logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania uczciwych sprzedawców aut używanych „Sprawdzony – Niekręcony”

  PR 11.07.2019, przeczytano 696 razy

We wrześniu br., przy wsparciu partnerów, rusza kampania „Sprawdzony – Niekręcony”, organizowana przez Związek Dealerów Samochodów i Stowarzyszenie Komisów. Jej głównym celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której proceder „kręcenia liczników” zniknie z polskiego rynku. Organizatorzy zachęcają firmy sprzedające auta „z drugiej ręki” do przyłączenia się do akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-uczciwych-sprzedawcow-aut-uzywanych-_sprawdzony-%E2%80%93-niekrecony_,383203,artykul.html

Dealerzy i komisy na pokład!

Wszystkie firmy związane z handlem autami używanymi, które dołączą do kampanii „Sprawdzony – Niekręcony” będą deklarować w załączniku do umowy z klientem, że sprzedawane przez nich używane auta są sprawdzone i mają „gwarancję przebiegu”. Jeśli klient na podstawie zasad z regulaminu akcji udowodni, że samochód miał przed transakcją cofnięty licznik, to sprzedawca auta będzie musiał nie tylko zwrócić mu pieniądze za samochód (co wynika w większości przypadków z przepisów prawa), ale także zapłacić karę umowną w wysokości 1000 złotych.

- Chcemy, aby do akcji „Sprawdzony – Niekręcony” włączyło się co najmniej kilkaset firm sprzedających auta używane, te zrzeszone w Związku Dealerów Samochodów i w Stowarzyszeniu Komisów oraz jeszcze niezrzeszone. Wierzymy, że dzięki tej kampanii usuniemy z rynku nieuczciwe osoby, które sprzedają pojazdy z „drugiej ręki”. Polak, kupujący auto używane, musi mieć jak największą pewność, że auto jest bez wad prawnych i z gwarantowanym przez sprzedawcę prawdziwym przebiegiem – informują organizatorzy kampanii.

Więcej o kampanii

25 maja 2019 roku weszła w życie ustawa penalizująca w kodeksie karnym przestępstwo „kręcenia liczników”. W związku z tym Związek Dealerów Samochodów i Stowarzyszenie Komisów, przy wsparciu partnerów, rozpoczynają kampanię „Sprawdzony – Niekręcony”. Akcja ma charakter informacyjny, marketingowy i prawny, a jej celem jest dopilnowanie, żeby postanowienia ustawy były stosowane i egzekwowane.

Projekt składa się z kilku etapów. Pierwszy, pod hasłem „Zwijajcie szyldy”, ma spowodować zniknięcie z polskiego rynku firm, które opierają swój biznes na usługach „korygowania liczników”. Inauguracja tej części kampanii miała miejsce 24 maja 2019 r. Drugi – główny – etap kampanii, pod hasłem „Sprawdzony – Niekręcony”, ruszy w pierwszych dniach września 2019 r. i potrwa do czerwca 2020 r. W tę część akcji zaangażują się działy aut używanych dealerów samochodów, firmy sprzedające auta używane, komisy samochodowe oraz importerzy z flotą pojazdów z „drugiej ręki” w całej Polsce.

Źródło: ZDS, Stowarzyszenie Komisów

www.niekrecony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764