logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania telewizyjna sieci Sphinx

  PR 19.09.2012, przeczytano 1555 razy

Sphinx, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, ruszył z telewizyjną kampanią reklamową, w której przez ponad trzy tygodnie będzie promować zestawy dań z napojami. W ramach kampanii są wyświetlane dwa spoty reklamujące kultowe danie sieci Sphinx - shoarmę - z napojem z asortymentu Pepsi oraz z piwem Okocim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-telewizyjna-sieci-sphinx,16656,artykul.html

Spot promujący zestaw z piwem będzie emitowany od poniedziałku do czwartku po godz. 20, a reklama zestawu w napojem bezalkoholowym będzie się pojawiać od piątku do niedzieli przez cały dzień. Kampania w telewizji potrwa do 10 października, choć promocje w restauracjach będą obowiązywały dłużej. Spoty są wsparte dodatkowymi działaniami w lokalach (plakaty, podkładki, roll-upy), na stronie www.sphinx.pl, na profilu sieci na Facebooku, a także działaniami PR.

Spoty sieci Sphinx będą emitowane na ponad 40 kanałach. Wśród nich są TVN oraz kanały tematyczne tej stacji, kanały z serii Discovery, a także filmowe, rozrywkowe i sportowe, jak Ale Kino, Canal+, Canal+Sport, Orange Sport, MTV Polska, BBC Entertainment, Kuchnia.tv i inne. Kreacją i produkcją spotów zajął się Vision Media, a planowaniem i zakupem mediów Starcom. Materiały BTL wykorzystywane w restauracjach i inne grafiki przygotował dział marketingu Sfinks Polska, natomiast działania PR realizuje agencja Practum Consulting.

- Ruszamy z jesienną odsłoną kampanii reklamowej restauracji Sphinx. Poprzednia, przeprowadzona w kwietniu, przyniosła pozytywne efekty i teraz chcemy je dodatkowo wzmocnić. Intencją przyświecającą najnowszej kampanii było pokazanie, że Sphinx to świetne miejsce spotkań, gdzie w miłej atmosferze można spędzić czas z przyjaciółmi lub rodziną. Do odwiedzin w naszych restauracjach chcemy zachęcić zarówno stałych gości, jak i osoby, które jeszcze nigdy u nas nie były. Z myślą o obu tych grupach klientów i we współpracy z naszymi dostawcami, PepsiCo oraz Carlsberg, przygotowaliśmy promocyjne zestawy, które będzie można zobaczyć między innymi na spotach - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska, spółki do której należą sieci Sphinx, WOOK i Chłopskie Jadło.

W ramach kampanii Sphinx zachęca do zakupu swojej najpopularniejszej potrawy – shoarmy. Klient, który zamówi dwa dowolne dania z grupy Pozycje Kultowe otrzyma gratis półtoralitrowy dzban piwa Okocim. Ta promocja jest dostępna jedynie dla osób pełnoletnich. Druga promowana oferta to shoarma delikatna lub klasyczna z dowolnym napojem 0,3l z asortymentu Pepsi za 19, 90 zł.

Źródło: Sfinks Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764