logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Travelist.pl z główną nagrodą Performance Marketing Diamonds EU

  PR 27.05.2024, przeczytano 618 razy

Travelist.pl od lat znany jest na rynku nie tylko ze swojej atrakcyjnej oferty hotelowej, ale też efektywności działań marketingowych. Jego pionierska kampania performance z 2023 r., oparta na modelu MMM, przyniosła marce aż 35-procentowy wzrost efektywności w zakresie paid marketingu. Działania te, realizowane przez agencje SalesTube i Value Media dla Travelist.pl, zwyciężyły w kategorii B2C Campaign Of The Year w prestiżowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-travelist.pl-z-glowna-nagroda-performance-marketing-diamonds-eu,404387,artykul.html

Odpowiedź na wyzwania rynku

Kampania Travelist.pl to odpowiedź na wyzwania, które nie pozostają bez wpływu na podmioty działające w przestrzeni e-commerce. Mowa m.in. o inflacji, zmianach zachowań konsumentów (będących wynikiem chociażby pandemii), czy aktualnej sytuacji geopolitycznej. O trafności dostosowania się marki do dynamicznie zmieniającego się otoczenia świadczą wyniki.

Ubiegłoroczna kampania marketingowa Travelist.pl, z wykorzystaniem optymalizacji opartej na modelowaniu ekonometrycznym (Marketing Mix Modeling) pozwoliła osiągnąć marce rekordowe wyniki. Mowa o 35-procentowym wzroście efektywności w zakresie paid marketingu (ROI) i 10-wzroście łącznej efektywności wszystkich prowadzonych działań. Oba wskaźniki analizowane były w horyzoncie czasowym YoY: 2023 vs 2022.

Efekty ubiegłorocznych działań docenione zostały przez jury konkursu Performance Marketing Diamonds, które agencjom odpowiedzialnym za realizację kampanii przyznało nagrodę główną w kategorii B2C Campaign Of The Year.

– Jesteśmy dumni, że realizowana przez nas strategia marketingowa – pionierska w naszej branży – przynosi tak spektakularne rezultaty. Cieszę się, tym bardziej że w ten sposób możemy nie tylko osiągać dużo lepsze wyniki przy zbliżonych inwestycjach, ale też jeszcze lepiej promować wyjątkowe oferty naszych partnerów hotelowych, zarówno z Polski, jak i innych krajów – mówi Agata Szulc, CEO Travelist.pl.

Działania, które przynoszą efekty

Portal rezerwacyjny Travelist.pl od lat jest w czołówce pod względem efektywności prowadzonych działań marketingowych. W 2022 roku wspólnie z agencją SalesTube zwyciężył w konkursie Performance Marketing Diamonds w kategorii Best Pandemic Effects. Rok później portal – wg danych Gemius Polska – znalazł się na 2. miejscu w rankingu TOP reklamodawcy w kategorii Travel Agents. Od kwietnia do sierpnia 2023 r. dotarł bowiem do blisko 29,6 mln Polaków, pozostawiają w tyle Rainbow, TUI czy Booking.com.

Źródło: Travelist.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
Platige Image z nagrodą Golden Cube
Studio Platige Image zdobyło Gold Cube w prestiżowym konkursie ADC Awards 2025 za zwiastun gry „The Witcher 4 – Cinematic Reveal Trailer”, wyreżyserowany przez Tomka Suwalskiego i zrealizowany we współpracy z CD PROJEKT RED. Produkcja została nagrodzona w kategorii Gaming – Marketing – Trailer podczas 104. edycji wydarzenia organizowanego przez The One Club for Creativity w...
SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy...
Performics ponownie z tytułem Agencji Roku
Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, po raz kolejny nagrodzona tytułem Agency of the Year w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę).
Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Najważniejsza wiadomość w branży marketingu efektywnościowego w tym sezonie to ogłoszenie laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. W piątek, podczas wielkiego towarzyskiego wydarzenia, jakim była Diamentowa Gala, przekonaliśmy się kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764