logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania Volkswagen zwycięża w konkursie Effie Awards 2019

  PR 08.11.2019, przeczytano 750 razy

Kampania reklamowa Volkswagena okazała się najlepszą i najbardziej efektywną w branży motoryzacyjnej i zwyciężyła srebrną statuetkę w kategorii „Motoryzacja”. W tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono aż 230 kampanii, jury nominowało 94 z nich. Podczas uroczystej gali nagrodę dla Volkswagena odebrał Tomasz Tonder, Dyrektor PR i Corporate Affairs Volkswagen Group Polska, który przez ostatnie 2 lata był odpowiedzialny za kampanię „Volkswagen, samochód taki jak Ty”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-volkswagen-zwycieza-w-konkursie-effie-awards-2019,384661,artykul.html

Effie Awards to największy konkurs marketingowy na świecie, który po raz pierwszy zorganizowano w 1968 roku w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Od 1999 roku licencję na prowadzenie konkursu w Polsce ma Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Polska jest w gronie 52 krajów, które mają przywilej organizowania konkursu. Effie Awards nagradza i promuje kampanie oraz rozwiązania marketingowe marek wyróżniających się na rynku lokalnym najbardziej efektywnymi działaniami oraz doskonałymi wynikami biznesowymi. Kampania „Volkswagen, samochód taki jak Ty” dotyczyła całkowitych kosztów użytkowania auta, tzw. total cost of ownership (TCO). Szczegółowe dane na ich temat w odniesieniu do modeli Volkswagena i w porównaniu z konkurentami zebrano pod hasłem „Twoje Centrum Oszczędności”.

Samochód, który w momencie jego zakupu łagodnie obchodzi się z portfelem właściciela wcale nie musi być najtańszy. Na całkowite koszty użytkowania ma wpływ znacznie więcej czynników niż tylko cena zakupu. Składają się na nie również zużycie paliwa, częstotliwość i koszty przeglądów oraz spadek wartości. Najlepszym dowodem na to, że z wiekiem modele Volkswagena trzymają wartość i łatwo je sprzedać, jest ich popularność na portalach ogłoszeniowych. Od lat Volkswagen jest w czołówce wyszukiwanych marek, a jego modele zajmują czołowe miejsca w rankingu najbardziej pożądanych samochodów używanych.

Kampania „Volkswagen, samochód taki jak Ty” została opracowana wraz z agencją DDB i domem mediowym PHD Media Direction. Egzekucja oparta była na analizie porównawczej wymagającej niezwykłej precyzji w komunikacji, a statuetka otrzymana w ramach Effie Awards to podkreślenie efektywności działań marketingowych marki.

Źródło: Volkswagen

www.volkswagen.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764