logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Tetra Pak „Daj mu drugą szansę”

  PR 26.09.2023, przeczytano 699 razy
ilustracjastrzałka

Firma Tetra Pak, jeden ze światowych liderów w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, realizuje kampanię: „Daj mu drugą szansę”. Jej idea ma na celu edukację młodego pokolenia w zakresie prawidłowego sortowania opakowań kartonowych po żywności płynnej, umożliwiającego ich recykling i ponowne wykorzystanie surowców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-tetra-pak-_daj-mu-druga-szanse_,401500,artykul.html

Wyniki badań1, zrealizowanych przez Fundację ProKarton, jasno pokazują, że choć społeczeństwo ma coraz większą świadomość na temat zrównoważonego rozwoju, to nadal prawidłowe sortowanie odpadów sprawia trudność. 48% badanych nie wie, gdzie należy wyrzucić puste opakowanie kartonowe po żywności płynnej, a jest to kluczowy element ich recyklingu i gospodarki obiegu zamkniętego. W odpowiedzi na tę sytuację Tetra Pak zainicjowała kampanię edukacyjną, która ma zachęcić młode pokolenie do zdobycia wiedzy na temat prawidłowego sortowania zużytych opakowań i stania się trendsetterami w polskim społeczeństwie. Kluczowym przesłaniem projektu jest wyjaśnienie, że puste opakowania kartonowe należy zgnieść i umieścić w żółtym pojemniku, aby mogły trafić do lokalnego zakładu recyklingu i zostać przetworzone na nowe produkty, takie jak chusteczki czy torby papierowe. Więcej o roli, jaką ma pełnić akcja, mówi Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu Tetra Pak na Europę Wschodnią:

- Nieustannie pracujemy nad wdrożeniem kolejnych inicjatyw w zakresie zbiórki i recyklingu kartonów po napojach. Niedawno, dzięki wspólnej inwestycji o wartości ok. 29 mln euro ze Stora Enso, oddaliśmy do użytku nową linię recyklingu, która pozwala przetworzyć cały wolumen opakowań kartonowych kupowanych każdego roku w Polsce. Jest to jeden z wielu kroków w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Jednak bez zwiększonej świadomości konsumentów w zakresie prawidłowego sortowania opakowań nie jesteśmy w stanie ich zrecyklingować i ponownie wykorzystać odzyskanych surowców. W kampanii „Daj mu drugą szansę” naszym głównym celem jest więc edukacja młodego pokolenia, które jest przyszłością nas wszystkich, a którzy jednocześnie stanowią ważny głos w społeczeństwie. Rozumiemy, że edukacja jest podstawą każdej trwałej zmiany i tak narodził się pomysł na naszą nową kampanię skierowaną do młodych ludzi z całego kraju. Chcemy pokazać młodemu pokoleniu, że odgrywa ono kluczową rolę w budowaniu gospodarki obiegu zamkniętego.

Kampania będzie realizowana w mediach społecznościowych (Instagram, Tik Tok, YouTube)  oraz na wybranych uniwersytetach w kraju. Do akcji zaangażowani zostaną także influencerzy, którzy również będą w swoich kanałach edukować na temat prawidłowego recyklingu wykorzystywanych przez nich opakowań kartonowych do płynnej żywności. Kampania offline i online trwa od września do listopada bieżącego roku.

Źródło: Tetra Pak

www.tetrapak.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Duda rusza z kampanią reklamową po rebrandingu
Marka Duda, lider w kategorii wędlin drobiowych w plasterkach w Polsce, wchodzi w nowy etap komunikacji. Wraz z rebrandingiem oraz odświeżeniem wizerunku marki startuje szeroko zakrojona kampania reklamowa, która udowadnia, że kanapka może być królową nie tylko śniadania, ale również lunchu i kolacji.
We współpracy z naturą – Herbapol promuje owocowe syropy
Wystartowała nowa odsłona kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”. Promowane są w niej syropy owocowe Herbapol, które w duecie z wodą pomagają zadbać o odpowiednie nawodnienie, a jednocześnie pozwalają cieszyć się pysznym smakiem. Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o młodych konsumentach, którzy szukają prostych,...
VerdeAgency przygotuje nową komunikację dla marki Bonduelle
VerdeAgency wygrała przetarg na opracowanie strategii komunikacji i koncepcji kreatywnej nowej kampanii marki Bonduelle w Polsce. To kolejna znana marka, która powierza obsługę agencji założonej Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla w połowie ubiegłego roku.
DubleVerify: narzędzia Brand Safety & Suitability oparte na AI dla TikTok
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital ogłosiła uruchomienie list wykluczeń wideo pre-bid dla TikTok - rozszerzając zakres zaufanych, niezależnych narzędzi z obszarów brand suitability i media performance na tej platformie. Pozwoli to reklamodawcom proaktywnie unikać treści, które uznają za budzące...
Performance Group dla Medistore na TikToku
Po wygranym przetargu agencja Performance Group rozpoczyna obsługę działań na TikToku dla Medistore, platformy e-commerce należącej do Medicover. Agencja odpowiada całościowo za strategię i realizację komunikacji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764