweloperskiej. Podsumowuje dotychczasowe osiągnięcia i przedstawia plany na przyszłość. W czerwcu br. miało miejsce uroczyste odsłonięcie muralu – Przyszłość na Woli, który został namalowany na ścianie budynku flagowej inwestycji Apartamenty Okopowa 59A w Warszawie
Motocykl Suzuki Katana w reklamie Communication Unlimited
Suzuki Katana kreuje nowe marzenia, ale przede wszystkim ożywia wspomnienia z lat 80. W styl motocykla wpisuje się jego nowa reklama, którą przygotowała agencja Communication Unlimited.
Spółka Cube Group chce wprowadzić nową jakość w systemach automatyzacji wielu kanałów marketingu. Zaakceptowana kwota dofinansowania przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju wynosi 1,87 miliona złotych. Łączna wartość projektu to 3 miliony złotych.
Kamvas 22 i Kamvas 22 Plus: tablety graficzne Huion
Huion, jeden z producentów urządzeń graficznych, wprowadził dziś na rynek dwa tablety piórkowe o przekątnej 21,5 cala - Kamvas 22 oraz bogatszą wersję Kamvas 22 Plus. Te dwa tablety piórkowe stanowią kolejne potwierdzenie różnorodności oferty produktowej marki Huion, która pozwala użytkownikom na dobór najbardziej odpowiedniego urządzenia w zależności od potrzeb i budżetu,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764