logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania telewizyjna serwisu Znanylekarz.pl

  PR 19.01.2015, przeczytano 1273 razy

19 stycznia ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa serwisu ZnanyLekarz.pl. Pod hasłem "Umów wizytę przez internet" portal promuje najwygodniejszą formę umawiania się do lekarza. Spot reklamowy będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych i wybranych kanałach tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-serwisu-znanylekarz.pl,23682,artykul.html

Kampania serwisu ZnanyLekarz.pl potrwa 5 tygodni. Spot reklamowy będzie emitowany w TVP, TVN, kanałach tematycznych TVN i Polsatu oraz w innych kanałach telewizyjnych. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie świadomości marki i zachęcenie pacjentów do korzystania z szybkiej i nowoczesnej formy umawiania wizyt lekarskich - przez internet.

Chociaż za pomocą ZnanyLekarz.pl zostało umówionych już blisko milion wizyt, to serwis wielu osobom kojarzy się głównie z miejscem wymiany informacji o lekarzach i specjalistach. Chcemy, żeby dzięki kampanii telewizyjnej więcej pacjentów dowiedziało się, że w ZnanyLekarz.pl nie tylko wybiorą lekarza, ale także zarezerwują wizytę za pomocą kilku kliknięć
- komentuje Piotr Bożek, Dyrektor Marketingu w firmie DocPlanner, której częścią jest ZnanyLekarz.pl.

Przyzwyczailiśmy się, że umówienie wizyty lekarskiej jest związane z koniecznością kontaktu telefonicznego z gabinetem lekarza. Jednak często zdarza się, że numer przychodni jest zajęty, bo na przykład wielu pacjentów próbuje skontaktować się z lekarzem równocześnie, albo nikt nie odbiera, bo gabinet jest już nieczynny lub lekarz akurat przyjmuje pacjenta. Z podobnym problemem boryka się bohater reklamy serwisu, któremu ból pleców uniemożliwia poruszanie się. Cały dzień próbuje dodzwonić się do lekarza, aż w końcu, zmęczony, zasypia w niewygodnej pozycji. Reklama pokazuje alternatywne i skuteczniejsze rozwiązanie, jakim jest rejestracja na wizytę przez ZnanyLekarz.pl - umówienie się do lekarza jest proste, trwa mniej niż minutę i jest dostępne 24/7.

Za koncept strategiczny i kreatywny odpowiada agencja Ars Thanea, natomiast za jej zaplanowanie i zakup mediów - dom mediowy Starcom.

Źródło: DocPlanner

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764