logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania To Twój Wybór nominowana w IAB MIXX Awards

  PR 10.11.2024, przeczytano 352 razy
ilustracja

Kampania profrekwencyjna To Twój Wybór otrzymała nominację w konkursie IAB MIXX Awards 2024. Kampania została zgłoszona przez Mindshare Polska i VML. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-to-twoj-wybor-nominowana-w-iab-mixx-awards,406422,artykul.html

Kampania To Twój Wybór, współrealizowana m.in. przez VML i Mindshare, zachęcała do udziału w wyborach parlamentarnych w 2023 roku. Kampania została zainicjowana przez Fundację Batorego i Inicjatywę Głos Kobiet, grupę organizacji społecznych, działających na rzecz ochrony i promocji praw kobiet. 

W tegorocznym konkursie IAB Mixx Awards kampania To Twój Wybór uzyskała nominację w kategorii MIXX for Good Purpose

Kampania To Twój Wybór otrzymała dotychczas Nagrodę Specjalną „Game Changer” w kategorii Wydarzenie Roku Nagrodę Specjalną „Game Changer” Innovation 2023, a także Brąz na festiwalu Gerety Awards oraz Srebrny Miecz KTR. Znalazła się także na shortliście w konkursie Golden Drum. 

O IAB MIXX Awards

W IAB MIXX Awards wyróżniane są projekty, które w sposób inspirujący, kreatywny i skuteczny wykorzystują środowisko cyfrowe, budujące wartość dla marki, firmy lub organizacji, wyznaczające kierunki dla innych do kolejnych zmian. Nagradzane są kampanie i rozwiązania, w których wykorzystanie kanałów lub narzędzi cyfrowych stanowiło kluczowy czynnik sukcesu. Zgłoszone projekty są oceniane według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI.

Gala rozdania nagród IAB Mixx Awards odbędzie się 26 listopada. 

W ubiegłorocznej edycji IAB Mixx Awards VML otrzymał dwie nagrody, Złoto i Srebro, za kampanię The Art of Sex Ed zrealizowaną dla marki Durex. 

Źródło: VML Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Manufaktura nagrodzona Złotymi Spinaczami
Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym Spinaczem. Nagrodami uhonorowano wyjątkowy projekt pod mecenatem artystycznym Manufaktury – „LODZ600, czyli 600 obrazów na 600-lecie Łodzi”.
Jubileuszowe konkursy Galerii Plakatu AMS rozstrzygnięte!
Jadwiga Mołoń wygrała 25. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem „Dziś wszyscy jesteśmy twórcami cyfrowymi”. Jury wyróżniło w konkursie 5 prac – dwie autorstwa Agnieszki Cieślikowskiej oraz prace Michaliny Knopińskiej, Jerzego Skakuna i Stanisława Świtały. Ponadto internauci mogli wybrać swój ulubiony projekt spośród 24...
Kampania Super Kobiety Almette na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024
Almette to nie tylko lider wśród puszystych serów twarogowych na polskim rynku, ale również marka z misją, która angażuje się w akcje promujące kobiecą siłę i niezwykłość. Dlatego już po raz 4. przygotowała kampanię ‘Super Kobiety Almette’, która kolejny raz znalazła się na podium konkursu Lider Forum Kampanie 2024. Projekt...
TikTok Awards Polska i Year on TikTok - wyniki
Licząca niemal 12 milionów polska społeczność TikToka wybrała zwycięzców pierwszej edycji TikTok Awards Polska. W 10 kategoriach rywalizowało 48 najbardziej angażujących i zasięgowych twórców i twórczyń platformy. Nagroda Creator of the Year trafiła do Natalii Sisik, a tytuł Video of the Year zdobyła historia o wiralowym rogaliku z...
Novotel Warszawa Centrum ze Złotym Spinaczem
Kampania „Zakochaj się na novo. 50 lat novoczesności” przygotowana we współpracy z agencją 38 Content Communication z okazji 50-lecie Novotel Warszawa Centrum zdobyła Złoty Spinacz w 22. edycji konkursu w kategorii Sport, turystyka i rekreacja. Złote Spinacze to największy konkurs branży PR w Polsce, nagradzający najbardziej innowacyjne i skuteczne projekty...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764