logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Visa z okazji Mistrzostw Świata Kobiet FIFA 2019

  PR 10.05.2019, przeczytano 1112 razy
ilustracjastrzałka

Visa, oficjalny partner FIFA w zakresie płatności, rozpoczęła globalną kampanię marketingową promującą Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA 2019 we Francji. Kampania odbywa się pod hasłem „One Moment Can Change the Game” i zwraca uwagę na inspirujące chwile, które mają miejsce dzięki kobietom. Są one wzorem do naśladowania na boisku i poza nim, na przykład wpływając na decyzje biznesowe podejmowane w salach konferencyjnych czy przyczyniając się do rozwoju gospodarczego różnych branż w swoich krajach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-visa-z-okazji-mistrzostw-swiata-kobiet-fifa-2019,382358,artykul.html

Visa każdego dnia wspiera przedsiębiorczynie, posiadaczki kart, właścicielki małych firm i sportsmenki. Podczas tegorocznych Mistrzostw Świata Kobiet FIFA to wsparcie zyska nowy wymiar, ze względu na wagę, jaką Visa przywiązuje do różnorodności i zapewniania równych szans.

- Dla kobiecego futbolu to czas przełomu. W tym roku na całym świecie zauważamy rosnącą świadomość pozycji kobiet w społeczeństwie. Bez wątpienia daje się też odczuć wzbierający entuzjazm wobec nadchodzących mistrzostw, o czym mogą świadczyć wyprzedane bilety na mecz otwarcia i finał1 - powiedziała Lynne Biggar, Chief Marketing and Communications Officer w Visa Inc. - Wieloletnia współpraca Visa i FIFA przy okazji Mistrzostw Świata Kobiet FIFA to dużo więcej niż tylko umowa sponsorska. W ramach naszego partnerstwa chcemy być katalizatorem zmiany i przyczynić się do zaapewnienia należnego miejsca kobiecemu futbolowi.

- Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA będą największym wydarzeniem w kobiecym futbolu w tym roku. Niezwykle cieszymy się, że Visa będzie nam towarzyszyła tego lata podczas turnieju, który ma szansę stać się najlepszymi mistrzostwami w historii - powiedziała Sarai Bareman, Chief Women's Football Officer w FIFA. - Dalszy rozwój piłki nożnej kobiet nie będzie możliwy bez takich partnerów jak Visa, którzy są silnie zaangażowani w naszą flagową imprezę. Dlatego cieszę się, że mogę uczestniczyć w rozpoczęciu globalnej kampanii Visa promującej ideę wzmocnienia pozycji kobiet w społeczeństwie.

W ramach kampanii przygotowano szereg krótkich filmów inspirowanych prawdziwymi historiami piłkarek, w tym sportsmenek związanych z Team Visa: Lucy Bronze (Wielka Brytania), Eugenie Le Sommer (Francja), Kim Little (Szkocja), Dzsenifer Maroszan (Niemcy) i Nadia Nadim (Dania). Tematem przewodnim historii są akceptacja i poczucie sprawczości, które potrafią odmienić nasze życie. Doświadczenia tego rodzaju były udziałem wszystkich bohaterek występujących w kampanii, stając się dla nich inspiracją do wzniesienia się na wyżyny uprawianej przez nie dyscypliny sportu. W filmach zobaczymy między innymi Maroszan strzelającą rozstrzygającą bramkę w finale Igrzysk Olimpijsich w Rio w 2016 roku, czy Nadim, która została wybrana do regionalnej reprezentacji do lat 15 po zamieszkaniu w Danii jako uchodźczyni z Afganistanu. Globalna kampania prowadzona jest na 33 rynkach i obejmuje filmy promowane w telewizji, internecie i mediach społecznościowych, a także w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej.

Obecność Visa na turnieju

Po raz pierwszy decydując się na tak znaczącą obecność podczas turnieju piłki nożnej kobiet, Visa zapewni kibicom najlepsze możliwe doświadczenia płatnicze dzięki udostępnienieniu najnowszych technologii w obszarze płatności na wszystkich arenach zmagań:

  • 1600 unowocześnionych terminali w punktach handlowych na dziewięciu oficjalnych arenach,
  • wszystkie terminale w punktach handlowych wyposażone będą w rozwiązania z obszaru identyfikacji dźwiękowej i wizualnej marki – dzięki temu zrealizowanie transakcji sygnalizowane będzie poprzez specjalne dzwięki i animację, tym samym dając kibicom pewność, że za każdym razem kiedy korzystają z usług Visa płatność kończy się sukcesem,
  • pamiątkowe zbliżeniowe karty prepaid i opaski na nadgarstek z funkcją płatności będą dostępne na stanowiskach obsługi klientów Visa na wszystkich oficjalnych stadionach turnieju.

W ramach umowy sponsorskiej Visa zaoferuje ekskluzywne, niezapomniane doświadczenia dla konsumentów i klientów z całego świata. Visa zapewni kibicom jedyne w swoim rodzaju przeżycia w postaci wyłącznego wstępu do okręgu środkowego boiska oraz możliwoścć oglądania rozgrzewki drużyn przed oficjalnymi meczami. Podczas tegorocznego turnieju Visa gościć będzie przeszło 700 konsumentów z 28 krajów i ponad 65 klientów z Europy i Ameryki Północnej.

Mistrzostwa Świata Kobiet FIFA to jedna z wielu inicjatyw, za pośrednictwem których Visa wspiera kobiety na całym świecie. W marcu 2019 roku Visa ogłosiła rozpoczęcie pierwszej odsłony programu Visa Everywhere Initiative: Women’s Global Edition. W ramach programu przedsiębiorczynie podejmują wyzwania w obszarach FinTech i Social Impact. Po regionalnych półfinałach zorganizowanych na całym świecie wyłoniono 12 startupów. Będą one uczestniczyć w finałowej rundzie, podczas której na żywo zaprezentują swoje pomysły w trakcie pierwszego tygodnia turnieju. Każda z dwóch zwyciężczyń otrzyma w nagrodę 100 000 dolarów, opiekę ekspercką i dostęp do sieci partnerów i klientow Visa.

------------------------------------

Aktualizacja

------------------------------------

W polskiej odsłonie kampani swojego głosu użyczyła Martyna Wojciechowska. Nagrania wykorzystywane są w ramach kampanii w telewizji oraz internecie, w tym na platformach social media.

Źródło: Visa Inc.

www.visa.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764