logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania uczciwych sprzedawców aut używanych „Sprawdzony – Niekręcony”

  PR 11.07.2019, przeczytano 133 razy

We wrześniu br., przy wsparciu partnerów, rusza kampania „Sprawdzony – Niekręcony”, organizowana przez Związek Dealerów Samochodów i Stowarzyszenie Komisów. Jej głównym celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której proceder „kręcenia liczników” zniknie z polskiego rynku. Organizatorzy zachęcają firmy sprzedające auta „z drugiej ręki” do przyłączenia się do akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-uczciwych-sprzedawcow-aut-uzywanych-_sprawdzony-%E2%80%93-niekrecony_,383203,artykul.html

Dealerzy i komisy na pokład!

Wszystkie firmy związane z handlem autami używanymi, które dołączą do kampanii „Sprawdzony – Niekręcony” będą deklarować w załączniku do umowy z klientem, że sprzedawane przez nich używane auta są sprawdzone i mają „gwarancję przebiegu”. Jeśli klient na podstawie zasad z regulaminu akcji udowodni, że samochód miał przed transakcją cofnięty licznik, to sprzedawca auta będzie musiał nie tylko zwrócić mu pieniądze za samochód (co wynika w większości przypadków z przepisów prawa), ale także zapłacić karę umowną w wysokości 1000 złotych.

- Chcemy, aby do akcji „Sprawdzony – Niekręcony” włączyło się co najmniej kilkaset firm sprzedających auta używane, te zrzeszone w Związku Dealerów Samochodów i w Stowarzyszeniu Komisów oraz jeszcze niezrzeszone. Wierzymy, że dzięki tej kampanii usuniemy z rynku nieuczciwe osoby, które sprzedają pojazdy z „drugiej ręki”. Polak, kupujący auto używane, musi mieć jak największą pewność, że auto jest bez wad prawnych i z gwarantowanym przez sprzedawcę prawdziwym przebiegiem – informują organizatorzy kampanii.

Więcej o kampanii

25 maja 2019 roku weszła w życie ustawa penalizująca w kodeksie karnym przestępstwo „kręcenia liczników”. W związku z tym Związek Dealerów Samochodów i Stowarzyszenie Komisów, przy wsparciu partnerów, rozpoczynają kampanię „Sprawdzony – Niekręcony”. Akcja ma charakter informacyjny, marketingowy i prawny, a jej celem jest dopilnowanie, żeby postanowienia ustawy były stosowane i egzekwowane.

Projekt składa się z kilku etapów. Pierwszy, pod hasłem „Zwijajcie szyldy”, ma spowodować zniknięcie z polskiego rynku firm, które opierają swój biznes na usługach „korygowania liczników”. Inauguracja tej części kampanii miała miejsce 24 maja 2019 r. Drugi – główny – etap kampanii, pod hasłem „Sprawdzony – Niekręcony”, ruszy w pierwszych dniach września 2019 r. i potrwa do czerwca 2020 r. W tę część akcji zaangażują się działy aut używanych dealerów samochodów, firmy sprzedające auta używane, komisy samochodowe oraz importerzy z flotą pojazdów z „drugiej ręki” w całej Polsce.

Źródło: ZDS, Stowarzyszenie Komisów

www.niekrecony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764