logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania United International Pictures: „Transformers: Ostatni Rycerz”

  PR 22.06.2017, przeczytano 1727 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania reklamowa Mindshare Polska i United International Pictures promująca długo wyczekiwaną produkcję science fiction – „Transformers: Ostatni Rycerz”. Najnowszy film Michaela Baya zadebiutuje na ekranach polskich kin już 23 czerwca. Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania mediowa wykorzystująca TV, online, OOH oraz akcje specjalne z udziałem dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, blogera gaminowego reZigiusza, bohaterów popularnego serialu Comedy Central „Blok Ekipa” i marki Uber.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-united-international-pictures%3A-_transformers%3A-ostatni-rycerz_,32883,artykul.html

W ramach jednej z akcji specjalnych reZigiusz wziął udział w wyprawie do studia Paramount Pictures, z którego relacjonował m.in. kulisy powstawania filmu „Transformers: Ostatni Rycerz”. W odcinku o Transformersach pojawiły się rekwizyty ze studia oraz ciekawostki o najnowszej produkcji Paramount Pictures, w tym odniesienia do polskich korzeni filmu. Z kolei we współpracy z marką UBER dla fanów serii przygotowano konkurs, w którym nagrodą dla 10 osób była przejażdżka Chevroletem Camaro Bumblebee w towarzystwie dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, który na czas akcji „przetransformował się” w kierowcę Ubera.

Kolejnym niestandardowym rozwiązaniem przy promocji filmu „Transformers: Ostatni Rycerz” wykorzystanym przez Mindshare jest lokowanie produktu w produkcji Comedy Central „Blok Ekipa”. W jednym z odcinków serialu główni bohaterowie trafiają w internecie na zwiastun Transformersów i po jego obejrzeniu postanawiają ożywić samochód jednego z nich, robiąc z niego własnego autobota.

W ramach szeroko zasięgowych działań w kampanii mediowej wykorzystano 15 i 30 s. spoty telewizyjne, 8 s. plansze sponsorskie, reklamę online oraz na autobusach.

Za realizację kampanii, strategię i egzekucję mediową działań dla United International Pictures odpowiada zespół Magdaleny Depczyńskiej, Director Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska. Kampanię zrealizowano we współpracy z marką Uber.

Źródło: Mindshare Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764