logo
WIADOMOŚCI

Kampania Vivusa na wakacje

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 224 razy
ilustracjastrzałka

Każdy klient, który do końca czerwca weźmie pożyczkę w Vivusie, otrzyma bon wakacyjny o wartości 500 zł do wykorzystania w biurze podróży Fly.pl. Promocja dotyczy także pierwszej pożyczki, która niezmiennie jest za darmo. Z tej okazji w mediach wystartowała letnia kampania pożyczkodawcy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-vivusa-na-wakacje,32524,artykul.html

W wakacyjnej reklamie Vivusa widzimy parę, której ulewa pokrzyżowała urlopowe plany. Gdy młody mężczyzna wchodzi przemoknięty do namiotu i widzi swoją rozczarowaną dziewczynę, szybko sięga po telefon, by wziąć pożyczkę w Vivusie. Kwadrans później przenosimy się wraz z bohaterami - już w świetnych nastrojach - nad basen w wakacyjnym kurorcie.

Najnowszy spot wpisuje się w ogólnopolską kampanię reklamową marki Vivus pod hasłem „Żyj po swojemu”. Wzorem wcześniejszych kreacji pokazuje, jak w ciągu 15 minut może się zmienić nasze życie (średni czas wypłaty pożyczki w Vivusie jest jeszcze krótszy). Teraz do każdej pożyczki wziętej w okresie objętym promocją Vivus Finance daje w prezencie bon na wakacje o wartości 500 złotych. Kupon można zrealizować w biurze podróży Fly.pl przy zamówieniu przekraczającym 3 000 złotych.

- Naszą główną grupą docelową są ludzie młodzi, którzy nie chcą czekać z realizacją swoich marzeń – mówi Agnieszka Ryttel, dyrektor komunikacji marketingowej Vivus Finance. – Nasi klienci wychodzą poza schemat i chcą „żyć po swojemu” a my im to umożliwiamy. Nasza oferta jest dostępna online, a decyzję o przyznaniu pożyczki podejmujemy w 15 minut. Od niedawna dodatkową gotówkę od Vivusa można wziąć również na lotniskach czy dworcach – a dokładnie w salonikach i kioskach zarządzanych przez grupę Lagardere Travel Retail, m.in.: Relay, InMedio czy Hubiz. Spełnianie marzeń o spontanicznym wakacyjnym wyjeździe stało się więc jeszcze łatwiejsze.

Kampania reklamowa prowadzona jest w największych stacjach telewizyjnych i w internecie. Kreację przygotowały agencje Grandes Kochonos i Dot Partners, za zakup mediów odpowiada Blue 449, natomiast za zakup mediów digital - Sales and More. Kampania rozpoczęła się 16 maja 2017 roku.

Źródło: Vivus Finance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Nowości marki Aputure
Firma Foxfoto - dystrybutor marki Aputure - rozszerza ofertę lamp LED marki Aputure o trzy nowe modele z serii Light Storm.
Książęce spełnia marzenia piwoszy – Porter Bałtycki już w ofercie
Książęce nie spoczywa na laurach i prezentuje kolejny stały wariant w kolekcji. Książęce Porter o głębokiej, ciemnej barwie, niezwykłej mocy ekstraktu oraz złożonym profilu sensorycznym czerpie z najlepszych tradycji piwowarskich naszego regionu.
Nikon z czterema nagrodami TIPA World Awards 2018
Cztery produkty Nikona uhonorowano prestiżowymi nagrodami TIPA World Awards 2018. Wybór przeprowadziło stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association), globalny autorytet dla branży fotografii i obrazowania. Nikon D850 zdobył tytuł „Najlepsza lustrzanka zawodowa” (‘Best DSLR Professional’), Nikon D7500 – „Najlepsza lustrzanka ekspercka” (‘Best APS-C DSLR Expert’), a obiektyw AF-S NIKKOR ...
Na sukces składają się cechy dobrego negocjatora oraz - przede wszystkim - przygotowanie i wiedza. Poznanie skutecznych narzędzi zapewni przewagę nad rozmówcą, a stąd droga do osiągnięcia celu jest bardzo bliska. Tajniki procesów negocjacyjnych, już 25 kwietnia we wrocławskim Idea Hub przedstawi Aneta Kaczmarek, prawniczka i trener kariery, związana z marką BeonWave. ...
Openhouse z produkcyjnymi ploterami Artemis już 26 kwietnia
26 kwietnia 2018 będą miały miejsce w Opolu prezentacje wielkoformatowych maszyn do druku LED-UV i solwentowego marki Artemis.
 
czwartek 19.04.2018, 131 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone