logo
WIADOMOŚCI

Kampania Wedla na nośnikach Cityboard Media

  PR 11.01.2018, przeczytano 577 razy
ilustracja

W styczniu Wedel ruszył z nową kampanią outdoorową. Tym razem, między innymi na nośnikach Cityboard Media, można zobaczyć plakaty promujące czekoladę Wedla nadziewaną ciastkami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-wedla-na-nosnikach-cityboard-media,35089,artykul.html

Zdecydowaną większość grafiki na plakacie zajmuje tabliczka czekolady, która jest przełamana. Projekt uzupełnia hasło „Chrup, pycha”, grafika opakowania i logo Wedla.     

Kampania jest realizowana w systemie rotacyjnym, na kilkudziesięciu nośnikach typu cityboard (6x3 m) w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Wrocławiu,  Gdańsku, Gdyni i na Śląsku. Ekspozycja potrwa do końca stycznia 2018.

Źródło: Cityboard Media

www.cityboard.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone