logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania telewizyjna sieci Sphinx

  PR 19.09.2012, przeczytano 1131 razy

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. W ramach kampanii są wyświetlane dwa spoty reklamujące kultowe danie sieci Sphinx - shoarmę - z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-sieci-sphinx,16656,artykul.html

Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama zestawu w napojem bezalkoholowym będzie się pojawiać od piątku do niedzieli przez cały dzień. Kampania w telewizji potrwa do 10 października, choć promocje w restauracjach będą obowiązywały dłużej. Spoty są wsparte dodatkowymi działaniami w lokalach (plakaty, podkładki, roll-upy), na stronie www.sphinx.pl, na profilu sieci na Facebooku, a także działaniami PR.

Spoty sieci Sphinx będą emitowane na ponad 40 kanałach. Wśród nich są TVN oraz kanały tematyczne tej stacji, kanały z serii Discovery, a także filmowe, rozrywkowe i sportowe, jak Ale Kino, Canal+, Canal+Sport, Orange Sport, MTV Polska, BBC Entertainment, Kuchnia.tv i inne. Kreacją i produkcją spotów zajął się Vision Media, a planowaniem i zakupem mediów Starcom. Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja Practum Consulting.

- Ruszamy z jesienną odsłoną kampanii reklamowej restauracji Sphinx. Poprzednia, przeprowadzona w kwietniu, przyniosła pozytywne efekty i teraz chcemy je dodatkowo wzmocnić. Intencją przyświecającą najnowszej kampanii było pokazanie, że Sphinx to świetne miejsce spotkań, gdzie w miłej atmosferze można spędzić czas z przyjaciółmi lub rodziną. Do odwiedzin w naszych restauracjach chcemy zachęcić zarówno stałych gości, jak i osoby, które jeszcze nigdy u nas nie były. Z myślą o obu tych grupach klientów i we współpracy z naszymi dostawcami, PepsiCo oraz Carlsberg, przygotowaliśmy promocyjne zestawy, które będzie można zobaczyć między innymi na spotach - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.

W ramach kampanii Sphinx zachęca do zakupu swojej najpopularniejszej potrawy – shoarmy. Klient, który zamówi dwa dowolne dania z grupy Pozycje Kultowe otrzyma gratis półtoralitrowy dzban piwa Okocim. Ta promocja jest dostępna jedynie dla osób pełnoletnich. Druga promowana oferta to shoarma delikatna lub klasyczna z dowolnym napojem 0,3l z asortymentu Pepsi za 19, 90 zł.

Źródło: Sfinks Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa linia LFD Message
Bez względu na to czy dopiero przechodzisz na technologię cyfrową, rozbudowujesz infrastrukturę lub wyposażasz sale konferencyjne, linia Message zapewni ci jakość i funkcjonalność, których oczekujesz i to w cenie, która ci się spodoba.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagra na drukarkach Epson
W tym roku po raz pierwszy w ramach wsparcia 29. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy będzie można wylicytować drukarki Epson EcoTank ozdobione unikalnymi projektami graficznymi.
KPRM: #Szczepimysię: spot z byłym żołnierzem AK
Narodowy Program Szczepień wchodzi w kolejną fazę. Rozpoczęła się rejestracja seniorów na szczepienia przeciw COVID-19. Do kampanii informacyjnej #SzczepimySię dołączył płk Witalis Skorupka ps. Orzeł. W Internecie możemy obejrzeć najnowszy spot wideo, w którym 98-letni starszy sierżant Armii Krajowej zachęca Polaków do szczepień.
„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu
To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON...
IAB Polska i Rada Programowa Forum IAB 2021 zapraszają do zgłaszania swoich prelekcji do piętnastej edycji najważniejszej konferencji marketingowej w Polsce, która odbędzie się w dniach 9 - 10 czerwca 2021. Temat przewodni Forum IAB 2021 to „OdNowa. Redefinicja czy reset?”
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764