logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Vivusa na wakacje

  PR 18.05.2017, przeczytano 762 razy
ilustracjastrzałka

Każdy klient, który do końca czerwca weźmie pożyczkę w Vivusie, otrzyma bon wakacyjny o wartości 500 zł do wykorzystania w biurze podróży Fly.pl. Promocja dotyczy także pierwszej pożyczki, która niezmiennie jest za darmo. Z tej okazji w mediach wystartowała letnia kampania pożyczkodawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-vivusa-na-wakacje,32524,artykul.html

W wakacyjnej reklamie Vivusa widzimy parę, której ulewa pokrzyżowała urlopowe plany. Gdy młody mężczyzna wchodzi przemoknięty do namiotu i widzi swoją rozczarowaną dziewczynę, szybko sięga po telefon, by wziąć pożyczkę w Vivusie. Kwadrans później przenosimy się wraz z bohaterami - już w świetnych nastrojach - nad basen w wakacyjnym kurorcie.

Najnowszy spot wpisuje się w ogólnopolską kampanię reklamową marki Vivus pod hasłem „Żyj po swojemu”. Wzorem wcześniejszych kreacji pokazuje, jak w ciągu 15 minut może się zmienić nasze życie (średni czas wypłaty pożyczki w Vivusie jest jeszcze krótszy). Teraz do każdej pożyczki wziętej w okresie objętym promocją Vivus Finance daje w prezencie bon na wakacje o wartości 500 złotych. Kupon można zrealizować w biurze podróży Fly.pl przy zamówieniu przekraczającym 3 000 złotych.

- Naszą główną grupą docelową są ludzie młodzi, którzy nie chcą czekać z realizacją swoich marzeń – mówi Agnieszka Ryttel, dyrektor komunikacji marketingowej Vivus Finance. – Nasi klienci wychodzą poza schemat i chcą „żyć po swojemu” a my im to umożliwiamy. Nasza oferta jest dostępna online, a decyzję o przyznaniu pożyczki podejmujemy w 15 minut. Od niedawna dodatkową gotówkę od Vivusa można wziąć również na lotniskach czy dworcach – a dokładnie w salonikach i kioskach zarządzanych przez grupę Lagardere Travel Retail, m.in.: Relay, InMedio czy Hubiz. Spełnianie marzeń o spontanicznym wakacyjnym wyjeździe stało się więc jeszcze łatwiejsze.

Kampania reklamowa prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych i w internecie. Kreację przygotowały agencje Grandes Kochonos i Dot Partners, za zakup mediów odpowiada Blue 449, natomiast za zakup mediów digital - Sales and More. Kampania rozpoczęła się 16 maja 2017 roku.

Źródło: Vivus Finance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764