logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Tetra Pak „Daj mu drugą szansę”

  PR 26.09.2023, przeczytano 505 razy
ilustracjastrzałka

Firma Tetra Pak, jeden ze światowych liderów w zakresie przetwarzania i pakowania żywności, realizuje kampanię: „Daj mu drugą szansę”. Jej idea ma na celu edukację młodego pokolenia w zakresie prawidłowego sortowania opakowań kartonowych po żywności płynnej, umożliwiającego ich recykling i ponowne wykorzystanie surowców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-tetra-pak-_daj-mu-druga-szanse_,401500,artykul.html

Wyniki badań1, zrealizowanych przez Fundację ProKarton, jasno pokazują, że choć społeczeństwo ma coraz większą świadomość na temat zrównoważonego rozwoju, to nadal prawidłowe sortowanie odpadów sprawia trudność. 48% badanych nie wie, gdzie należy wyrzucić puste opakowanie kartonowe po żywności płynnej, a jest to kluczowy element ich recyklingu i gospodarki obiegu zamkniętego. W odpowiedzi na tę sytuację Tetra Pak zainicjowała kampanię edukacyjną, która ma zachęcić młode pokolenie do zdobycia wiedzy na temat prawidłowego sortowania zużytych opakowań i stania się trendsetterami w polskim społeczeństwie. Kluczowym przesłaniem projektu jest wyjaśnienie, że puste opakowania kartonowe należy zgnieść i umieścić w żółtym pojemniku, aby mogły trafić do lokalnego zakładu recyklingu i zostać przetworzone na nowe produkty, takie jak chusteczki czy torby papierowe. Więcej o roli, jaką ma pełnić akcja, mówi Mauricio Contreras, Dyrektor Marketingu Tetra Pak na Europę Wschodnią:

- Nieustannie pracujemy nad wdrożeniem kolejnych inicjatyw w zakresie zbiórki i recyklingu kartonów po napojach. Niedawno, dzięki wspólnej inwestycji o wartości ok. 29 mln euro ze Stora Enso, oddaliśmy do użytku nową linię recyklingu, która pozwala przetworzyć cały wolumen opakowań kartonowych kupowanych każdego roku w Polsce. Jest to jeden z wielu kroków w kierunku gospodarki obiegu zamkniętego. Jednak bez zwiększonej świadomości konsumentów w zakresie prawidłowego sortowania opakowań nie jesteśmy w stanie ich zrecyklingować i ponownie wykorzystać odzyskanych surowców. W kampanii „Daj mu drugą szansę” naszym głównym celem jest więc edukacja młodego pokolenia, które jest przyszłością nas wszystkich, a którzy jednocześnie stanowią ważny głos w społeczeństwie. Rozumiemy, że edukacja jest podstawą każdej trwałej zmiany i tak narodził się pomysł na naszą nową kampanię skierowaną do młodych ludzi z całego kraju. Chcemy pokazać młodemu pokoleniu, że odgrywa ono kluczową rolę w budowaniu gospodarki obiegu zamkniętego.

Kampania będzie realizowana w mediach społecznościowych (Instagram, Tik Tok, YouTube)  oraz na wybranych uniwersytetach w kraju. Do akcji zaangażowani zostaną także influencerzy, którzy również będą w swoich kanałach edukować na temat prawidłowego recyklingu wykorzystywanych przez nich opakowań kartonowych do płynnej żywności. Kampania offline i online trwa od września do listopada bieżącego roku.

Źródło: Tetra Pak

www.tetrapak.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Shakira nową ambasadorką Ipanema
Kolumbijska artystka i bizneswoman, Shakira, została nową ambasadorką brazylijskiej marki obuwia Ipanema i twarzą wyjątkowej kampanii kolekcji Ipanema Sempre Nova.
Niższe ceny w Carrefour - marka Tex w kampanii wizerunkowej
Carrefour Polska ruszył z ogólnopolską kampanią promującą TEX. Marka ta zaprojektowana we Francji, od wielu lat dostępna jest w tej sieci na wyłączność. Dzięki wysokiej jakości odzieży, obuwia i dodatków oferowanych w konkurencyjnych cenach, zyskuje ona coraz więcej klientów na polskim rynku. W ramach wiosennej kampanii, produkty TEX oferowane są, m.in. w...
Puma rusza z kampanią, która stawia na szybkość
PUMA rozpoczęła pierwszą od 10 lat ogólnoświatową kampanię „FOREVER. FASTER. - See The Game Like We Do”. Nowe działania zapraszają profesjonalnych, jak i amatorskich sportowców do postrzegania rozgrywki w sposób, w jaki robi to PUMA.
Carrefour włącza się w kampanię społeczną UOKiK
Carrefour Polska dołącza do ogólnopolskiej kampanii Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów “Inwestujesz? Daj sobie czas. Sprawdzaj, czytaj, pytaj!”. Informacje na temat akcji, której celem jest ostrzeżenie Polaków przed fałszywymi inwestycjami, pojawią się we wszystkich hiper- i supermarketach Carrefour w Polsce, a także w mediach...
Labelomat - projektowanie etykiet online
W dzisiejszym świecie, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa ważną rolę, etykiety stanowią nieodłączną część produktów. Odpowiednio zaprojektowane etykiety nie tylko przyciągają uwagę, ale także przekazują istotne informacje o produkcie.Wychodząc naprzeciw potrzebom współczesnych projektantów i przedsiębiorców, powstało innowacyjny narzędzie o nazwie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764