logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Value Media dla Netii nagrodzona na Species 015

  PR 18.06.2015, przeczytano 842 razy

Podczas konferencji telekomunikacyjnej SPECIES 015, nagrodę za innowacyjność dostała kampania digitalowa NETII, za której realizację odpowiadał dom mediowy Value Media (Group One).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-value-media-dla-netii-nagrodzona-na-species-015,25191,artykul.html

Międzynarodowa konferencja SPECIES 015, organizowana przez firmę F-Secure odbyła się 18-20 maja 2014 r w Budapeszcie. SPECIES to miejsce wymiany doświadczeń firm telekomunikacyjnych z całego świata, które współpracują z F-Secure. Jednym z ważnych elementów konferencji jest konkurs, w którym nagradzane są najlepsze i najbardziej innowacyjne wdrożenia w branży telekomunikacyjnej w danym roku.       

W tegorocznej edycji konkursu, w kategorii Innovation Award, nagrodę otrzymała kampania digitalowa Netii. Akcja miała na celu zachęcenie klientów operatora do korzystania z nowoczesnych rozwiązań antywirusowych. Była podzielona na dwa etapy.

W etapie testowym – przy wykorzystaniu remarketingu i targetowania użytkowników z IP Netii – klienci mogli zobaczyć trzy różne kreacje, które kierowały ich na stronę produktową. Tam badano ich zachowania dotyczące m.in. kliknięć. W kolejnym etapie, czyli w kampanii zoptymalizowanej, wykorzystano najskuteczniejszą kreację, a odbiorców podzielono na pięć grup na podstawie ich dotychczasowych zachowań. Tak dokładne dopasowanie komunikacji do klientów przyniosło doskonałe efekty: ponad 7,8 miliona odsłon landing page’a, blisko 360 tys. unikalnych użytkowników oraz 102% wzrost liczby instalacji oprogramowania wśród klientów

Za przebieg kampanii odpowiadał dom mediowy Value Media, do którego zadań należało m.in. przygotowanie strategii, dobór mediów oraz wdrożenie kampanii.

Prezentacja wspólnych dokonań Netii i Value Media docenili również uczestnicy konferencji, którzy przyznali nagrodę People’s Choice Award – nagrodę publiczności konferencji.

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764