logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania uczciwych sprzedawców aut używanych „Sprawdzony – Niekręcony”

  PR 11.07.2019, przeczytano 201 razy

We wrześniu br., przy wsparciu partnerów, rusza kampania „Sprawdzony – Niekręcony”, organizowana przez Związek Dealerów Samochodów i Stowarzyszenie Komisów. Jej głównym celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której proceder „kręcenia liczników” zniknie z polskiego rynku. Organizatorzy zachęcają firmy sprzedające auta „z drugiej ręki” do przyłączenia się do akcji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-uczciwych-sprzedawcow-aut-uzywanych-_sprawdzony-%E2%80%93-niekrecony_,383203,artykul.html

Dealerzy i komisy na pokład!

Wszystkie firmy związane z handlem autami używanymi, które dołączą do kampanii „Sprawdzony – Niekręcony” będą deklarować w załączniku do umowy z klientem, że sprzedawane przez nich używane auta są sprawdzone i mają „gwarancję przebiegu”. Jeśli klient na podstawie zasad z regulaminu akcji udowodni, że samochód miał przed transakcją cofnięty licznik, to sprzedawca auta będzie musiał nie tylko zwrócić mu pieniądze za samochód (co wynika w większości przypadków z przepisów prawa), ale także zapłacić karę umowną w wysokości 1000 złotych.

- Chcemy, aby do akcji „Sprawdzony – Niekręcony” włączyło się co najmniej kilkaset firm sprzedających auta używane, te zrzeszone w Związku Dealerów Samochodów i w Stowarzyszeniu Komisów oraz jeszcze niezrzeszone. Wierzymy, że dzięki tej kampanii usuniemy z rynku nieuczciwe osoby, które sprzedają pojazdy z „drugiej ręki”. Polak, kupujący auto używane, musi mieć jak największą pewność, że auto jest bez wad prawnych i z gwarantowanym przez sprzedawcę prawdziwym przebiegiem – informują organizatorzy kampanii.

Więcej o kampanii

25 maja 2019 roku weszła w życie ustawa penalizująca w kodeksie karnym przestępstwo „kręcenia liczników”. W związku z tym Związek Dealerów Samochodów i Stowarzyszenie Komisów, przy wsparciu partnerów, rozpoczynają kampanię „Sprawdzony – Niekręcony”. Akcja ma charakter informacyjny, marketingowy i prawny, a jej celem jest dopilnowanie, żeby postanowienia ustawy były stosowane i egzekwowane.

Projekt składa się z kilku etapów. Pierwszy, pod hasłem „Zwijajcie szyldy”, ma spowodować zniknięcie z polskiego rynku firm, które opierają swój biznes na usługach „korygowania liczników”. Inauguracja tej części kampanii miała miejsce 24 maja 2019 r. Drugi – główny – etap kampanii, pod hasłem „Sprawdzony – Niekręcony”, ruszy w pierwszych dniach września 2019 r. i potrwa do czerwca 2020 r. W tę część akcji zaangażują się działy aut używanych dealerów samochodów, firmy sprzedające auta używane, komisy samochodowe oraz importerzy z flotą pojazdów z „drugiej ręki” w całej Polsce.

Źródło: ZDS, Stowarzyszenie Komisów

www.niekrecony.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fasttextile 2019: premiery i nowości na stoisku Api.pl
Podczas tegorocznej edycji targów API.PL zaprezentuje kompleksowe rozwiązania do druku dla branży tekstylnej. Najważniejszym wydarzeniem na stoisku firmy będą premierowe pokazy możliwości nowych ploterów sublimacyjnych marki Epson z serii SureColor SC-F.
Kultowe ikony Coca-Cola w świątecznej kampanii
Czy potrafimy sobie wyobrazić Święta Bożego Narodzenia bez Świętego Mikołaja, białych misiów polarnych czy kultowej ciężarówki Coca-Cola? O znanych i uwielbianych ikonach świąt przypomina nam Coca-Cola w swojej tegorocznej kampanii świątecznej. W ramach komunikacji marka przygotowała m.in. świąteczne etykiety, aż dwa dedykowane spoty reklamowe, reklamy OOH,...
Fasttextile 2019: premiera dwóch drukarek sublimacyjnych Epson
Na pierwszy dzień tegorocznych targów FastTextile zaplanowano premierę modeli Epson SureColor SC-F9400H oraz Epson SureColor SC-F500. Oficjalna prezentacja rozpocznie się o godzinie 11:30 na stoisku firmy API (C/118).
Cyfrowa rzeźba ożywia przestrzeń miejską w centrum Warszawy
Dzięki połączeniu sztuki i najnowszych technologii uruchomiono pierwszą w Polsce Symulakrę. Jest to forma rzeźby cyfrowej, którą w czasie rzeczywistym tworzą zmieniające się miasto i jego mieszkańcy. Dzieło jest eksponowane na ekranie LED w Placu Unii codziennie o pełnych godzinach: 19.00, 20.00 i 21.00 przez 5 minut. To innowacyjne przedsięwzięcie, gdzie każdy może...
T‑mobile rozpoczyna kampanię świąteczną
Choć w kalendarzu wciąż jeszcze listopad, powoli czuć już świąteczny nastrój. W sklepach pojawiają się pierwsze ozdoby, miasta przygotowują się do włączenia iluminacji świetlnych, zaczynamy kompletować prezenty dla najbliższych. Nowi i obecni klienci T‑Mobile również mogą poczuć magię świąt, bo właśnie startuje kampania świąteczna operatora w dwóch odsłonach. W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764