
To już druga odsłona letniej aktywacji marki, za której przygotowanie i komunikację odpowiada Hand Made. Loterię w telewizji promuje spot wyprodukowany w wewnętrznym studio agencji.
“Odśwież lato muzyką” to kampania, która wprowadza nowy limitowany smak Tic Tac Peachy Passion. W loterii do wygrania są bilety VIP na festiwal Lollapalooza Berlin wraz z voucherami na noclegi oraz sprzęt muzyczny marki JBL. Akcja trwa do 22 czerwca.
Hand Made odpowiada za kompleksową organizację loterii, w tym: adaptację i projekt materiałów graficznych, POS oraz landing page’a www.tictac.com/pl/pl/xp/odswiezlatomuzyka/. Zadaniem agencji było także przygotowanie scenariusza, produkcja i postprodukcja spotu telewizyjnego 15” oraz komunikacja kampanii w mediach społecznościowych i digitalu. Wideo powstało w oparciu o materiały globalne z poprzedniej edycji festiwalu Lollapalooza Berlin i zostało zrealizowane w wewnętrznym studio produkcyjnym agencji.
Marka Tic Tac i agencja Hand Made współpracują ze sobą nieprzerwanie od 2017 roku. Hand Made obsługuje największe aktywności Tic Tac w Polsce, odpowiada za obsługę mediów społecznościowych marki i zapewnia stałe wsparcie strategiczne i kreatywne. Agencja zaprojektowała komunikację najbardziej rozpoznawalnych kampanii - “50 urodziny marki Tic Tac”, “Znajdź swój smak. Jest Tic Tac dla każdego” czy akcji “Odśwież chwile dobrą energią Tic Tac”, którą wspierali Joanna Koroniewska i Maciej Dowbor.
Źródło: Hand Made