Trwa kampania reklamowa Mindshare Polska i United International Pictures promująca długo wyczekiwaną produkcję science fiction – „Transformers: Ostatni Rycerz”. Najnowszy film Michaela Baya zadebiutuje na ekranach polskich kin już 23 czerwca. Premierze towarzyszy szeroko zakrojona kampania mediowa wykorzystująca TV, online, OOH oraz akcje specjalne z udziałem dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, blogera gaminowego reZigiusza, bohaterów popularnego serialu Comedy Central „Blok Ekipa” i marki Uber.
W ramach jednej z akcji specjalnych reZigiusz wziął udział w wyprawie do studia Paramount Pictures, z którego relacjonował m.in. kulisy powstawania filmu „Transformers: Ostatni Rycerz”. W odcinku o Transformersach pojawiły się rekwizyty ze studia oraz ciekawostki o najnowszej produkcji Paramount Pictures, w tym odniesienia do polskich korzeni filmu. Z kolei we współpracy z marką UBER dla fanów serii przygotowano konkurs, w którym nagrodą dla 10 osób była przejażdżka Chevroletem Camaro Bumblebee w towarzystwie dziennikarza motoryzacyjnego Patryka Mikiciuka, który na czas akcji „przetransformował się” w kierowcę Ubera.
Kolejnym niestandardowym rozwiązaniem przy promocji filmu „Transformers: Ostatni Rycerz” wykorzystanym przez Mindshare jest lokowanie produktu w produkcji Comedy Central „Blok Ekipa”. W jednym z odcinków serialu główni bohaterowie trafiają w internecie na zwiastun Transformersów i po jego obejrzeniu postanawiają ożywić samochód jednego z nich, robiąc z niego własnego autobota.
W ramach szeroko zasięgowych działań w kampanii mediowej wykorzystano 15 i 30 s. spoty telewizyjne, 8 s. plansze sponsorskie, reklamę online oraz na autobusach.
Za realizację kampanii, strategię i egzekucję mediową działań dla United International Pictures odpowiada zespół Magdaleny Depczyńskiej, Director Client Leadership w domu mediowym Mindshare Polska. Kampanię zrealizowano we współpracy z marką Uber.
Źródło: Mindshare Polska