logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Travelist.pl z główną nagrodą Performance Marketing Diamonds EU

  PR 27.05.2024, przeczytano 242 razy

Travelist.pl od lat znany jest na rynku nie tylko ze swojej atrakcyjnej oferty hotelowej, ale też efektywności działań marketingowych. Jego pionierska kampania performance z 2023 r., oparta na modelu MMM, przyniosła marce aż 35-procentowy wzrost efektywności w zakresie paid marketingu. Działania te, realizowane przez agencje SalesTube i Value Media dla Travelist.pl, zwyciężyły w kategorii B2C Campaign Of The Year w prestiżowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-travelist.pl-z-glowna-nagroda-performance-marketing-diamonds-eu,404387,artykul.html

Odpowiedź na wyzwania rynku

Kampania Travelist.pl to odpowiedź na wyzwania, które nie pozostają bez wpływu na podmioty działające w przestrzeni e-commerce. Mowa m.in. o inflacji, zmianach zachowań konsumentów (będących wynikiem chociażby pandemii), czy aktualnej sytuacji geopolitycznej. O trafności dostosowania się marki do dynamicznie zmieniającego się otoczenia świadczą wyniki.

Ubiegłoroczna kampania marketingowa Travelist.pl, z wykorzystaniem optymalizacji opartej na modelowaniu ekonometrycznym (Marketing Mix Modeling) pozwoliła osiągnąć marce rekordowe wyniki. Mowa o 35-procentowym wzroście efektywności w zakresie paid marketingu (ROI) i 10-wzroście łącznej efektywności wszystkich prowadzonych działań. Oba wskaźniki analizowane były w horyzoncie czasowym YoY: 2023 vs 2022.

Efekty ubiegłorocznych działań docenione zostały przez jury konkursu Performance Marketing Diamonds, które agencjom odpowiedzialnym za realizację kampanii przyznało nagrodę główną w kategorii B2C Campaign Of The Year.

– Jesteśmy dumni, że realizowana przez nas strategia marketingowa – pionierska w naszej branży – przynosi tak spektakularne rezultaty. Cieszę się, tym bardziej że w ten sposób możemy nie tylko osiągać dużo lepsze wyniki przy zbliżonych inwestycjach, ale też jeszcze lepiej promować wyjątkowe oferty naszych partnerów hotelowych, zarówno z Polski, jak i innych krajów – mówi Agata Szulc, CEO Travelist.pl.

Działania, które przynoszą efekty

Portal rezerwacyjny Travelist.pl od lat jest w czołówce pod względem efektywności prowadzonych działań marketingowych. W 2022 roku wspólnie z agencją SalesTube zwyciężył w konkursie Performance Marketing Diamonds w kategorii Best Pandemic Effects. Rok później portal – wg danych Gemius Polska – znalazł się na 2. miejscu w rankingu TOP reklamodawcy w kategorii Travel Agents. Od kwietnia do sierpnia 2023 r. dotarł bowiem do blisko 29,6 mln Polaków, pozostawiają w tyle Rainbow, TUI czy Booking.com.

Źródło: Travelist.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rusza konkurs MSI Creator Awards 2024
Celebrując pomysłowość i innowacyjność twórców z całego świata, MSI z radością ogłasza długo oczekiwaną piątą edycję konkursu MSI Creator Awards 2024. Tym razem odbywa się on pod hasłem „Fuzja sztuki i technologii”, będąc świadectwem płynnej integracji technologii i ekspresji artystycznej. Zgłoszenia będą przyjmowane do 11 sierpnia 2024...
Polskie studio na shortliście Titanium Cannes Lions 2024
Kampania "Pub Museums", której sercem jest technologia Augmented Reality (AR) przygotowana przez polskie studio kreatywne Lens That trafiła na shortlistę Titanium - najważniejszej nagrody w prestiżowym konkursie Cannes Lions 2024. Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada włoski oddział LePub, za działania PR-owe oraz digitalowe - Publicis Dublin oraz...
Superbet i Lech blisko prestiżowej nagrody
Wielka gala w Londynie, a w jej centrum współpraca Kolejorza z marką Superbet, sponsorem strategicznym Lecha Poznań? To nie żart – bukmacher otrzymał nominację do niezwykle prestiżowych nagród EGR Marketing & Innovations. Uwagę jury przyciągnęły niestandardowe aktywacje i niesztampowe podejście do wspólnych działań. - Nasza recepta na...
Startuje konkurs KRUCHOŚĆ by Artystyczna Podróż
Wystartowała 6. edycja konkursu fotograficznego Artystyczna Podróż. Tegorocznym tematem przewodnim jest KRUCHOŚĆ. Konkurs, organizowany przez profil Artystyczna Podróż i ERGO Hestię, skierowany jest do twórców publikujących swoje dzieła na platformie Instagram. Konkurs potrwa do 4 sierpnia br., a sopocki ubezpieczyciel nagrodzi autorów najlepszych zdjęć...
Startuje nowa edycja konkursu TikTok Ad Awards 2024
TikTok Ad Awards ma na celu wyłonienie najlepszych płatnych kampanii reklamowych zrealizowanych na TikToku, które mogą pochwalić się kreatywnością i świetnymi wynikami. W trzeciej edycji TikTok Ad Awards uczestnicy będą mogli zmierzyć się w nowej kategorii poświęconej budowaniu świadomości marki. Zapisy do konkursu potrwają do 25 września.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764