logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania #Uratujmyświęta

  PR 14.12.2020, przeczytano 257 razy

Tradycyjnie Banki Żywności w okresie świątecznym organizują zbiórkę żywności dla osób, które znalazły się w trudnej sytuacji życiowej. W tym roku za kreację kampanii towarzyszącej zbiórce odpowiada agencja Advalue. Po raz pierwszy akcja przebiega również online. Pod tagiem #UratujmyŚwięta kryje się możliwość podarowania koszyka zakupowego zdalnie, bez wychodzenia z domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-uratujmyswieta,389533,artykul.html

JESZCZE WIĘKSZA MOBILIZACJA

Ten rok jest wyjątkowo trudny dla każdego. Skutki pandemii dotknęły większość Polaków. Zdrowotnie i finansowo odbiły się one na wielu ludziach. Dlatego nade wszystko potrzebna jest mobilizacja i wsparcie, po prostu człowiek człowiekowi. Bo tym najbardziej potrzebującym jest jeszcze ciężej niż dotychczas. Święta to czas, w którym nikt nie powinien martwić się o to, czy ma, co położyć na talerz.

POMÓŻ – TO PROSTE

W odpowiedzi na trudne realia 2020 roku, Banki Żywności umożliwiły pomoc online. Wystarczy wejść na stronę i kupić wirtualny koszyk z zakupami. Można wybrać, komu konkretnie chce się pomóc, któremu z Banków Żywności oraz jaką kwotę jest się w stanie przeznaczyć. Zapasy rozdystrybuowane będą potrzebującym.

WOLONTARIAT ONLINE

Kampania prowadzona jest w social mediach przy pomocy spotu oraz postów. Równolegle nadal odbywa się Świąteczna Zbiórka Żywności w sklepach spożywczych - jak dotychczas, już od 24 lat!  Co roku angażuje się w nią ponad 50 000 wolontariuszy. Tym razem z powodu pandemii wspierają oni zbiórkę online poprzez swoje social media, zapraszanie znajomych - każde udostępnienie zwiększa świadomość nt. możliwości pomagania zdalnego.

Działania komunikacyjne potrwają do 16.12.2020r. Zbiórka online prowadzona jest na www.zbiorkazywnosci.pl

Źródło: Advalue

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764